Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
San Francisco
-
- Amerika-ontdekker
Re: drugs
Nou kom niet al te vaak in Amsterdam, maar vind het daar niks vergeleken met hier. Er wordt zo af en toe wel eens coke of pilletes aangeboden, maar hier heb je hele straten vol met zwervers, junks en dealers (tenminste zo lijkt het).f.lammertsma schreef:ik dacht even dat je het over amsterdam had ????
jij bent niet zo n stadsmens zeker ?
Trouwens het leek wel of er overdag niks aan de hand was, alsof alles als sneeuw voor de zon verdwenen was (op de zwervers na). Vond San Francisco best tof, als je 2 blokken verder loopt richting china town lijkt het of er bijna geen zwervers meer zijn en al helemaal geen dealers etc.
Maar het begint nu al te schemeren, en het begint rustiger te worden en meer van die vreemde figuren.
Ja inderdaad, de hele straat vol zwervers en dealers. Maar overdag valt het op zich reuze mee hier, er zitten wel wat zwervers en junks, maar niks vergeleken met savonds.KellyVG schreef:Wel grappig... Toen wij onze laatste dag gingen shoppen in Market Street stonden wij ook een paar straten verder geparkeerd, in de buurt van 5th en 6th street. En ook wij zagen onmiddellijk dat het een heel andere buurt was. Het liep echt vol zwervers! Maar dan echt vol hè! Want aan Fisherman's Wharf hadden we er ook al behoorlijk wat gezien, maar niet zoveel als daar.
- brianelka
- Amerika-ontdekker
wij sliepen ook in golden gateway.
hotel is leuk en te voet is het zeker en vast te doen, om bij fishermans warf enzo te geraken. ook china town ligt vlakbij. dus als je niet vies bent van een eindje wandelen, dan is golden gateway zeker goed gelegen. net om de hoek vetrekt er ook een cable car, dus is ook wel handig. Van Ness heeft trouwens goede aansluiting naar de freeways en de belangrijkste straten van SF.
Wij betaalden wel 36$ per nacht voor de parking van het hotel.
sf is ook zo'n leuke stad dat je zowiezo niet veel tijd in het hotel doorbrengt.
hotel is leuk en te voet is het zeker en vast te doen, om bij fishermans warf enzo te geraken. ook china town ligt vlakbij. dus als je niet vies bent van een eindje wandelen, dan is golden gateway zeker goed gelegen. net om de hoek vetrekt er ook een cable car, dus is ook wel handig. Van Ness heeft trouwens goede aansluiting naar de freeways en de belangrijkste straten van SF.
Wij betaalden wel 36$ per nacht voor de parking van het hotel.
sf is ook zo'n leuke stad dat je zowiezo niet veel tijd in het hotel doorbrengt.
- Bostonlover
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 28
je bedoelt hier zeker de gekleurde medemensplatesman schreef:heb daar ook geslapen op hoek market street,7th street of 6th street.weet niet echt meer hoe dit hotel heette maar het was wel een groot.en voor ons was er een groot buffet chinees restaurant.achter mij hebben ze inderdaad ook geroepen maar de zwervers vond ik geen probleem,maar wel verder die groepjes zwarten was iets anders.ze riepen heel de tijd achter ons en we waren blij dat we in ons hotel waren.heb ze ook zien dealen.vooral bij valavond komen ze naar buiten.overdag valt het reuze mee.

In het block van 6th en 7 th street zitten de daklozen/verslaafden van SF. Zolang je daar je hotel niet boekt is er niets aan de hand en is SF een leuke stad. Je moet alleen nog even uitkijken dat je niet in het roze district beland wanneer je daar niet van houdt.
Nou, als je die ratings/reviews leest, krijg ik toch mijn bedenkingen.Dento schreef:Wij zaten in SF in de Alamo Square Inn, gelegen aan (verrassing!) Alamo Square - een aanrader!
Deze Bed & Breakfast (en dat laatste was er heerlijk!) in twee Victoriaanse huizen, ligt schuin tegenover Postcard Row, en ligt één straat van een tramhalte. 5 tot 10 minuutjes in de tram en je zit midden in het centrum.
Alles lekker goed bereikbaar, in een goede buurt, goed verzorgd, en niet belachelijk duur!
Dennis
http://travel.yahoo.com/p-reviews-37027 ... 0BzF_iphQB
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Klopt, ik heb ze laatst ook toevallig nog eens gelezen, en wist niet wat ik zag...Donny schreef:Nou, als je die ratings/reviews leest, krijg ik toch mijn bedenkingen.Dento schreef:Wij zaten in SF in de Alamo Square Inn, gelegen aan (verrassing!) Alamo Square - een aanrader!
Deze Bed & Breakfast (en dat laatste was er heerlijk!) in twee Victoriaanse huizen, ligt schuin tegenover Postcard Row, en ligt één straat van een tramhalte. 5 tot 10 minuutjes in de tram en je zit midden in het centrum.
Alles lekker goed bereikbaar, in een goede buurt, goed verzorgd, en niet belachelijk duur!
Dennis
http://travel.yahoo.com/p-reviews-37027 ... 0BzF_iphQB

Als je echter even goed verder leest, dan zie je dat er ergens na 2003 de Inn van eigenaar/management is veranderd, en dat het daarna "down hill" is gegaan. Geen enkel van de zaken die er nu staan, herkenden wij.
Ter illustratie: één ochtend bestond het ontbijt o.a. uit versgebakken omelet met geitenkaas en avocado - een schril contrast met het huidige ontbijt, blijkbaar...
Zoals je ook kunt lezen, werd het voorheen door iedereen opgehemeld.
Maar inderdaad, op dit moment is het inderdaad absoluut geen aanrader meer, integendeel... ik zou er in ieder geval ver uit de buurt blijven, nu!
Jammer, want het was echt een bijzonder adresje...

