Natuurlijk mag hij die mening hebben, en ja inderdaad, zo reageer ik daar op. Op die post, op dit moment, met mijn ervaringen, en in de wetenschap dat het inderdaad 'kinderachtig' is. Normaal gesproken doe ik dat niet, maar deze keer, jammer dan.rene_ursula schreef:Waarom denk je dat ik níet teruggelezen heb in dit topic.
Aannames maken leidt vaak tot fouten. Dat mag, geeft niet.
Ik beweer geenszins dat een emotionele reactie niet gewenst is. Welnee, dat mag en moet zelfs.
Afwijkende meningen mogen ook.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
11 september
-
- Amerikakenner
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Hier in NY werd uiteraard ook stil gestaan bij deze dag. Ook op de scholen werd er uitgebreid bij stil gestaan en een paar minuten stilte gehouden op het moment dat het eerste vliegtuig in de torens vloog.
Inmiddels ben ik een aantal keren bij Ground Zero geweest. En het is al jaren een grote bouw put. En dat zal nog wel een paar jaar zo blijven.
Het is en bliijft een rare dag. Niet dat ik hier bang ben maar je staat er toch weer even bij stil.
Ik vind trouwens dat deze tropic ging over het beleven van deze dag. Allerlei complotten zijn volgens mij al in andere tropict besproken.
Bovendien vind ik sommige complot theorie een regelrechte belediging aan de slachtoffers.
andere petra
Inmiddels ben ik een aantal keren bij Ground Zero geweest. En het is al jaren een grote bouw put. En dat zal nog wel een paar jaar zo blijven.
Het is en bliijft een rare dag. Niet dat ik hier bang ben maar je staat er toch weer even bij stil.
Ik vind trouwens dat deze tropic ging over het beleven van deze dag. Allerlei complotten zijn volgens mij al in andere tropict besproken.
Bovendien vind ik sommige complot theorie een regelrechte belediging aan de slachtoffers.
andere petra
http://www.vandijkjes.punt.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Every day is a gift, not a given right
Every day is a gift, not a given right
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Precies, heel goed verwoord. Dat is dus helemaal de reden, waarom ik zo fel reageer erop!peet schreef:Bovendien vind ik sommige complot theorie een regelrechte belediging aan de slachtoffers.
andere petra
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
- Amerikakenner
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Je komt er nooit uit met dat 9/11, er zullen dingen niet kunnen en mogen gezegd worden en dat zal altijd complottheorieen blijven opleveren.
Net als de dood van prinses Diana.
Wat natuurlijk erg jammer is dat die aanslagen wel worden aangegrepen om een oorlog in Irak te beginnen.
En dat is een drama die hele oorlog en winnen doen ze hem nooit.
Dus krijg je chaos en het wordt er niet beter op.
Maar dat schijnen ze in Washington maar niet te willen begrijpen.
Vietnam was een drama en dit ook net als in Afghanistan wat ook een uitzichtloze missie is.
Bovendien jaag je al die mensen tegen je in het harnas en dus voorzie je indirect in nog meer terroristen of mensen die het minder goed met ons voor hebben.
Je moet er toch niet aan denken dat die lui een atoombom in handen krijgen en die kans is zeker aanwezig.
Dan zijn er geen Twin Towers weg maar heel New York weg.
Net als de dood van prinses Diana.
Wat natuurlijk erg jammer is dat die aanslagen wel worden aangegrepen om een oorlog in Irak te beginnen.
En dat is een drama die hele oorlog en winnen doen ze hem nooit.
Dus krijg je chaos en het wordt er niet beter op.
Maar dat schijnen ze in Washington maar niet te willen begrijpen.
Vietnam was een drama en dit ook net als in Afghanistan wat ook een uitzichtloze missie is.
Bovendien jaag je al die mensen tegen je in het harnas en dus voorzie je indirect in nog meer terroristen of mensen die het minder goed met ons voor hebben.
Je moet er toch niet aan denken dat die lui een atoombom in handen krijgen en die kans is zeker aanwezig.
Dan zijn er geen Twin Towers weg maar heel New York weg.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
ik heb hier wel wat verschoten op mijn reactie die ik hier opgeschreven heb.ik heb mij vooral laten misleiden door dit filmpje. http://www.elchulo.net/files/pentagon.swf
ik vond het toch heel realitisch en ook misleidend. als ik er toch iemand mee gekwetst heb,srry daarvoor maar dit was zekers niet de bedoeling.
ik vond het toch heel realitisch en ook misleidend. als ik er toch iemand mee gekwetst heb,srry daarvoor maar dit was zekers niet de bedoeling.
http://www.usaplates.be/ zie hier men collectie amerikaanse nummerplaten.
-
- Amerikafan
Leg uit. Het is toch niet omdat iemand zegt dat Amerika zelf achter de aanslagen zit, dat de slachtoffers daar ook mee uitgelachen worden? Ik zou gewoon nog meer als slachtoffer gaan beschouwen, niet alleen zijn ze omgekomen (= sowieso slachtoffer), ze zijn ook nog eens verraden geweest door hun vertrouwde Amerika. Zeg nu zelf, wat klinkt erger? Aangevallen worden door je vijand of aangevallen worden door je vriend?peet schreef:Bovendien vind ik sommige complot theorie een regelrechte belediging aan de slachtoffers.
andere petra
Ik weet nog goed dat ik zes jaar terug vond dat de media té veel aandacht besteedden aan de ramp. Ik was toen nog maar tien, dus ik besefte toen nog niet echt hoe belangrijk Amerika is (laat staan dat ik toen ook maar iets wist over de VS). Nu vind ik het eerder gewoon geworden. Het is een ramp, het is tragisch, maar door er te lang bij stil te staan, gaan we (ik althans) niks bereiken. 't Is dan ook wel zo dat ik niet echt slachtoffers kende.
Oja, ik heb niet gezegd dat ik de complottheoriën geloof, dus aub geen gezeik daarover.

-
- Amerikakenner
Zappy, hier is een topic waarin je wellicht geinteresseerd bent:
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... lottheorie
Kunnen we dit draadje alsjeblieft een soort herdenkingsdraadje houden verder? Bedankt.
(Nee ik ben geen mod geworden, maar het is gewoon een vriendelijk verzoek van het ene forumlid aan de andere(n)).
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... lottheorie
Kunnen we dit draadje alsjeblieft een soort herdenkingsdraadje houden verder? Bedankt.
(Nee ik ben geen mod geworden, maar het is gewoon een vriendelijk verzoek van het ene forumlid aan de andere(n)).
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 54 Reacties
- 20032 Weergaves
-
Laatste bericht door nycave
-
- 2 Reacties