Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel/motel in San francisco gezocht

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
bougie
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Hotel/motel in San francisco gezocht

Bericht door bougie »

Hello,

Ik vrees dat deze vraag al veel gesteld is maar ik vind er helaas niks van terug.

Heeft er iemand een voorstel waar we (4 personen) voor een goede prijs (max. 100€/kamer/nacht) op een goede plaats kunnen overnachten in San francisco op 26 januari 2008?

Greetings
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Heb je enig idee in welk gedeelte van SF je wilt zitten? In het centrum zal het moeilijk worden voor die prijs.
Bij het vliegveld zijn veel goede hotels waar je voor die prijs wel terecht kunt.
Carola
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

http://www.sftownhousemotel.com/thhome.shtml

Aan Lombard Street, loopafstand (15/20 minuten) van Fishermans Wharf, gratis parkeren en onder de $80 p/n

Niet superluxe, wel leuk.
Gratis continental breakfast, dwz koffie,sap en een broodje. :wink:
Marjolijne
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Marjolijne »

Wij hebben in 2005 in Sante Clara overnacht.
Dit is wel nog een stukje weg van San Fransisco maar goed te doen.
Was wel erg blij want de volgende morgen bleek de marathon van San Fransisco te zijn. En volgens de tv beelden waren heel veel wegen gesloten. Wij konden gelukkig zo de kustweg pakken naar LA. Ook hebben we niet veel gemerkt van de aardbeving die nacht. Was wel een heel kleintje hoor. Mijn man sliep gewoon door en ik werkt wakker, maar kon het niet plaatsen.

Marjolijne
Manonneke

Bericht door Manonneke »

Hoi hoi,

Wij hebben dit jaar in the Wharfinn geslapen in februari.
Echt een superlokatie (15 meter van de wharf) en niet duur (ongeveer 100 dollar per nacht)
Kijk maar op http://www.wharfinn.com

Succes en veel plezier!

Manon
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Ook ik kan de Wharf Inn aanraden! Het hotel heeft gratis parkeergelegenheid en ligt op een superlokatie. De kamers zijn lekker ruim.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
carolinek
Amerika-ontdekker

Bericht door carolinek »

Wij zijn net terug en hebben perfect in een nieuw geopend motel6 op Gearystreet overnacht.( in het centrum) we hadden daar een grote kamer 325 waar we met z'n 4ren makkelijk op konden.

groeten Caroline
Sophie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Sophie »

Hoi

Wij hebben ook gekozen voor The Wharf Inn!
Groetjes
Sophie
2014 : CMA Fest Nashville - Atlanta - Memphis - New Orleans !!
2015: Washington en Vancouver
2016: Alaska en Yukon
bougie
Amerikafan

Bericht door bougie »

Bedankt voor jullie reacties, we zullen een keuze gaan maken.
We zitten op dat moment in het centrum dus het beste zou zijn om daar dan een hotel te nemen.

Greetings
plien
Amerikafan

Bericht door plien »

http://www.hotelastoria-sf.com

Fantastisch gelegen (Grant/Bush, aan de ingang van China Town en vlakbij Union Square), wij hebben alles te voet gedaan.

Wij hebben gekozen voor een gedeelde badkamer, dan is het maar $50 per nacht! En bijna niemand kiest daarvoor, zodat je in de praktijk die badkamer meestal voor je alleen hebt. Sowieso was ze heel schoon. Maar ook als je dat niet ziet zitten kom je vlot onder die $100 dollar uit. Prijzen en zo staan allemaal op hun website.

Plien
kemper67
Amerika-newbie

Bericht door kemper67 »

Ik heb in mei in het York Hotel op Sutter street geslapen. Prima hotel met gratis continental ontbijt vlakbij union square, supermarkt, bioscoop, bus en cable car, enz. Via de eigen site redelijk prijzig, maar via expedia heb ik er voor $75 p/n geslapen.

http://www.yorkhotel.com
Stephanie_UCLA
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Stephanie_UCLA »

Dit weekend heb ik overnacht in het Powell hotel, dat ligt tegenover een grote shopping mall, en naast een keerpunt van de cable cars. De ligging is dus echt geweldig en het hotel zelf is ook heel ok.
De exacte prijs weet ik niet, aangezien ik er sliep via een georganiseerde reis, maar de hotels in die georganiseerde reizen zijn over het algemeen vrij goedkoop :wink:
Afbeelding
walravens
Amerikafan

Bericht door walravens »

Twee dezelfde topics?

Hotel Carlton is zeker een aanrader, gelegen in Sutter Street.

Drie jaar geleden volledig vernieuwd, er werd ons 's morgen een klein onbijt aangeboden en om 17u een aperitief (Californische rode/witte) wijn. Kamers zijn ruim en verzorgd. Twee blocks van Union Square. Parkingservice ter betaling natuurlijk

http://www.jdvhotels.com/carlton/
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ndekker »

als je met http://www.kayak.com niets kan vinden dan weet ik het ook niet meer!
can't wait to travel again.....
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Re: Hotel/motel in San francisco gezocht

Bericht door ndekker »

bougie schreef:Hello,

Ik vrees dat deze vraag al veel gesteld is maar ik vind er helaas niks van terug.

