Vanaf heden maakt kastelke deel uit van het AllesAmerika.com mod-team van AllesAmerika.com. Na een aantal gebeurtenissen de laatste weken zijn we op zoek geweest naar de juiste persoon om het team te komen versterken en in kastelke hebben we die persoon gevonden.
Kastelke (Elke) zal vanaf nu, net als de andere mods, alle fora in de gaten houden en heeft de mogelijkheid om berichten aan te passen, te verplaatsen en te verwijderen. Hiermee hopen we onze aandacht op dit snel groeiende forum nog beter te kunnen verdelen en we sneller en gerichter kunnen ingrijpen als dit nodig is. Hopelijk wordt jullie ervaring met het forum daarmee nog gezelliger!
Dennis schreef:Vanaf heden maakt kastelke deel uit van het AllesAmerika.com mod-team van AllesAmerika.com. Na een aantal gebeurtenissen de laatste weken zijn we op zoek geweest naar de juiste persoon om het team te komen versterken en in kastelke hebben we die persoon gevonden.
Had gisteren gezien dat Kastelke een ander kleurtje had gekregen.
Veel succes ermee.
Laatst gewijzigd door Njit op 09 sep 2007, 18:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Bedankt allemaal!
Ik zal mijn best doen om, net zoals mijn collega-moderators, zo eerlijk mogelijk te modereren. Als iedereen zich aan de forumregels houdt, dan zal dat heel goed meevallen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.