Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reacties op Roadbooks en Reisverslagen topics.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik denk dat Wendy een groot compliment verdient omdat ze alle reisverslagen heeft gelezen, in kaart heeft gebracht en in het desbetreffende forum heeft geplaatst.
Ook kun je nu zien wie (nickname) en met hoeveel personen is gereisd en hoe de samenstelling van het reisgezelschap was en of er met een auto of camper werd rondgetrokken.
Wendy BEDANKT
Marjan
Ook kun je nu zien wie (nickname) en met hoeveel personen is gereisd en hoe de samenstelling van het reisgezelschap was en of er met een auto of camper werd rondgetrokken.
Wendy BEDANKT
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Yup die miste ik .. zag dat topic niet eerder, toen ik zocht op nieuwe berichten ...wendyjol schreef:Als het interregionale reizen zijn, dan staan ze daarSandy schreef: Zo ver was ik al![]()
Maar er staan in ieder subforum maar een handje vol, waarschijnlijk komen de andere in het interregionaal topic?
Sandy
- Bert&Hanny
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Note Mod (Marjan):
Dit topic is verplaatst naar "Reizen Algemeen". Alle reacties, vragen, op- en aanmerkingen over de "Reisverslagen Sticky's" kun je in dit topic kwijt.
Verzoeken om toevoeging van een reisverslag kun je in het Sticky "Reisverslagen" van het desbetreffende forum plaatsen. Na plaatsing van de link naar je verslag wordt dit verzoek weer verwijderd om het sticky "zuiver" te houden.
Dit topic is verplaatst naar "Reizen Algemeen". Alle reacties, vragen, op- en aanmerkingen over de "Reisverslagen Sticky's" kun je in dit topic kwijt.
Verzoeken om toevoeging van een reisverslag kun je in het Sticky "Reisverslagen" van het desbetreffende forum plaatsen. Na plaatsing van de link naar je verslag wordt dit verzoek weer verwijderd om het sticky "zuiver" te houden.
Laatst gewijzigd door hekkie op 02 okt 2007, 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
-
- Amerikakenner
Bedankt allemaal, het was een aardig klusje, maar superleuk. Ik heb ondertussen ideeën opgedaan voor nog zo'n 10 reizen naar de States!!!
Ik moet trouwens ook bekennen dat ik zo langzamerhand toch ook een positief gevoel begin te krijgen over campers. De camperverhalen zijn in de minderheid, maar ze spreken me wel erg aan. Volgend jaar nog maar eens de auto, maar wie weet de keer daarna.............
Ik moet trouwens ook bekennen dat ik zo langzamerhand toch ook een positief gevoel begin te krijgen over campers. De camperverhalen zijn in de minderheid, maar ze spreken me wel erg aan. Volgend jaar nog maar eens de auto, maar wie weet de keer daarna.............
- gahoogenboog
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Het is zeker een compliment waard, goed gedaan! Ik vind het ook heel handig dat ze zijn gegroepeerd per regio in het betreffende forum.
Maar er staat nog wel een vraag van mij open: waarom hebben jullie gekozen voor 2004 en recenter?
Maar er staat nog wel een vraag van mij open: waarom hebben jullie gekozen voor 2004 en recenter?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Deze keuze heeft Wendy zelf gemaakt om mee te beginnen. Anders was de klus in één keer wel heel erg groot.Jasmino schreef: Maar er staat nog wel een vraag van mij open: waarom hebben jullie gekozen voor 2004 en recenter?
Misschien dat in een later stadium nog reisverslagen van oudere data toegevoegd zullen worden.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ah, oké! Ik begrijp het, het is inderdaad een enorme berg werk.hekkie schreef:Deze keuze heeft Wendy zelf gemaakt om mee te beginnen. Anders was de klus in één keer wel heel erg groot.Jasmino schreef: Maar er staat nog wel een vraag van mij open: waarom hebben jullie gekozen voor 2004 en recenter?
Misschien dat in een later stadium nog reisverslagen van oudere data toegevoegd zullen worden.
Marjan
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Zie ook ons verslag, bedankt voor het mooie overzicht...echt genieten
Zie ook onze site met onze route in juli 2007 en ons live verslag
http://www.raiuno.nl/spring06/usaindex.htm
Onze verslagen 1999 en 2003
http://www.raiuno.nl/USA/index.htm
http://www.raiuno.nl/spring06/usaindex.htm
Onze verslagen 1999 en 2003
http://www.raiuno.nl/USA/index.htm
Wendy, alles is al zo'n beetje gezegd, dus dit zal wel een herhaling zijn: Helemaal fantastisch!
Dit is de beste 'zoekfunctie' van het forum.
Groetjes,
Paul
Dit is de beste 'zoekfunctie' van het forum.
Groetjes,
Paul
Een paar reisverhaaltjes: http://www.izognoeg.nl" onclick="window.open(this.href);return false;