Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vragen over de Alles Amerika Meeting 2007

Vragen of opmerkingen over AllesAmerika.com of deze forums? Plaats ze hier.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ja hoor, Frederique doet zeker wel mee. Zij werkt aan wat dingen op de achtergrond en met name de fotowedstrijd is haar 'pakkie an'. Dat de foto's naar mijn mailadres gestuurd kunnen worden, is omdat zij haar zakelijke emailadres hiervoor niet beschikbaar kan maken. Ik mail ze direct door naar haar en zij maakt er iets heel moois mee!

Maar wacht maar af, Jikke en Frederique zal je op de dag zelf niet kunnen mislopen!!
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Sandy schreef:Vraagje: Zit Frederique nog in het organisatieteam? Heb haar al 2 maanden niet meer op het forum gesignaleerd of gehoord. Niet dat dat uitmaakt, maar ik zag nu net pas dat zij deel uitmaakt van het organisatieteam, en ik dacht 'onbekende naam' ... :)
Ik heb jouw ook al twee maanden niet meer op het lijstje met aanwezige leden zien staan omdat je jezelf als "verborgen" hebt aangevinkt, ben je bang dat men gaat zeggen die Sandra zit opok altijd op het forum
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Rob schreef:
Sandy schreef:Vraagje: Zit Frederique nog in het organisatieteam? Heb haar al 2 maanden niet meer op het forum gesignaleerd of gehoord. Niet dat dat uitmaakt, maar ik zag nu net pas dat zij deel uitmaakt van het organisatieteam, en ik dacht 'onbekende naam' ... :)
Ik heb jouw ook al twee maanden niet meer op het lijstje met aanwezige leden zien staan omdat je jezelf als "verborgen" hebt aangevinkt, ben je bang dat men gaat zeggen die Sandra zit opok altijd op het forum
*mute .... verkeerd begrepen en te snel gereageerd!

Ik bezoek inderdaad 'verborgen' dit forum. Al veel langer overigens dan 2 maanden. Frederique heeft over de meeting een of twee topics gepost, maar ze heeft daarna niets meer van zich laten horen op het forum. Waarvan ik al heb gezegd dat dat niets uitmaak. Maar ik was nieuwsgierig of ze nog deel van het team was.
Laatst gewijzigd door Sandy op 27 sep 2007, 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Sandy
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Sandy schreef: Ik bezoek inderdaad 'verborgen' dit forum.
Wat heeft dat voor zin eigenlijk?

.....en eh, houden we het wel een beetje gezellig hier :lol:
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

paula58 schreef:
Sandy schreef: Ik bezoek inderdaad 'verborgen' dit forum.
Wat heeft dat voor zin eigenlijk?
Omdat ik daar voor kies .. het is een optie van het forum, en ik ben niet de enige .. er zijn meer leden die het forum 'verborgen' bezoeken? Ik zie het probleem niet ..
Sandy
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

:wink: :wink: :wink: :wink:
Sorry vergeten.
Wat mij de laatste tijd opvalt dat er steeds meer mensen achter de verborgen knop gaan zitten, je bent echt niet de enige soms staan er wel 5 of 6 "verborgen".
Het nut hiervan zie ik overigens niet.
Er zijn nu eenmaal leden die veel posten en leden die weinig posten, Frederique hoort tot die laatste, overigens heeft Romin zich inmiddels ook als lid aangemeld en steld hij de vragen voor hun volgende reis.
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Rob schreef::wink: :wink: :wink: :wink:
Sorry vergeten.
Wat mij de laatste tijd opvalt dat er steeds meer mensen achter de verborgen knop gaan zitten, je bent echt niet de enige soms staan er wel 5 of 6 "verborgen".
Het nut hiervan zie ik overigens niet.
Er zijn nu eenmaal leden die veel posten en leden die weinig posten, Frederique hoort tot die laatste, overigens heeft Romin zich inmiddels ook als lid aangemeld en steld hij de vragen voor hun volgende reis.
Ok sorry te snel gereageerd van mijn kant dan ... Ik zal je op de meeting persoonlijk mijn reden uitleggen. :D
Sandy
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Ik sta vandaag ook de hele dag al als "verborgen" op het forum. Dit AA-scherm zit namelijk de hele dag achter mijn "werkscherm", zodat ik tussendoor, als ik even tijd heb, kan kijken op het forum.

Maar ik wil niet dat mensen denken dat ik de hele dag op het forum zit, omdat mijn naam er steeds staat (onderaan).

Maar ik vind dat mensen het zelf mogen weten, of je zichtbaar of verborgen op het forum aanwezig bent. Normaal ben ik altijd zichtbaar aanwezig, maar zoals vandaag, nu ik de hele dag zo'n beetje online ben, kies ik ervoor om me "verborgen" te houden :wink:

Groetjes van Marloes
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Rob schreef: Het nut hiervan zie ik overigens niet.
Dat was ook mijn vraag, wat is het nut hiervan????
Maar ik wacht wel tot de meeting, misschien begrijp ik het na uitleg ervan wel. :dunno:
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

paula58 schreef:
Rob schreef: Het nut hiervan zie ik overigens niet.
Dat was ook mijn vraag, wat is het nut hiervan????
Maar ik wacht wel tot de meeting, misschien begrijp ik het na uitleg ervan wel. :dunno:
Ik zou het alleen aan Rob vertellen ;) ... Maar ik heb inderdaad een reden, wat meespeelt en dat hoeft niet openbaar te worden gemaakt aan iedereen. Ik vind het al lastig dat het nu ter sprake is gekomen. Maar zonder dat, had ik misschien ook wel op 'verborgen' gestaan. Doe ik overigens op ieder forum waar ik kom .. ook het Florida Forum (waar ik heel weinig kom) ... Is toch helemaal niet belangrijk of iemand dat doet of niet doet?
Laatst gewijzigd door Sandy op 27 sep 2007, 17:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Sandy
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Ik wist niet eens dat die optie er was............. maar goed, al denken mensen dat ik ed hele dag forum ;) hahaha
Als ik niet in het rijtje sta ben ik er dus ook echt niet...... ieder zijn eigen keuze
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Sandy schreef:Ik zou het alleen aan Rob vertellen ;)
Zo is dat, het blijft lekker tussen ons. :nana:
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Sandy schreef: Is toch helemaal niet belangrijk of iemand dat doet of niet doet?
Precies! Ik kijk zelden naar de naman onderaan de eerste pagina..... het is immers geen chatbox waar je "live" met mensen kunt kletsen.
Ik lees en post berichtjes en dat is het :D
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Coyote schreef:Ik zie je anders nog niet in dit rijtje staan. :wink: Of is de postduif nog niet gearriveerd bij Rob? :lol: :lol:

Roland
De postduif is inmiddels aangekomen, hij had een windkracht 7 tegen hier aan de kust :lol:
Albert
Amerikafan
Partner van: Nieuwenoord
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Albert »

Frederique heeft over de meeting een of twee topics gepost, maar ze heeft daarna niets meer van zich laten horen op het forum

Albertje kretiek Himself zit ook in het organisatieteam en schrijf ook niets maaaaaaarrrrrrrrreeeeeeeee ik besta wel :oops:
Afbeelding
Annie
Amerika-expert
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Annie »

Afbeelding
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Zo, ik heb ons aandeel zojuist ook maar eens betaald, als een van de weinige "zwarte namen" in het rijtje.. :oops:
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

En ook zonder Björn en Elsie krijgen we Belgische gasten: Nancy (Nati) en haar man Peter hebben zich zojuist aangemeld.

Nog twijfelaars? Mijn mailbox staat wijd open!
Silent Dream
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1
Contacteer:

Bericht door Silent Dream »

Zo, ik heb mijn geld overgemaakt. :)
Info over mijn boeken:
http://www.suzannepeters.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

nieuwenoord schreef:En ook zonder Björn en Elsie krijgen we Belgische gasten: Nancy (Nati) en haar man Peter hebben zich zojuist aangemeld.

Nog twijfelaars? Mijn mailbox staat wijd open!
Hiermee zitten we op 67 deelnemers.
Voor de twijfelaars, jullie hebben nog 3 dagen om jezelf op te geven.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer