Ik hoorde dat nummer vanochtend ook bij Veronica. Inderdaad een nummer om kippevel van te krijgen. Rond 11 september 2001 zijn meer speciale versies van muzieknummers gemaakt. Erg aangrijpend. Indien er behoefte aan is, wil ik wel wat van die nummers (in MP3-formaat) online zetten.Mack schreef:Vanochtend draaide Veronica weer de speciale versie van "Overcome" van Live, en dat is altijd kippevel. Tranen staan nog steeds in mijn ogen.
11 september 2001 staat bij mij nog op het netvlies gegrift. Ik werkte toen nog bij de ABN AMRO Bank hier in Heerenveen en was die dag net 2 nieuwe medewerkers aan het inwerken. Mijn broer belde mij op mijn werk en toen had ik al een vermoeden dat er iets ernstigs aan de hand was, wat dat wist ik nog niet, maar we bellen elkaar alleen maar op het werk als het echt noodzakelijk is. Op het werk hebben we gelijk de koersenpagina op teletext vervangen door live beelden van CNN. Op het moment dat de torens instorten heb ik echt gedacht dat de 3e wereldoorlog nabij was. Ik kon mij niet voorstellen dat Amerika hier niet op zou reageren. Die avond heb ik ook tot diep in de nacht voor de tv gezeten.
Roland