myste87 schreef:Als die camper inleveren zoveel tijd kost, wat wordt er dan allemaal gedaan?
Neemt het ophalen dan ook zoveel tijd in beslag?
Kan er natuurlijk ook voor kiezen om de camper een dag later in te leveren en hem dan 's middags wegbrengen maar dat lijkt mij geen optie.
Hoe zit El Monte tov andere dingen zodat je eventueel nog iets in de buurt kunt gaan doen ter overbrugging?
Wij hebben altijd geluk gehad met ophalen en inleveren. Met een uurtje waren we altijd weg. Volgend jaar halen we op dinsdag de camper op anders altijd op zaterdag dan is het vaak drukker. Ik weet niet of het uit maakt of je hem op dinsdag of zaterdag ophaald ik zelf denk van wel, want de meesten zullen de camper halen voor het weekend. We maken geen gebruik van een shuttle en gaan op eigen gelegenheid. We maken altijd een afspraak wanneer we de camper kunnen ophalen. Dat is meestal om een uur 10.00 en om 11.00 zijn we weg. En konden we boodschappen halen. En zelfs dat gaat snel

een boodschappenlijst maak ik altijd al in nederland. De eerste dag maken we niet veel kilometers... 50 km ofzo. Mocht er wat zijn met de auto o.i.d dan kunnen we de volgende dag terug.
Volgend jaar gaan we voor het eerst naar de US daarvoor zaten we altijd in Canada. Ik denk dat er niet veel verschillen zullen zijn. We gaan naar Denver en maken een rondreis van 5 weken door Colorado, Arizona, Nevada, Utah en Wyoming.... o.i.d.