Corry
Amerikafan
Geplaatst: Do Sep 13, 2007 1:16 pm Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
MOET nu echt even reageren. Een van mijn beste vrienden is hoofd onderhoud van NW. Hij is een Amerikaan en toen ik hem dit vertelde geloofde hij zijn oren niet. Ze (NW dan) heeft allemaal nieuwe toestellen die intercontinentaal vliegen.
Dat van die stewardessen vind ik zelf een "non-issue". Bij andere maatschappijen zijn ze ook allemaal niet even jong en het is tenslotten een vlucht en geen vleeskeuring toch, want dan zat je waarschijnlijk niet in een vliegtuig.
over bovenstaande, het vliegtuig was echt crap....we vlogen vanaf frankfurt naar Detroit en vervolgend detroit-LA in een nog kleiner vliegtuig.
Ik vind het schandalig dat ze mensen geen entertainment bieden, misschien was dit vliegtuig een uitzondering/,misschien wel niet, maar als ik kan kiezen zal ik niet meer met NWA vliegen.....ik mistte zelfs dar leuke lcd-tje waarom je hoogste/snelheid en WAAR je vloog kon zien.
personeel: Het is idd een stereotypering dat stewardesses knap moeten zijn maar dat is dus duidelijk niet het geval bij NWA, niet dat ik het afkeur!! Voorop staat dat ze me een veilig gevoel moeten geven/ vriendelijk zijn, hoe ze eruit zien is niet belangrijk.
als ze afgezien van start/landing/maaltijd serveren gezamelijk liggen te slapen 8er in het vliegtuig...sorry hoor!!!
Dat vind ik niet kunnen.
Bovendien waren ze niet vriendelijk tegen mij, waarschijnlijk omdat ik Claire (weet haar naam nog) heb laten struikelen nog voor we opstegen (komt door mn lange benen en weinig beenruimte, dit was per ongeluk en ik heb mn excuses aangeboden.
Vervolgens heb ik binnen 10 min: een glas water over me heen gekregen..kreeg een neutraal sorry te horen, 1 elleboog tegen mn slaap (niet eens sorry) en toevallig was de kip net op toen de warme maaltijd langskwam.
hahaha komt allemaal weer boven!!
ben benieuwd hoeveel reacties hier weer op zullen volgen, misschien een nieuwe topic....NWA
groet Ruud