Lauren schreef:Vandaag in de krant: De koers van de euro ten opzichte van de dollar is donderdagochtend gestegen tot boven de 1,40 dollar. Dat is voor het eerst sinds de introductie van de Europese munt in 1999. De euro noteerde donderdag vlak na de opening van de Europese beurzen 1,4063 dollar.
Toch maar dollars gaan kopen
Lauren
Nee, zoals ook in dat stuk wordt aangegeven, het einde is nog niet in zicht..
“Thank the Lord”? That sounded like a prayer. A prayer in a public school. God has no place within these walls, just like facts don’t have a place within an organized religion.
Hij was vandaag al een paar keer 1.41 maar zakte toen weer naar de 1,407 en 1,405.
Gezien de stijgende trend van de afgelopen anderhalve week verwacht ik hem nog wel op 1.42 te zien!
Hoe verder je steeds van huis gaat, hoe dichterbij je steeds komt
Ik ga 11 oktober naar de US. Kan ik dan het beste wat euro's omwisselen voor dollars in Nederland, of kan ik gewoon in de US dollars pinnen tegen de gunstige koers?
Beide, met dien verstande dat je hier aan de balie kosten betaald, en in de USA bij het pinnen kosten betaald. Deze kosten kun je terugvinden op de website van je eigen bank!
Hoe verder je steeds van huis gaat, hoe dichterbij je steeds komt
Het is altijd handig om wat 1- en 5-dollarbiljetten in Nederland te halen, voor de eerste fooien.
Het ligt een beetje aan je betaalpakket dat je bij je bank hebt, of je voor geld opnemen in niet Euro-landen een toeslag moet betalen.
Met mijn betaalpakket kost het niets, alleen de koersopslag.
Las trouwens vandaag in de krant dat ze verwachten dat de dollar ook nog wel op 1,50 gaat komen! Hoop voor mij dat dat rond december gaat gebeuren (heb nogal wat grote aankopen te doen dan ).
Vegasgirl schreef:Las trouwens vandaag in de krant dat ze verwachten dat de dollar ook nog wel op 1,50 gaat komen! Hoop voor mij dat dat rond december gaat gebeuren (heb nogal wat grote aankopen te doen dan ).
DAT zou mooi zijn !!!!!!!
Zo ongeveer vanaf 20 december
Monique, zag net je 2e ticker (lucky you!!) Jij gaat ook over 7 maanden, 4 weken en 1 dag naar de VS vertrekt. Wat gezellig!!! Misschien een Starbucks moment??
Volgens mij om half een 's middags en jullie? (Zit op mijn werk-het is autovrij in Ams vandaag en de Dam tot Dam loop dus kan niet even op het ticket kijken) Vliegen United naar Washington.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.