Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Catt stelt zich voor
Catt stelt zich voor
Hoi, mijn naam is Catt, 34 jaar uit Drachten/Friesland. Zoals je aan onze ticker kan zien gaan wij (ik en mijn vriend Ronald, ook 34 jaar) volgend jaar op honeymoon naar de US. US klinkt erg ruim, maar dit is het plan:
we gaan eerst voor 4 nachten naar NY, dan vliegen we naar San Franciso en rijden dan in ongeveer een week via een paar nationale parken naar Las Vegas. We willen 3 nachten in Vegas blijven (en als het kan de Grand Canyon/Hoover dam bezoeken) en sluiten af met 8 nachten Orlando (in een villa).
We zijn zelf al een aantal keer in NY en Orlando geweest, maar het Westen is echt nieuw voor ons, dus ik hoop hier heel veel tips en info te kunnen vinden.
Groetjes, Catt
we gaan eerst voor 4 nachten naar NY, dan vliegen we naar San Franciso en rijden dan in ongeveer een week via een paar nationale parken naar Las Vegas. We willen 3 nachten in Vegas blijven (en als het kan de Grand Canyon/Hoover dam bezoeken) en sluiten af met 8 nachten Orlando (in een villa).
We zijn zelf al een aantal keer in NY en Orlando geweest, maar het Westen is echt nieuw voor ons, dus ik hoop hier heel veel tips en info te kunnen vinden.
Groetjes, Catt

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Welkom op het leukste Amerika-forum!
Leuke ticker heb je!
Zijn jullie ook van plan om een reisdagboek bij te houden?

Leuke ticker heb je!
Zijn jullie ook van plan om een reisdagboek bij te houden?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Hoi Catt,
Welkom!
Enne...
weet je 't zeker?
Dennis

Enne...

Dennis
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Bedankt voor het welkom. En ja we weten het zeker dat we de big plunge willen nemen
Of we een reisdagboek bij zullen houden weten we nog niet, wordt anders zo'n gesleep met laptop etc. Een reisverslag (achteraf) is toch ook ok?
@pyca: ik heb al meteen op jullie site zitten snuffelen....gave trip was dat zeg!
@jerbia: ik heb net bijna een uur zitten kwijlen bij jullie trip....wow, en wat een mooie foto's!
Groetjes, Catt

Of we een reisdagboek bij zullen houden weten we nog niet, wordt anders zo'n gesleep met laptop etc. Een reisverslag (achteraf) is toch ook ok?

@pyca: ik heb al meteen op jullie site zitten snuffelen....gave trip was dat zeg!
@jerbia: ik heb net bijna een uur zitten kwijlen bij jullie trip....wow, en wat een mooie foto's!
Groetjes, Catt