Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoe vaak ben jij al in Amerika geweest (t/m 2008)

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Clint
Amerika-expert

Re: "En hoe vaak ben jij al in Amerika geweest?"

Bericht door Clint »

Dento schreef:
Note mod (Marjan): ik zal een poging doen om dit in een rijtje te zetten en bij te houden, evt. met behulp van andere moderators. Evt. aanvullingen en/of fouten kun je in dit topic aangeven.
You forgot me :wink:
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

lelie schreef:AA= Anonieme Amerikaverslaafden :wink:
Moeten we de mods wel even vragen om uit het "Uitnodiging Alles Amerika meeting 2007" onze namen weg te halen, om die anonimiteit wat meer te waarborgen! :wink:

Dennis

uhm... ik bedoel, Anoniempje1
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Ik ben nu 15x geweest.

Voor 2008 staat op 7 april trip nr. 16 gepland (is reeds geboekt) en heel misschien zit er eind van dit jaar nog een 3e trip voor 2007 in…… :wink:

1992 – 16 dagen in oktober naar Florida voor een rondreis.
1993 - 5 weken in mei/juni voor het eerst naar het Zuidwesten.
1994 - 5 weken in juni/juli samen met vrienden wederom naar het zuidwesten, maar ook naar Yellowstone.
1996 – 1 maand vanaf eind augustus/september cross country van Florida via de Zuidelijke Staten noordwaarts naar Chicago, daarna westwaarts door o.a. South Dakota, Wyoming en Colorado. Op bezoek bij mijn broer in Carbondale, CO en teruggevlogen vanaf Denver.
1999 – 1 maand in september door het Noord- en Zuidwesten met als afsluiter een klein weekje Las Vegas samen met vrienden.
2000 – 16 dagen eind november/december naar Kissimee in Florida met o.a. bezoeken aan alle pretparken in de omgeving met als hoogtepunt de lancering van een Space Shuttle.
2002 - 4 weken in juni/juli naar het westen van Canada met een uitstapje van een paar dagen naar Amerika waaronder Glacier NP.
2003 – 12 dagen eind mei/begin juni naar het Noordoosten met o.a. bezoeken aan Niagara Falls en de steden Boston, New york City en Washington.
2003 – 1 maand rondreis in september door het zuid- en midwesten (Texas).
2004 - 6 weken in mei/juni/juli door het hele Westen van Amerika
2005 – 2 weken in april/mei naar het Zuidoosten met als afsluiter een paar dagen Keys in Florida.
2005 – 1 maand in september door het Zuidwesten en voor het eerst met een 4WD veel spectaculaire dirtroads gereden.
2006 - 4 weken in juni/juli met een camper door het Noord- en Zuidwesten.
2007 - 2 weken in januari naar het Noordoosten samen met medeforumlid en moderator Roland (Coyote). We hebben toen Dennis (onze webmaster) en de medemoderators Petra en PeeJay bezocht.
2007 – ruim 5 weken in mei/juni/juli door het Zuidwesten getrokken.

Jan (Jhek) is 1 keer minder (14 keer) geweest, want hij was er afgelopen januari niet bij.

Marjan
Laatst gewijzigd door hekkie op 17 sep 2007, 20:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Henriëtte
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

Ik wil ook in het lijstje :wink:

1e keer 1990 Samen met m'n man Hans twee weken op familiebezoek geweest bij zijn broer, die daar stage liep in de buurt van Los Angeles.
2e keer 1995 Een hele korte vakantie (gratis tickets gekregen omdat ik toen bij een reisbureau werkte - omzet target gehaald :D ) samen met Hans. Een week Las Vegas, Bryce, Zion, Lake Powell
3e keer 2001 Met Hans en onze kinderen Melanie en Rob (toen 18 en 16 jaar) een rondje Zuidwest
4e keer 2003 Weer met Hans en de kids naar het zuidwesten
5e keer 2004 Opnieuw met het hele gezin naar het zuidwesten, en nog een paar dagen New York
6e keer 2006 Met Hans en Rob ruim 3 weken naar Death Valley, Utah en Arizona
7e keer 2007 De kids gaan niet meer mee. Alleen Hans en ik dus, naar Wyoming, South Dakota en North Dakota.

Hans is zelfs nog 1x vaker geweest. In 1978 zat hij bij de marine, en is hij in Florida en Virginia geweest.

En nummer 8 zit er aan te komen: volgend jaar gaan we naar Arizona en New Mexico :D :D
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Clint schreef: You forgot me :wink:
En mezelf ook......... :lol:

Beide zijn inmiddels "geregeld"...... :wink:

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

hekkie schreef:Beide zijn inmiddels "geregeld"......

Gr. Marjan
Klinkt erg... mafia like... "No worries... it's taken care of..." :wink: :lol:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Michaelvh99
Amerika-newbie

Bericht door Michaelvh99 »

In oktober verwacht ik voor de 26e keer sinds 2004 te gaan... Alle 26 voor het werk dus steeds maar een paar dagen per keer.
Met 2 vakantietripjes in 1997 resp. 1998 kom ik op 27. Op naar de30!
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

2004 : 26 dagen Zuidwest (CA, NV, AZ,UT)
2006 : 30 dagen Mid en Zuidwest (AZ, UT, CO, WY, SD, MON, ID, NV,

Onze volgende reis wordt in juli 2008: Noordwest en Canada.

Marjon
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Michaelvh99 schreef:In oktober verwacht ik voor de 26e keer sinds 2004 te gaan... Alle 26 voor het werk dus steeds maar een paar dagen per keer.
Waar werk jij, Michael, en zijn er vacatures? :lol:

Onze website | Mijn blog
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Ik ben nu 7 keer in Amerika geweest:

1994: 2½ week naar Cleveland, Ohio, zakelijk gecombineerd met een paar dagen vakantie.
1999: in oktober/november 3 weken naar Florida (Tavares, bij Orlando)
2002: in mei/juni 2 weken naar Cleveland, Ohio, studiereis gecombineerd met vakantie
2002: in oktober 17 dagen naar Californië (San Francisco - Highway 1 - Los Angeles - Anaheim - San Diego) en Las Vegas
2003: in juni 3 weken naar het Noordoosten (Boston - Cape Cod - Finger Lakes - Niagara Falls - Cleveland - Sandusky - Hershey - Lancaster - Washington DC - Shenandoah National Park - Williamsburg - Somerset - New York City)
2004: in september/oktober 4 weken naar het (mid)westen (Denver - South Dakota - Yellowstone/Grand Teton - Salt Lake City - Colorado Plateau - Moab - Colorado Springs)
2005: in november 3 weken naar Florida (Miami - Key West - Everglades - Fort Myers - Sarasota - Orlando)

Heeeeeeeeeeeeeeel misschien volgend jaar de 8e reis, maar dat hangt ook af van ons "project".
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Sophie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Sophie »

Hoi

1 keer nog maar in 2003 en nu gaan we in 2008 terug!
Ik ben al aan het aftellen
groetjes
2014 : CMA Fest Nashville - Atlanta - Memphis - New Orleans !!
2015: Washington en Vancouver
2016: Alaska en Yukon
Michaelvh99
Amerika-newbie

Bericht door Michaelvh99 »

Dento schreef:
Michaelvh99 schreef:In oktober verwacht ik voor de 26e keer sinds 2004 te gaan... Alle 26 voor het werk dus steeds maar een paar dagen per keer.
Waar werk jij, Michael, en zijn er vacatures? :lol:
Ik zit in de ICT-hoek bij een multinational. Vacatures? Weet ik niet, maar de meeste mensen willen dit (vergader)werk niet doen en dat is dan vanwege het reizen.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Michaelvh99 schreef:
Dento schreef: Waar werk jij, Michael, en zijn er vacatures? :lol:
Ik zit in de ICT-hoek bij een multinational. Vacatures? Weet ik niet, maar de meeste mensen willen dit (vergader)werk niet doen en dat is dan vanwege het reizen.
Jammer... vergaderen vind ik juist wel leuk, alleen weet ik haast niks van computers, dus blijf ik maar hopen dat ik ooit nog voor Vodafone richting Verizon Wireless kan, of zo... :lol:

Oh ja - weer back on topic!

Onze website | Mijn blog
Nati
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door Nati »

Wij zijn sinds een aantal weken terug van onze 2 de reis door het westen. De eerste keer was in 2005 en zijn toen direct gebeten door het Amerika virus :) .
Hopelijk volgen er nog vele aanvallen van dat virus. :wink:
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

1999 sep/oct vier weken camper CA, NV, UT, CO, NM en AZ
2001 apr/mei vier weken camper CA, AZ, UT en NV
2003 sep/oct vijf weken camper NV, UT, ID, WY, MT, SD, NE en CO
2004 sep 11 dagen auto NJ, PA, NY state en city met een paar uur Canada
2005 apr/mei vier weken camper CA, AZ, NM en TX
2005 sep acht dagen metro en benewagen NY city
2006 jun/jul vier weken camper CA, OR, WA, ID, MT, WY, UT en NV
2007 mei/jun vier weken camper NV, AZ, NM, CO en UT
2008 apr/mei vier weken camper IL, IN, KY, TN, NC, GA, AL, MS, LA, TX, NM, AZ en NV
2008 sep/oct vier weken camper NJ, NY, CT, RI, MA, NH, ME, VT, PA, DE, MD en VA.

Rob & Annie
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Ik heb eigenlijk alleen nog maar vermeld hoe vaak ik ben geweest, alleen nog niet waar...

Wanneer ik ook alweer waar ben geweest, weet ik niet meer precies maar hier een opsomming:

TX (San Antonio, Austin, Hill Country (o.a. Fredericksburg, Bandera, Boerne, Gruene), San Marcos, Waco, Laredo, South Padre, El Paso)
NM (Santa Fe), AZ (Grand Canyon, Meteor Crater), CO (Denver, Vail), KY (Louisville), CA (San Francisco), rondreis door DC, MD, VA, PA, NY, VT, NH, ME, CT, RI, NJ...

...allemaal verdeeld over de afgelopen jaren...

Onze website | Mijn blog
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Vierentwintig jaar geleden kwam ik voor het eerst in de VS, toen mijn ouders hierheen verhuisden. En een jaar later verhuisde ik ook officieel. Wij gaan dus op vakantie in eigen land :D.

Als reisagente heb ik ontelbare weekendreisjes gemaakt en dat doen we nog, maar voor dit topic heb ik alleen de reizen, die een week of langer duurden, meegerekend.

En dat zijn er 23:

1983 -- Pennsylvania en New York State kampeervakantie (inclusief Niagara Falls)

1990 (in de tussentijd alleen korte reisjes en vakanties naar Nederland) -- huisje in Nags Head, op de Outerbanks van North Carolina

1993 -- Cape Cod huisje

1996, 1997, 1998, 1999 -- 4 X Florida (Cocoa Beach, Pompano Beach, Delray Beach, Sarasota , timeshare huisjes)

(in de tussenliggende jaren weer Europese en Caribische vakanties)

2002 -- New York City

2002 -- Noord en West Michigan en Chicago

2002 -- Las Vegas (inderdaad, we hebben een week daar doorgebracht en genoten alle vijf :))

2003 -- NV/UT/NM (nationale parken rondje)

2003 -- New Orleans

2004 -- Texas

2004 -- San Francisco en Yosemite

2005 -- Breckenridge, Colorado

2005 -- Yellowstone en Grand Teton

2006 -- Orlando

2006 -- Seattle, Olympic NP, Mt Rainier, Mt St Helen's

2006 -- West Florida (met andere Petra)

2007 -- Los Angeles en Death Valley

2007 -- West Florida
Laatst gewijzigd door Petra/VS op 18 sep 2007, 02:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Izognoeg
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Izognoeg »

Ben voor mijn werk in de jaren negentig tweemaal in Las Vegas geweest. Die idioterie wilde ik absoluut eens delen met de rest van de familie.

Dus in 2002 zijn we ruim drie weken in het westen geweest en afgelopen juli/augustus vijf weken.

Volgend jaar staan we voor de keuze; of de badkamer laten verbouwen of...

Groetjes,
Paul
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
michael66
Amerikakenner

Bericht door michael66 »

Voor mij en de mijnen is het steeds bij Florida gebleven ...... we denken wel steeds aan een andere bestemming, maar er is ook nog zoveel te zien en te doen in Florida dat we nog niet gezien of gedaan hebben.

Florida dus:
1998 2 weken rondreis (Orlando-KSC-Miami-Ft.Myers)
2000 10 dagen Orlando
2002 1 week Orlando en 1 week Clearwater Beach
2003 2 weken Orlando (townhouse Kissimmee)
2004 2 weken Orlando (villa Davenport)
2005 3 weken Orlando (villa Kissimmee)
2006 3 weken Orlando (villa Kissimmee)
2007 3 weken Orlando (villa Kissimmee)

Planning
2008 28-2 t/m 10-3: 10-12 dagen Spring Training (baseball) volgen
2008 zomer: 3 weken Orlando
Laatst gewijzigd door michael66 op 19 sep 2007, 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Corry
Amerika-expert

Bericht door Corry »

Tja, dan ik ook maar. Sinds 1976 ruim 40x. Heb ook bij reisbureau gewerkt en gratis kunnen vliegen. Eigenlijk is het dus niet helemaal eerlijk.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer