Ja Pete, een gemiste kans...jvinch schreef:Pete, we hadden het over OS X kunnen hebbenPete.Z schreef:Ik kom definitief niet,misschien volgend jaar dan maar eens.

Maar, het kan nog steeds hoor! (jezelf opgeven voor de meeting)

Roland
Jammer Bjorn en Elsie, wij vonden het vorig jaar gezellig jullie te ontmoeten. Maar jullie hebben wel een goede redenBjorn schreef:Hallo iedereen,
Weeral een tijdje niet echt actief geweest op het forum.![]()
Spijtig genoeg is het nu zeker dat wij niet naar de meeting kunnen komen.
Wij hadden er zeer graag terug bij geweest, maar zijn die datum nog in de States.
Greetz
Bjorn
Silent Dream schreef:Ik wil toch wel graag komen. Ik weet niet of ik daar nog op tijd voor ben en of er iemand is met wie ik mee zou kunnen rijden...? Mijn rijbewijs heb ik wel al, maar ik wil toch eerst even beetje oefenen met rijden voordat ik zoiets ga ondernemen.
Leuk dat je ook komt!jvinch schreef:Ik heb net mijn tickets betaald dus ik ben er bij!
En we hebben het al geagendeerd staan bij de Rabobank. Op de 29e wordt het overgemaaktlelie schreef:Jawel hoor, ze hebben alleen nog niet betaald. Na betaling wordt het groen.Yuise schreef:ik zie dat njit en spaceace zich ook nog niet hebben aangemeld.
Postduif is onderweg, moest nog even boodschappen doen eerst!Coyote schreef:Leuk dat je ook komt!jvinch schreef:Ik heb net mijn tickets betaald dus ik ben er bij!
Ik zie je anders nog niet in dit rijtje staan.Of is de postduif nog niet gearriveerd bij Rob?
![]()
![]()
Roland
Wat moest 'ie halen dan? 'n Doos zangzaad en een fles duivenmelk?nieuwenoord schreef:Postduif is onderweg, moest nog even boodschappen doen eerst!