Heeft er iemand een voorstel waar we (4 personen) voor een goede prijs (max. 100€/kamer/nacht) op een goede plaats kunnen overnachten in San francisco op 26 januari 2008?

Greetings
Heb net even gekeken met http://www.kayak.com en vind zo 30 hotels voor rond de 100 dollar in het centrum.
can't wait to travel again.....
Milan
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Milan »

Hoi allemaal,

We zijn inmiddels 4 dagen onderweg en na de hele reis zal ik zeker een volledige review geven, maar desalniettemin nog even een review over het hotel in San Francisco aangezien velen hier naar op zoek zijn. Het grant hotel is wat mij betreft eem aanrader. Je moet niet al te kieskeurig zijn, en door de dagelijkse vreemde lobbygeur tussen 18.00 en 19.00 uur doorkijken (zie ook ons online reisverslag), maar voor de rest niet op aan te merken. Het ligt heerlijk centraal en zeker de cable car voor de deur is ideaal. Overigens hebben wij vrijwel de hele stad te voet bezocht (en daarom liggen we nu met spierpijn in San Simeon) maar dat terzijde. We hadden kamer 305 met een prima uitzicht op de straat. Het ontbijt bestaat inderdaad uit allerlei zoete pastries (muffin, donut, croissant) maar deze zijn wel heel erg vers en lekker. In de lobby kun je met je laptop gratis op het wireless internet (erg snel) en er is tevens een vaste computer in de lobby. De chinezen die er werken zijn erg stug, maar in de meeste gevallen is er een amerikaanse kerel en die is erg aardig. Aan de overzijde ligt het verhuurstation van National en Alamo en hier kun je als gast van het hotel tevens tegen gereduceerd tarief parkeren (in het hotel een stempel vragen). Wij hebben onze auto er maar één nacht geparkeerd en hoefden helemaal niet betalen (of dit per ongeluk is heb ik maar niet gevraagd 8) ). De prijs inclusief tax is 86 dollar dacht ik.

Veel succes!
Januari 2014, 8 dagen New York http://newyork2014.reisverslag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2010, 10 dagen Orlando Florida geweest: http://milanenmira.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2007 3 weken west-USA: http://www.everyoneweb.com/AMERIKA2007/" onclick="window.open(this.href);return false;
sweatbox
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door sweatbox »

Milan schreef:Hoi allemaal,

We zijn inmiddels 4 dagen onderweg en na de hele reis zal ik zeker een volledige review geven, maar desalniettemin nog even een review over het hotel in San Francisco aangezien velen hier naar op zoek zijn. Het grant hotel is wat mij betreft eem aanrader. Je moet niet al te kieskeurig zijn, en door de dagelijkse vreemde lobbygeur tussen 18.00 en 19.00 uur doorkijken (zie ook ons online reisverslag), maar voor de rest niet op aan te merken. Het ligt heerlijk centraal en zeker de cable car voor de deur is ideaal. Overigens hebben wij vrijwel de hele stad te voet bezocht (en daarom liggen we nu met spierpijn in San Simeon) maar dat terzijde. We hadden kamer 305 met een prima uitzicht op de straat. Het ontbijt bestaat inderdaad uit allerlei zoete pastries (muffin, donut, croissant) maar deze zijn wel heel erg vers en lekker. In de lobby kun je met je laptop gratis op het wireless internet (erg snel) en er is tevens een vaste computer in de lobby. De chinezen die er werken zijn erg stug, maar in de meeste gevallen is er een amerikaanse kerel en die is erg aardig. Aan de overzijde ligt het verhuurstation van National en Alamo en hier kun je als gast van het hotel tevens tegen gereduceerd tarief parkeren (in het hotel een stempel vragen). Wij hebben onze auto er maar één nacht geparkeerd en hoefden helemaal niet betalen (of dit per ongeluk is heb ik maar niet gevraagd 8) ). De prijs inclusief tax is 86 dollar dacht ik.

Veel succes!
En het meest romantische restaurant van San Francisco ligt aan de overkant.
Laatst gewijzigd door sweatbox op 11 sep 2007, 09:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Izognoeg
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Izognoeg »

Milan schreef:Wij hebben onze auto er maar één nacht geparkeerd en hoefden helemaal niet betalen (of dit per ongeluk is heb ik maar niet gevraagd 8) ). De prijs inclusief tax is 86 dollar dacht ik.
Voor het parkeren? :shock: :shock: :D

Groetjes,
Paul
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
bougie
Amerikafan

Bericht door bougie »

Bedankt allemaal voor jullie voorstellen.
Ik ga voor de Wharf inn, aangezien er toch veel goede commentaar over is en de ligging is ideaal!

Greetz!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer