Ik heb een aantal reviews geplaatst, maar sommige dubbel zie ik nu. (ben echt niet blond hoor )
Ze staan bij Florida, New York en South Carolina
Misschien is de schade nog te repareren?
Groetjes Petra
Ik heb mijn beoordeling van het hotel in Washington D.C. maar bij Washington gezet. D.C. ligt niet in een staat en ik wist zo goed waar ik hem bij moest zetten :dunno:
Dennis schreef:Hebben jullie allemaal al je hotels en campgrounds beoordeeld? Als niet, doe dat dan alsnog... hoe meer beoordelingen we hebben, hoe beter!
Nog een tip: gebruik bij het schrijven van je beoordelingen vaak "ik" en "wij" - we willen immers lezen over jouw persoonlijke ervaringen.
Noa schreef:Ik heb mijn beoordeling van het hotel in Washington D.C. maar bij Washington gezet. D.C. ligt niet in een staat en ik wist zo goed waar ik hem bij moest zetten :dunno:
Sorry, maar goed bedoeld
Marja
Washington D.C. hoort bij "District of Columbia". Daar staan de letters D.C. dan ook voor.
Nog een klein vraagje:
Ik zie dat jullie linken naar een boekings-site. Hier zal AA vast wel een bepaald bedrag voor ontvangen en da's ook prima.
Maar soms is direct boeken bij het hotel goedkoper. Zou daarom de directe link naar het hotel ook opgenomen kunnen worden?
Dennis schreef:Hebben jullie allemaal al je hotels en campgrounds beoordeeld? Als niet, doe dat dan alsnog... hoe meer beoordelingen we hebben, hoe beter!
Ik heb een heleboel hotels waar ik een oordeel over heb, maar nu even geen tijd.
Ik zal proberen in de kerstvakantie alle reviews in te vullen Dennis.
Ik heb er vanavond een aantal ingevuld (campgrounds). Maar als ik even een tijdje tussendoor op MSN zat, was ik weer uitgelogd en was een heel review verdwenen. Dat vond ik even niet zo handig. De rest volgt snel.
Ik heb er vanavond ook enkele toegevoegd, vooral in de regio Deep South.
Het is behoorlijk arbeidsintensief.
Je moet erg in je geheugen graven of je weblog erop naslaan en dat kost nogal wat tijd.
En de websites van de hotels/motels moeten ook opgezocht worden om de adressen in te kunnen vullen.
De rest volgt later dit jaar.... (= nog maar 25 dagen)
Njit: die optie is er momenteel niet, maar ik zal dit bespreken met de mods.
nieuwenoord: ik geloof dat je 30 minuten hebt om een review in te geven en op te slaan. Als je een langere beoordeling schrijft, zou ik die eerst in bijv. het Windows Kladblok (Notepad) opstellen en vervolgens in het invulveld plakken.
Dennis schreef:Njit: die optie is er momenteel niet, maar ik zal dit bespreken met de mods.
nieuwenoord: ik geloof dat je 30 minuten hebt om een review in te geven en op te slaan. Als je een langere beoordeling schrijft, zou ik die eerst in bijv. het Windows Kladblok (Notepad) opstellen en vervolgens in het invulveld plakken.
Ik heb een hotel in Deadwood North Dakota toegevoegd, maar dit moet natuurlijk South Dakota zijn. Kun je dit verplaatsen ? Beetje lastig dat je achteraf geen corecties meer kan aanbrengen.
Heb zojuist twee beoordelingen erin gezet. Heb echter ook een "INN" geplaatst. Ik hoop dat dat goed is. Heb er nog meer van mijn recente trip maar moet ook ff graven.
Ik was de reviews al weer helemaal vergeten!
Wilde er wat toevoegen, maar kreeg de melding dat er op dit moment niets toegevoegd kon worden wegens werkzaamheden aan de site.
Nog even bewaren voor later dus.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.