nieuwenoord schreef:Eh, Great Salt Lake lijkt me niet echt handig te combineren met wat je nu aan route hebt .... bovendien heb ik hier in elk geval nooit gehoord dat het een 'must see' zou zijn ...
Salt Lake zou ik zeer zeker NIET doen.
Wij zijn er heel even geweest en het enige dat we gezien hebben was een berg rottende dode vissen.
Mss waren we aan de verkeerde kant,want salt lake is natuurlijk wel groot,maar naar mijn gevoel kan je beter je tijd elders in steken.
Als je kids van dieren houden kan ik je wel de Zoo van San Diego aanraden,heel erg mooi en vooral groot.
Wij hebben een combi ticket genomen, 1 dagje Zoo en 1 dagje Wild Animal park, wild animal park is op zich wel mooi,maar je bent beter af met een dagje zoo.
Ik dacht dat je bij het wild animal park vooral de dieren in het wildvan dichtbij zou kunnen bekijken....dat kan maar dan betaal je daar wel extra voor( hebben wij niet gedaan,was echt wel veel geld meer )
A ja, voor 2 personen hebben wij 118 dollar betaald voor deze tickets, je kan dan wel 5 dagen achter elkaar de zoo of het wild animal park gaan bekijken,maar dan nog....ben je niks mee als je op doorreis bent.
De parking van de Zoo is gratis ,het wild animal park niet,betaal je 8 dollar voor.