Vorig jaar stonden wij voor exact diezelfde keuze... we hebben inmiddels weer een heerlijke vakantie achter de rugIzognoeg schreef: Volgend jaar staan we voor de keuze; of de badkamer laten verbouwen of...

Vorig jaar stonden wij voor exact diezelfde keuze... we hebben inmiddels weer een heerlijke vakantie achter de rugIzognoeg schreef: Volgend jaar staan we voor de keuze; of de badkamer laten verbouwen of...
Had je niet de reizen die praktisch voor de deur staan, mee kunnen laten tellen? Wij gaan over een maand al naar Florida. Dat scheelt weer werk ...Note mod (Marjan): ik zal een poging doen om dit in een rijtje te zetten en bij te houden, evt. met behulp van andere moderators. Evt. aanvullingen en/of fouten kun je in dit topic aangeven.
04x - 28 jr - Sandy
Dat had gekund, maar zoals je waarschijnlijk wel weet heb ik zelfs mijn eigen reis een maand van te voren moeten annuleren wegens omstandigheden. Je weet maar nooit of iets doorgaat of doorgang kan vinden.Sandy schreef:Had je niet de reizen die praktisch voor de deur staan, mee kunnen laten tellen? Wij gaan over een maand al naar Florida. Dat scheelt weer werk ...Note mod (Marjan): ik zal een poging doen om dit in een rijtje te zetten en bij te houden, evt. met behulp van andere moderators. Evt. aanvullingen en/of fouten kun je in dit topic aangeven.
04x - 28 jr - Sandy