Robinho24 schreef:Heeft er iemand ervaring met het ophalen van de kaarten voor Hans Klok bij Will Call?
Heeft iemand een idee waar dit ligt?
heb zo ook mijn kaarten gehaald. Zorg dat je legitimatie en je credit card bij je hebt (de card waarmee je dus je kaartjes besteld en betaald hebt) Ik heb mijn kaartjes die middag opgehaald zonder te hoeven wachten.
De show van Hans Klok bezocht.
Hadden kaarten voor "vak 104" en dit waren prima plaatsen (rij Y stoel 1 en 2). (volgens mij zie je het op alle plaatsen gewoon goed!)
Het was lang niet uitverkocht bij onze show.
Pamela heeft in totaal slechts 10 minuten meegewerkt in de show. Show was verder wel heel leuk. Je wordt eigenlijk gewoon voor de gek gehouden waar je bij zit, en je snapt er gewoon niks van!
Wij zijn afgelopen donderdag geweest. Erg leuke show en zoals al eerder aangegeven is het optreden van Pam maar kort.
Wij hebben de dag ervoor de kaarten bij de kassa van het theater gekocht en 50 dollar pp betaald. Het zicht en de plaats was prima.
Haha, zo zie je maar. Er zaten inderdaad meer Nederlanders in de zaal, bleek na de vraag van Hans
Wij zaten volgens mij in vak 103, de rij weet ik niet meer
Wij waren er Zaterdag en toen zaten er ook een paar nederlanders in de zaal.
Ik vind het wel grappig als hij nederlands gaat praten, de mensen die langs ons zaten die vroegen meteen wat hij te vertellen had want hans vertaald het niet.
Shadow$ schreef:Wij waren er Zaterdag en toen zaten er ook een paar nederlanders in de zaal.
Ik vind het wel grappig als hij nederlands gaat praten, de mensen die langs ons zaten die vroegen meteen wat hij te vertellen had want hans vertaald het niet.
lelie schreef:Wat raar dat Pamela zo kort werkt. Misschien is ze te duur voor Hans en kan hij maar 10 minuten betalen
Misschien kunnen de siliconen niet langer dan 10 minuten tegen de warmte van de podiumverlichting... beginnen ze slap te worden, weg te zakken, te smelten, eruit te vallen en zo... probably not a pretty sight!
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
lelie schreef:Wat raar dat Pamela zo kort werkt. Misschien is ze te duur voor Hans en kan hij maar 10 minuten betalen
Misschien kunnen de siliconen niet langer dan 10 minuten tegen de warmte van de podiumverlichting... beginnen ze slap te worden, weg te zakken, te smelten, eruit te vallen en zo... probably not a pretty sight!
Ik zat paar weken geleden vooraan, en ja die meloenen van pam vielen bijna uit hun verpakking... Moet wel zeggen dat ze voor haar 40 jaar een mooi lichaam heeft, ook al is het plastic.
ben afgelopen donderdag de 17e geweest,ik zat in vak 13,rij AA en stoel a en b dus helemaal recht vooraan tickets waren 109 dollar p.p,pamela stond al met al op 2 meter afstand van me.ik vond de show wel leuk,maar niet dat je zegt wauw waanzinnig !!ik vond het leuk om pamela gezien te hebben en daar houd het ook mee op.ik ben ook naar KA,Mystere en Blue man group en Celine Dion geweest,dat waren veeeel betere shows.
stinger schreef:Ik vond de show wel leuk,maar niet dat je zegt wauw waanzinnig !!ik vond het leuk om pamela gezien te hebben en daar houd het ook mee op.ik ben ook naar KA,Mystere en Blue man group en Celine Dion geweest,dat waren veeeel betere shows.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.