Hoor net dat er naast een Starbucks op de plek van Yam Yam, er nog één komt in aankomsthal 4 (dus ook voor iedereen toegankelijk). Ook komt daar een Blokker, naast de Hema en AH-to-Go die er sinds kort ook zitten.
Laatst gewijzigd door pyca op 12 okt 2007, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
erki schreef:Toen ik onlangs in Osaka was, heb ik er ook menig Starbucks bezocht. Frappant (as in Frappuccino ) vond ik dat ze daar geen hete thee verkochten.
Daar komen alleen maar rechtzaken van.
Ik hoorde trouwens onlangs een gerucht dat er in Maastricht ook een Starbucks komt.
Almelo zet in op hippe koffie van Starbucks
ALMELO - Sterren lopen in Amerika weg met de papieren koffiebekers met White Chocolate Mocha of Toffee Nut Latte. Alleen in ons land is Starbucks koffie nog nauwelijks te krijgen. De enige vestiging is op Schiphol, achter de douane. Daar wil Almelo verandering in brengen.
De gemeente pleit in de nota Toerisme en Recreatie voor de komst van een vestiging van de hippe koffieketen. Die zou volgens het college een plek moeten krijgen aan de Grote Markt, aan de nieuw aan te leggen havenkom.
boeffie schreef:Van onze (barista) vriend hoorde ik dit: "half november tegenover de burgerking en bij vertrekhal 4 komt er 1 naast de albert heijn express"
boeffie schreef:Van onze (barista) vriend hoorde ik dit: "half november tegenover de burgerking en bij vertrekhal 4 komt er 1 naast de albert heijn express"
Joh maakt niet uit hoor, kan gebeuren toch!
Iedereen is zo in de ban van Starbucks , terwijl de lekkerste koffie op Schiphol te koop is bij Segafreddo in o.a. aankomsthal2 (maar dat is mijn mening )
Joh maakt niet uit hoor, kan gebeuren toch!
Iedereen is zo in de ban van Starbucks , terwijl de lekkerste koffie op Schiphol te koop is bij Segafreddo in o.a. aankomsthal2 (maar dat is mijn mening )
Zitten we op één lijn Karin, ik zit er best vaak.
En nog korting met je pasje
Eric
kijk ook eens op mijn weblog: http://engers.web-log.nl
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.