Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vragen over de Alles Amerika Meeting 2007
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ja hoor, Frederique doet zeker wel mee. Zij werkt aan wat dingen op de achtergrond en met name de fotowedstrijd is haar 'pakkie an'. Dat de foto's naar mijn mailadres gestuurd kunnen worden, is omdat zij haar zakelijke emailadres hiervoor niet beschikbaar kan maken. Ik mail ze direct door naar haar en zij maakt er iets heel moois mee!
Maar wacht maar af, Jikke en Frederique zal je op de dag zelf niet kunnen mislopen!!
Maar wacht maar af, Jikke en Frederique zal je op de dag zelf niet kunnen mislopen!!
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Ik heb jouw ook al twee maanden niet meer op het lijstje met aanwezige leden zien staan omdat je jezelf als "verborgen" hebt aangevinkt, ben je bang dat men gaat zeggen die Sandra zit opok altijd op het forumSandy schreef:Vraagje: Zit Frederique nog in het organisatieteam? Heb haar al 2 maanden niet meer op het forum gesignaleerd of gehoord. Niet dat dat uitmaakt, maar ik zag nu net pas dat zij deel uitmaakt van het organisatieteam, en ik dacht 'onbekende naam' ...
*mute .... verkeerd begrepen en te snel gereageerd!Rob schreef:Ik heb jouw ook al twee maanden niet meer op het lijstje met aanwezige leden zien staan omdat je jezelf als "verborgen" hebt aangevinkt, ben je bang dat men gaat zeggen die Sandra zit opok altijd op het forumSandy schreef:Vraagje: Zit Frederique nog in het organisatieteam? Heb haar al 2 maanden niet meer op het forum gesignaleerd of gehoord. Niet dat dat uitmaakt, maar ik zag nu net pas dat zij deel uitmaakt van het organisatieteam, en ik dacht 'onbekende naam' ...
Ik bezoek inderdaad 'verborgen' dit forum. Al veel langer overigens dan 2 maanden. Frederique heeft over de meeting een of twee topics gepost, maar ze heeft daarna niets meer van zich laten horen op het forum. Waarvan ik al heb gezegd dat dat niets uitmaak. Maar ik was nieuwsgierig of ze nog deel van het team was.
Laatst gewijzigd door Sandy op 27 sep 2007, 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Sandy
Wat heeft dat voor zin eigenlijk?Sandy schreef: Ik bezoek inderdaad 'verborgen' dit forum.
.....en eh, houden we het wel een beetje gezellig hier

groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:

Sorry vergeten.
Wat mij de laatste tijd opvalt dat er steeds meer mensen achter de verborgen knop gaan zitten, je bent echt niet de enige soms staan er wel 5 of 6 "verborgen".
Het nut hiervan zie ik overigens niet.
Er zijn nu eenmaal leden die veel posten en leden die weinig posten, Frederique hoort tot die laatste, overigens heeft Romin zich inmiddels ook als lid aangemeld en steld hij de vragen voor hun volgende reis.
Ok sorry te snel gereageerd van mijn kant dan ... Ik zal je op de meeting persoonlijk mijn reden uitleggen.Rob schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry vergeten.
Wat mij de laatste tijd opvalt dat er steeds meer mensen achter de verborgen knop gaan zitten, je bent echt niet de enige soms staan er wel 5 of 6 "verborgen".
Het nut hiervan zie ik overigens niet.
Er zijn nu eenmaal leden die veel posten en leden die weinig posten, Frederique hoort tot die laatste, overigens heeft Romin zich inmiddels ook als lid aangemeld en steld hij de vragen voor hun volgende reis.

Sandy
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik sta vandaag ook de hele dag al als "verborgen" op het forum. Dit AA-scherm zit namelijk de hele dag achter mijn "werkscherm", zodat ik tussendoor, als ik even tijd heb, kan kijken op het forum.
Maar ik wil niet dat mensen denken dat ik de hele dag op het forum zit, omdat mijn naam er steeds staat (onderaan).
Maar ik vind dat mensen het zelf mogen weten, of je zichtbaar of verborgen op het forum aanwezig bent. Normaal ben ik altijd zichtbaar aanwezig, maar zoals vandaag, nu ik de hele dag zo'n beetje online ben, kies ik ervoor om me "verborgen" te houden
Groetjes van Marloes
Maar ik wil niet dat mensen denken dat ik de hele dag op het forum zit, omdat mijn naam er steeds staat (onderaan).
Maar ik vind dat mensen het zelf mogen weten, of je zichtbaar of verborgen op het forum aanwezig bent. Normaal ben ik altijd zichtbaar aanwezig, maar zoals vandaag, nu ik de hele dag zo'n beetje online ben, kies ik ervoor om me "verborgen" te houden

Groetjes van Marloes
Dat was ook mijn vraag, wat is het nut hiervan????Rob schreef: Het nut hiervan zie ik overigens niet.
Maar ik wacht wel tot de meeting, misschien begrijp ik het na uitleg ervan wel. :dunno:
groeten Paula
Ik zou het alleen aan Rob vertellenpaula58 schreef:Dat was ook mijn vraag, wat is het nut hiervan????Rob schreef: Het nut hiervan zie ik overigens niet.
Maar ik wacht wel tot de meeting, misschien begrijp ik het na uitleg ervan wel. :dunno:

Laatst gewijzigd door Sandy op 27 sep 2007, 17:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Sandy
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
De postduif is inmiddels aangekomen, hij had een windkracht 7 tegen hier aan de kustCoyote schreef:Ik zie je anders nog niet in dit rijtje staan.Of is de postduif nog niet gearriveerd bij Rob?
![]()
![]()
Roland

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
- Contacteer: