Ik ben nu 13x geweest. In oktober ga ik voor de 14e keer en volgend jaar juni voor de 15e keer.
1982 - 4 weken in juli/augustus samen met mijn ouders en zusje familie in Californië.
1994 - 4 weken lang bij mijn familie in Californië. Helpen met de oogst van Walnoten.
1999 - 2 weken in januari op bezoek bij mijn zus in Massachusetts die daar toen woonde.
1999 - 1 week in december, samen met mijn ouders, broer, zusje en haar vriend) naar mijn zus in Massachusetts.
2000 - 3 weken in juni naar het Zuidwesten, mijn eerste echte vakantie alleen in Amerika. Niks gepland en pas een maand van te voren geboekt.
2001 - ruim 3 weken in juni naar het Zuidwesten, samen met mijn broer en zijn toenmalige vriendin.
2002 - 4 weken in juni/juli naar het Zuidwesten en Noorden (Yellowstone).
2003 - 3 weken in juni naar het Oosten, de hele oostkust bezocht van Washington DC naar Florida en weer terug (tot Niagara Falls).
2004 - 5 weken in juni/juli, 1 week naar het Noordwesten en 4 weken naar het zuidwesten.
2005 - 4 weken juni/juli naar het Zuid- en Midwesten en Noorden (Yellowstone).
2005 - 2 weken in oktober naar het Noordoosten voor de Fall Foliage. Tevens 2 mede moderators bezocht, Petra en PeeJay.
2006 - 4 weken in juni/juli naar het Zuidwesten.
2007 - 2 weken in januari naar het Noordoosten samen met mede forumlid en moderator Marjan (Hekkie). Samen hebben we toen de Dennis (onze webeigenaar) en de mede moderators Petra en PeeJay bezocht.
Nog in de planning maar al wel geboekt:
2007 - 2 weken in oktober naar Florida en het Westen (van San Francisco naar Seattle).
2008 - ruim 3 weken naar het Zuidwesten met mijn vriendin en mede forumlid Marloes (Lelie).
Ik wil niet eens weten wat het allemaal bijelkaar gekost heeft.

Geloof dat ik daar een hele mooie nieuwe auto voor had kunnen kopen.

Toch had ik het allemaal voor geen goud willen missen. Al vanaf mijn allereerste bezoek, 1982, heb ik een grote liefde voor Amerika ontwikkeld.
Roland