Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen met American Airlines gevraagd
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Ervaringen met American Airlines gevraagd
Hallo,
We willen onze reis boeken met American Airlines! (naar New York vanuit brussel).We hebben nog nooit gevlogen met deze maatschappij. Wat zijn de ervaringen? Is 3000€ (voor 4 volw.personen) een redelijke prijs?
Graag jullie mening.
Note Mod (Roland): Titel aangepast.
We willen onze reis boeken met American Airlines! (naar New York vanuit brussel).We hebben nog nooit gevlogen met deze maatschappij. Wat zijn de ervaringen? Is 3000€ (voor 4 volw.personen) een redelijke prijs?
Graag jullie mening.
Note Mod (Roland): Titel aangepast.
Doet eens even zoeken.
American Airlines...en dan "search for all terms". Je komt van alles tegen.
De prijs is redelijk seizoensgevoelig - is dus weinig over te zeggen zonder dat je de period vermeld.
American Airlines...en dan "search for all terms". Je komt van alles tegen.
De prijs is redelijk seizoensgevoelig - is dus weinig over te zeggen zonder dat je de period vermeld.
-
- Amerika-ontdekker
Toch redelijk hoge prijs
Wij betalen voor 2 personen, Brussel - Vegas en Rapid city (south Dakota) - Brussel 1380€
In 2005 hebben we ook met AA gevlogen en viel heel goed mee....buiten de vertragingen
PS: waarschijnlijk is de prijs bij jullie hoger omdat je terug in de tijd reist
Wij betalen voor 2 personen, Brussel - Vegas en Rapid city (south Dakota) - Brussel 1380€
In 2005 hebben we ook met AA gevlogen en viel heel goed mee....buiten de vertragingen

PS: waarschijnlijk is de prijs bij jullie hoger omdat je terug in de tijd reist

MissLiberty schreef:periode is van 06/07/08 tot 06/08/07
http://web.me.com/eric.katja/Site/Welkom.html
under construction
under construction
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
:hilarious:Eric schreef:PS: waarschijnlijk is de prijs bij jullie hoger omdat je terug in de tijd reist
MissLiberty schreef:periode is van 06/07/08 tot 06/08/07
Persoonlijk vind ik 750 euro pp wat aan de dure kant. Vrienden van mij zijn afgelopen zomer vanuit Brussel naar NY gevlogen voor 480 euro pp.
Ik denk dat je net op een goede aanbieding moet stuiten.
Via http://www.connections.be kan je al voor 389eur pp naar NY vliegen H/T.
Vorig jaar in december heb ik met American Airlines gevlogen naar NY voor die prijs.
Niets op aan te merken, was prima vlucht.
http://www.momondo.com kan ook handig zijn voor vliegtickets.
Grtz
Vorig jaar in december heb ik met American Airlines gevlogen naar NY voor die prijs.
Niets op aan te merken, was prima vlucht.
http://www.momondo.com kan ook handig zijn voor vliegtickets.
Grtz