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Toen wij de taxi namen van het vliegveld naar het hotel gaf de chauffeur uit zichzelf aan dat het maar goed was dat we in die buurten geen hotel hadden. Dit waren dus echt de mindere buurten met inderdaad 's avonds behoorlijk wat criminelen op straat. Succes
Januari 2014, 8 dagen New York http://newyork2014.reisverslag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2010, 10 dagen Orlando Florida geweest: http://milanenmira.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2007 3 weken west-USA: http://www.everyoneweb.com/AMERIKA2007/" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2010, 10 dagen Orlando Florida geweest: http://milanenmira.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2007 3 weken west-USA: http://www.everyoneweb.com/AMERIKA2007/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Afgelopen zomer zaten wij in een BW hotel, Carriage Inn in 7th street. Ik vond het heel erg meevallen met de zwervers etc. (ik werk in Amsterdam, ben dus wel iets gewend) Wij liepen overdag zonder problemen naar het centrum. 'S avonds hebben we elke keer een taxi genomen. Dat kwam toch goed uit omdat je 's avonds meestal kapot moe bent en geen zin meer hebt om nog een heel eind te lopen. Taxi's zijn absoluut niet duur.
Het hotel was prima! Zelfs met krant en uitgebreid ontbijt op de kamer en niet duur.
Groet, Lauren
Het hotel was prima! Zelfs met krant en uitgebreid ontbijt op de kamer en niet duur.
Groet, Lauren
- Noa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Wij hebben daar in juni ook gezeten en inderdaad was het hotel goed. Het achterste gedeelte van Market street was eerlijk gezegd niet veel soeps, maar je had weinig last van de zwervers daar. Het hotel (zie hotel topic) was prima met zoals al gezegd een goed ontbijt Niets mis mee/Lauren schreef:Afgelopen zomer zaten wij in een BW hotel, Carriage Inn in 7th street. Ik vond het heel erg meevallen met de zwervers etc. (ik werk in Amsterdam, ben dus wel iets gewend) Wij liepen overdag zonder problemen naar het centrum. 'S avonds hebben we elke keer een taxi genomen. Dat kwam toch goed uit omdat je 's avonds meestal kapot moe bent en geen zin meer hebt om nog een heel eind te lopen. Taxi's zijn absoluut niet duur.
Groet, Lauren
Fan of the U.S.A.
De buurt waar jij verblijft, is de Tenderloin. Da's een van de slechtste buurten van San Francisco, en meteen ook de reden waarom de hotels daar betaalbaar zijn. SF is vreselijk duur, maar het is best om wat meer geld uit te geven aan een hotel in een betere buurt (en da's zeker niet alleen fisherman's wharf).
Living the American Dream? Volg onze avonturen in San Francisco.
-
- Amerika-ontdekker
Wij zaten deze zomer ook aan seventh street : best western americania. Het liep daar inderdaad vol zwervers, maar aangezien we met acht waren waaronder 4 kinderen lieten ze ons met rust. Op de parking van het hotel was er wel ingebroken in een wagen om de gps te stelen. De buurt is inderdaad geen aanrader
Wij sliepen vorig jaar in Hotel Adante, Gearystreet.
Volgens mij ook nog aan de rand van Tenderloin, maar ook heel dicht bij Union Square en de Cablecars. (alleen maar de straat uit lopen) Kamer van +/- $80 per nacht.
Ik vond het absoluut geen nare buurt. Het was sowieso een straat vol met hotels, volgens mij ook hele dure.
Volgens mij ook nog aan de rand van Tenderloin, maar ook heel dicht bij Union Square en de Cablecars. (alleen maar de straat uit lopen) Kamer van +/- $80 per nacht.
Ik vond het absoluut geen nare buurt. Het was sowieso een straat vol met hotels, volgens mij ook hele dure.
HALLO ALLEMAAL!! IK woon in Amsterdam hoor. Beledigen jullie MIJN stad aub niet????

http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik sliep in Mark Twain (voormalig Ramada Inn) aan Taylorstreet (tussen O'farrel & Ellis) tegenover zat het Hilton, toch een duur hotel. Maar kolere wat een boel zwervers. Je zit dan wel vlakbij Union Square, maar ook vlakbij Tenderloin. Als je Marketstreet een beetje afloopt dan word het al gauw minder. Had ik toch meer van verwacht, maar goed richting de Pier werd het al snel beter!Marloes schreef:Wij sliepen vorig jaar in Hotel Adante, Gearystreet.
- Noa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Ja ik ben ook al aan het kijken waar het woord Amsterdam staat. IK kan het niet vinden. Ik kan me niet herinneren dat iemand iets negatiefs over Amsterdam heeft gezegd. Maar nu we het er toch over hebben.......jerbia schreef:Het gaat toch over SF? :dunno:Corry schreef:HALLO ALLEMAAL!! IK woon in Amsterdam hoor. Beledigen jullie MIJN stad aub niet????![]()
![]()

Fan of the U.S.A.
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Geplaatst: Wo Jul 25, 2007 7:28 pm Onderwerp: drugs
--------------------------------------------------------------------------------
ik dacht even dat je het over amsterdam had ????
Op de vorige pagina.
--------------------------------------------------------------------------------
ik dacht even dat je het over amsterdam had ????
Op de vorige pagina.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht