Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reisverslagen van Jez

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Jez
Amerikafan

Reisverslagen van Jez

Bericht door Jez »

Nu al onze reizen naar Amerika op mijn website, inclusief virtuele routes!
J&W
Amerikafan

Bericht door J&W »

Mooie site!
Altijd leuk om reisverhalen te lezen. Gaan jullie in 2007 ook weer naar Amerika?

Groetjes Juliet.
Jez
Amerikafan

Bericht door Jez »

Dank je!
We gaan dit jaar nog weer.......... In september eerst naar IJsland en dan door naar New York. We gaan rondreizen door Pennsylvania, West Virginia en een klein stukje Ohio, en dan nog even NY bewonderen. En inderdaad, de bedoeling is dat we ook in 2007 weer gaan. Dan naar de staten Colorado, Wyoming, Montana en de Dakota's. En in 2008 wil ik graag naar Alaska. En............. Nog een heleboel plannen dus!
Jez
Amerikafan

Bericht door Jez »

Het had even wat voeten in aarde, maar hij is nu echt klaar, mijn vernieuwde
Amerika-reisverslagen-site! Het reisverslag van onze laatste vakantie naar
IJsland en de rondreis door Pennsylvania, West Virginia, Ohio & New York City
staat er nu ook bij. Enjoy!

http://www.eysbroek.nl
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Mooie site Jez! Ik heb even met belangstelling zitten lezen hoe jullie op JFK de koffers gestald hebben. Dat lijkt me inderdaad wel een hele handige oplossing! Wij zitten eraan te denken volgend jaar van San Francisco naar New York te reizen met een camper. Dan camper inleveren en een paar dagen New York.

Lekker om spullen van 6 weken lang dan alvast op het vliegveld klaar te zetten en met weinig spullen naar een hotel te gaan.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Mooi verslag heb jij van jullie laatste reis gemaakt Jez. Ik heb het met belangstelling gelezen. Jij schrijft leuk.
Ook jullie foto's heb ik bewonderd.
IJsland staat ook op ons verlanglijstje om nog eens te gaan bezoeken. Goed idee om dat met een stop-over te doen.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Jez
Amerikafan

Bericht door Jez »

Boehoe, we zijn weer terug van onze rondreis door Colorado, Utah, Nevada, California, Arizona en New Mexico. Op onze algemene site staat nu een selectie foto's van deze rondreis. De mooiste heb ik bewaard voor op mijn fotosite en die volgen nog! Zo ook het reisverslag........

Groetjes, Jez
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Jez schreef:De mooiste heb ik bewaard voor op mijn fotosite en die volgen nog!
Amai, als dit nog niet je mooiste zijn... ! De composoties zijn heel mooi, de kleuren zijn prachtig...
Maak je verslag maar snel af, ik ben heel benieuwd!
Is er al een volgende trip gepland? :wink:
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Wauw, je ben een super fotograaf!! Kan niet wachten tot de rest on line staat.....
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Ik ben ook benieuwd naar de rest van de foto's en je verslag.
Bij deze foto's zaten al een aantal bekende plekjes.
En als dit al niet de mooiste zijn... :wink:

Elly
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Jez schreef:Boehoe, we zijn weer terug van onze rondreis door Colorado, Utah, Nevada, California, Arizona en New Mexico. Op onze algemene site staat nu een selectie foto's van deze rondreis. De mooiste heb ik bewaard voor op mijn fotosite en die volgen nog! Zo ook het reisverslag........
Welkom terug Jez.... :wink:

Je hebt schitterende foto's gemaakt en dat zijn nog niet eens de mooisten begreep ik. Ik ben benieuwd...... 8)

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Henriëtte
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

Mooie foto's Jez. Ik krijg meteen zin om m'n koffers te gaan pakken en het allemaal zelf te gaan bekijken :wink:
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
Jez
Amerikafan

Bericht door Jez »

kastelke schreef: Is er al een volgende trip gepland? :wink:
Uiteraard; ik heb plannen klaar liggen voor in elk geval de komende 4 jaar :lol: De route die we eigenlijk zouden doen, door de Midwest, ligt nog steeds klaar, dus die doen we volgend jaar waarschijnlijk!
Jez
Amerikafan

Bericht door Jez »

Ik heb mijn fotosite nu ook bijgewerkt. In alle mappen behalve "photoshoots" zijn nieuwe foto's toegevoegd en die staan achteraan.

Groetjes, Jez
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Jez schreef:Ik heb mijn fotosite nu ook bijgewerkt. In alle mappen behalve "photoshoots" zijn nieuwe foto's toegevoegd en die staan achteraan.

Groetjes, Jez
Ze zijn weer prachtig Jez en die in White Sands vind ik wel heel bijzonder.... :wink:

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Jez
Amerikafan

Re: Reisverslagen van Jez

Bericht door Jez »

Hallo allemaal,

Mijn website is geupdate met een verslag van onze laatste vakantie: ruim 8.000 km door het westen.

Groetjes,

Jez
Girl_2004
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Girl_2004 »

Het ziet er in eerste instantie superleuk uit, maar ik krijg veel regels door elkaar te zien waardoor ik niet goed alles kan lezen. Doe ik iets verkeerd of is er een truckje ?
Groetjes, Nel
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Mooi verslag Jez, jullie hebben wel een ontzettend eind gereden. Leuk dat jullie ook even bij ons op de koffie waren.
Jez
Amerikafan

Bericht door Jez »

Girl_2004 schreef:Het ziet er in eerste instantie superleuk uit, maar ik krijg veel regels door elkaar te zien waardoor ik niet goed alles kan lezen. Doe ik iets verkeerd of is er een truckje ?
Welke browser gebruik je en welke schermresolutie? Mogelijk ligt het daaraan?
Jez
Amerikafan

Bericht door Jez »

Loek schreef:Mooi verslag Jez, jullie hebben wel een ontzettend eind gereden. Leuk dat jullie ook even bij ons op de koffie waren.
Dat vonden wij ook erg gezellig! Jammer dat we maar zo weinig tijd hadden........
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer