Tot wanneerhebben we de mogelijkheid om van avatar te (blijven) wisselen ?
Vorig jaar werd er een datum afgesproken waarop de "naamkaartjes" voor de meeting werden gemaakt en die avatar moest je dan houden.....
Is dat dit jaar ook weer ??
GPJ73 schreef:
Ik kan me niet voorstellen dat dit echt nodig is en anders is het gewoon de vrouw die rechts of links van Roland zit (gokje... )
Nou, we zullen zeker niet de hele tijd bij elkaar te vinden zijn hoor. Zo "zijn wij niet"
:hilarious:
Ik denk dat we beiden zelf veel te nieuwsgierig zijn naar de rest. Vorig jaar had ik i.v.m. de organisatie niet altijd tijd om met anderen te kletsen. Daar wil ik dit jaar verandering in brengen. We zullen echt niet hand in hand in een hoekje blijven zitten...
lelie schreef:
Nou, we zullen zeker niet de hele tijd bij elkaar te vinden zijn hoor. Zo "zijn wij niet"
Ik denk dat we beiden zelf veel te nieuwsgierig zijn naar de rest. Vorig jaar had ik i.v.m. de organisatie niet altijd tijd om met anderen te kletsen. Daar wil ik dit jaar verandering in brengen. We zullen echt niet hand in hand in een hoekje blijven zitten...
phillybilly schreef:Tot wanneerhebben we de mogelijkheid om van avatar te (blijven) wisselen ?
Vorig jaar werd er een datum afgesproken waarop de "naamkaartjes" voor de meeting werden gemaakt en die avatar moest je dan houden.....
Is dat dit jaar ook weer ??
Is wel de bedoeling er komt nog een mededeling over maar je kan 10 october aanhouden als uiterste datum
Laatst gewijzigd door Rob op 02 okt 2007, 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Coyote schreef:
Roland
Tja er zit toch ook weer eten bij dus een gokje dat de foto er al ONGEVEER is...
VERKLEIND.....
Laatst gewijzigd door GPJ73 op 02 okt 2007, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten, Gert
Londen-VS-Canada (28 days of fun in augustus en september)
Rob, even overleg met Jan Gijs, hij wil eerder met die badges beginnen hoor. Hij is nu een week naar Engeland, maar ik heb hem al lege badges gestuurd en hij wil er op tijd aan beginnen!
nieuwenoord schreef:Rob, even overleg met Jan Gijs, hij wil eerder met die badges beginnen hoor. Hij is nu een week naar Engeland, maar ik heb hem al lege badges gestuurd en hij wil er op tijd aan beginnen!
Ter info aan organisatie:
Ik heb hier nog een doos vol badges van vorig jaar liggen. Wellicht dat we enkelen opnieuw kunnen gebruiken?
Graag wel op korte termijn bericht. Morgen- en donderdagavond ben ik aan het inpakken...
nieuwenoord schreef:Rob, even overleg met Jan Gijs, hij wil eerder met die badges beginnen hoor. Hij is nu een week naar Engeland, maar ik heb hem al lege badges gestuurd en hij wil er op tijd aan beginnen!
Ter info aan organisatie:
Ik heb hier nog een doos vol badges van vorig jaar liggen. Wellicht dat we enkelen opnieuw kunnen gebruiken?
Graag wel op korte termijn bericht. Morgen- en donderdagavond ben ik aan het inpakken...
Roland
Wil je die naar Gijs-Jan sturen die verzorgd de badges net als de vorige jaren ook dit jaar weer.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.