hallo,
ik werk als check in bediende voor American Airlines en ik vind 3000€ voor 4 personen redelijk duur voor een ticket. natuurlijk zijn de laagste fares direct uitverkocht, maar toch kan je voor rond de 400€ pp wel al tickets kopen.
met het reisagentschap Connections zijn de boekingen ook niet altijd in orde. als je een goedkoop ticket wil hebben dan zou ik de volgende goede raad willen geven; doe de moeite om even naar de ticketingdesk van AA te gaan en wij weten perfect welke de laagste tarieven zijn en hiermee ben je ook zeker dat alles perfect geboekt is en je de juiste informatie bekomt
Groetjes
ik werk als check in bediende voor American Airlines en ik vind 3000€ voor 4 personen redelijk duur voor een ticket. natuurlijk zijn de laagste fares direct uitverkocht, maar toch kan je voor rond de 400€ pp wel al tickets kopen.
met het reisagentschap Connections zijn de boekingen ook niet altijd in orde. als je een goedkoop ticket wil hebben dan zou ik de volgende goede raad willen geven; doe de moeite om even naar de ticketingdesk van AA te gaan en wij weten perfect welke de laagste tarieven zijn en hiermee ben je ook zeker dat alles perfect geboekt is en je de juiste informatie bekomt
Groetjes
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedoel je dat je naar de luchthaven moet gaan, naar de desk van AA?ikkekirre schreef:doe de moeite om even naar de ticketingdesk van AA te gaan en wij weten perfect welke de laagste tarieven zijn en hiermee ben je ook zeker dat alles perfect geboekt is en je de juiste informatie bekomt
En kan je dan bij jullie die goedkoopste tarieven ook boeken? (als de plaatsen nog vrij zijn?) Is er enige garantie dat dat werkelijk de allerlaagste tarieven zijn die op de markt verkrijgbaar zijn voor die vlucht?
400 euro p.p. lijkt me wel heel erg laag!
Ik weet niet welke periode de topicstarter wil gaan: hoogseizoen? laagseizoen? 4 volwassenen, of ook kinderen? Welke leeftijd?
Zelf vliegen we altijd met Continental: heel correct, af en toe een minieme vertraging,...
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Amerika-ontdekker
Wel ik vindt geen goedkope tickets blijkbaar! Heb ook via connections gezien en daar kost een rechtstreekse vlucht met AA tot NY(JFK) 755,16€
Misschien is de periode 6/7/08 tot 6/8/08 gewoon een duurdere periode.
Met tussenlanding is iets beterkoop maar wij wensen een rechtstreekse vlucht.
Wij hebben inmiddels geboekt via http://www.vliegtuigtickets.com
3084€ voor 4 volw.
groetjes
3084€ voor 4 volw.
groetjes
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Vliegen op zondag is altijd duur misschien een door de weekse dag uitzoeken dat kan nog redelijk wat € sparen.MissLiberty schreef:Wel ik vindt geen goedkope tickets blijkbaar! Heb ook via connections gezien en daar kost een rechtstreekse vlucht met AA tot NY(JFK) 755,16€
3084€ voor 4 volw.
groetjes
ja, we zitten recht tegenover rij 8 in de vertrekhal. er is zeker steeds iemand van 06u30 tot 12u30. aan de desk van AA vraag je gewoon een ticket voor een bepaalde reisdatum, aantal personen,... en je vraagt ook naar de goedkoopste tarieven.
Ik kan je zeggen dat de meeste ticketten die ik in handen krijgen, niet meer dan €400 pp gekost hebben. hoe langer op voorhand je een ticket besteld, hoe goedkoper ook het tarief.
ook vertragingen komen soms voor maar dit komt bijna altijd daardat de vluchten vanuit the States te laat binnenkomen.
in dit geval zorgen wij ervoor dat iedereen steeds herboekt wordt, indien ze nog een andere domestic flight in the States moeten halen.
Ik kan je zeggen dat de meeste ticketten die ik in handen krijgen, niet meer dan €400 pp gekost hebben. hoe langer op voorhand je een ticket besteld, hoe goedkoper ook het tarief.
ook vertragingen komen soms voor maar dit komt bijna altijd daardat de vluchten vanuit the States te laat binnenkomen.
in dit geval zorgen wij ervoor dat iedereen steeds herboekt wordt, indien ze nog een andere domestic flight in the States moeten halen.
[Is er enige garantie dat dat werkelijk de allerlaagste tarieven zijn die op de markt verkrijgbaar zijn voor die vlucht? ]
de laagste tarieven worden enkel en alleen door de luchtvaartmaatschappijen zelf verkocht. enderzijds door speciale low fares op internet en anderzijds door hun sales department. niemand kan lager tarieven aanbieden dan de luchtvaartmaatschappij zelf.
de laagste tarieven worden enkel en alleen door de luchtvaartmaatschappijen zelf verkocht. enderzijds door speciale low fares op internet en anderzijds door hun sales department. niemand kan lager tarieven aanbieden dan de luchtvaartmaatschappij zelf.
Zoals ik reeds onder een andere topic schreef was ik vrij verbaasd niet te kunnen boeken via aa.com met een Belgische kredietkaart. Men moet boeken via de Belgische site van AA, waar de voorwaarden een stuk minder voordelig zijn. Ik heb dit jaar dan ook reeds 3 keer via orbitz.com geboekt, waar men wel de tarieven van 380-450 euro (bru-jfk) kan vinden. Ik gebruik op aa.com wel de tool 'flexible dates' om eerst te zien welke de goedkoopste data zijn.
De eerlijkheid gebiedt mij echter te zeggen dat de service op AA niet onmiddellijk fantastisch is. Geen nootje, maaltijden zeer beperkt in keuze (telkens beef or chicken, or beef or lasagna, en dat laatste kan ik iedereen zeker afraden) en bijzonder lage kwaliteit. Laatste keer in het gaan oude programma's (2x zelfde aflevering van Cheers voor en na de film) en film (oude Zorrofilm), in het terugkeren een defect waardoor helemaal niets op de schermen behalve het vluchttraject. In juni 2 uur vertraging, eind augustus 4 uur (wel restaurantcheque van 13 euro).
Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat Delta qua service toch beter scoort. Ondanks mijn gespaarde miles van AA overweeg ik dan ook om over te schakelen op Delta in de toekomst.
De eerlijkheid gebiedt mij echter te zeggen dat de service op AA niet onmiddellijk fantastisch is. Geen nootje, maaltijden zeer beperkt in keuze (telkens beef or chicken, or beef or lasagna, en dat laatste kan ik iedereen zeker afraden) en bijzonder lage kwaliteit. Laatste keer in het gaan oude programma's (2x zelfde aflevering van Cheers voor en na de film) en film (oude Zorrofilm), in het terugkeren een defect waardoor helemaal niets op de schermen behalve het vluchttraject. In juni 2 uur vertraging, eind augustus 4 uur (wel restaurantcheque van 13 euro).
Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat Delta qua service toch beter scoort. Ondanks mijn gespaarde miles van AA overweeg ik dan ook om over te schakelen op Delta in de toekomst.
Tel daar je reis naar Brussel bij op, wordt het nog niet voordelig, maar wat zijn dan de laagste fares (om een indicatie te krijgen) van Brussel naar LAX heen 10.07.2008 retour 07.08.2008 voor 3 volwassenen en 1 kind?ikkekirre schreef:ja, we zitten recht tegenover rij 8 in de vertrekhal. er is zeker steeds iemand van 06u30 tot 12u30. aan de desk van AA vraag je gewoon een ticket voor een bepaalde reisdatum, aantal personen,... en je vraagt ook naar de goedkoopste tarieven.
Je hoeft niet perse naar Brussel.. ik zit nu zelf naar een pakket te kijken met een AA & BA codeshare vlucht naar Heathrow en dan verder met AA naar de VS..
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Ik heb een vraagje over AA, die ik nog niet terug heb zien komen in search..
Ik zit nu zelf te kijken naar een trip via AA vanaf AMS naar DTW.
Het vluchtschema zou er zo uitzien:
AMS - LHR (Codeshare met British Airways)
- 2.5 uur op LHR -
LHR - ORD
- 2.5 uur op ORD -
ORD - DTW
Nu heb ik zowel AA als BA gesproken en zij vertelden mij dat ik gewoon ingecheckt wordt bj de BA balies op Schiphol voor al mijn vluchten. Nu vroeg ik mij af of iemand anders al eens in zo'n situatie heeft gezeten. Dus een AA/BA codeshare naar LHR en vandaar verder met AA. Wat zijn jullie ervaringen?
En dan heb ik nog een extra vraagje. Ik las op de AA site dat ze op dit moment bezig zijn met het digitaliseren van hun Boeing 777 vliegtuigen. Ze krijgen allemaal een on demand schermpje en de huidige 777'ens die nog iet zijn omgezet, daarop krijgt iedereen een 'personal video monitor'. Is iemand recentelijk met AA van LHR naar ORD gevlogen? Enig idee hoever ze al zijn met deze omzetting, en wat moet ik me precies voorstellen bij die 'personal video monitor'?
Bij voorbaat dank
Ik zit nu zelf te kijken naar een trip via AA vanaf AMS naar DTW.
Het vluchtschema zou er zo uitzien:
AMS - LHR (Codeshare met British Airways)
- 2.5 uur op LHR -
LHR - ORD
- 2.5 uur op ORD -
ORD - DTW
Nu heb ik zowel AA als BA gesproken en zij vertelden mij dat ik gewoon ingecheckt wordt bj de BA balies op Schiphol voor al mijn vluchten. Nu vroeg ik mij af of iemand anders al eens in zo'n situatie heeft gezeten. Dus een AA/BA codeshare naar LHR en vandaar verder met AA. Wat zijn jullie ervaringen?
En dan heb ik nog een extra vraagje. Ik las op de AA site dat ze op dit moment bezig zijn met het digitaliseren van hun Boeing 777 vliegtuigen. Ze krijgen allemaal een on demand schermpje en de huidige 777'ens die nog iet zijn omgezet, daarop krijgt iedereen een 'personal video monitor'. Is iemand recentelijk met AA van LHR naar ORD gevlogen? Enig idee hoever ze al zijn met deze omzetting, en wat moet ik me precies voorstellen bij die 'personal video monitor'?
Bij voorbaat dank

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Clint, 2 keer overstappen om in detroit te komen?, waarom niet gewoon non-stop met NWA, die vliegen in het zomerseizoen vijf keer per dag naar detroit waarvan vier keer met de Airbus A-330 met het meest uitgebreide entertainmentsysteem wat er op dit moment op de markt is. Waarom +/- 17 uur onderweg zijn als het ook in 9 uur kan?
Harry
Harry
omdat het verschil tussen die vlucht van NWA en die van AA zo'n 400 euro zit. en ik dat als arme student niet echt kan veroorloven.. Het eerst volgende tarief is al weer 200 euro duurder (via United/Lufthansa). Natuurlijk zou ik het liefst rechtstreeks gaan, maar dat laat mn budget gewoonweg niet toe. Ik zit nog te twijfelen en te rekenen voor een andere vlucht, maar ik dacht ik kan iig kijken of er al mensen zijn die iets dergelijks al eens hebben gedaanHarry schreef:Clint, 2 keer overstappen om in detroit te komen?, waarom niet gewoon non-stop met NWA, die vliegen in het zomerseizoen vijf keer per dag naar detroit waarvan vier keer met de Airbus A-330 met het meest uitgebreide entertainmentsysteem wat er op dit moment op de markt is. Waarom +/- 17 uur onderweg zijn als het ook in 9 uur kan?
Harry

Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 2158 Weergaves
-
Laatste bericht door d_vdploeg