Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Jouw mooiste USA foto...
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
genomen in Alaska, tijdens mijn reis in September 2005

Hans

Hans
Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
over dramatische luchten gesproken

en toen moesten we de lucht nog in, maar gelukkig trok het naar de andere kant weg

en toen moesten we de lucht nog in, maar gelukkig trok het naar de andere kant weg

groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Blijkbaar heb je vaker dreigende luchten bij de Grand Canyon. Deze foto is genomen toen we onderweg waren van Williams naar Tusayan. Kort na het nemen van deze foto barstte het pas echt los. De ruitenwissers konden het bijna niet aan. Wel een mooi gezicht. (foto is helaas niet echt scherp, aangezien ik deze even snel heb gekopiëerd van mijn weblog)

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Maar het mogen geen panorama foto's zijn en volgens mij zijn dat toch de meeste?nieuwenoord schreef:Eh, er zijn nog niet zoveel foto's voor de fotowedstrijd op de meeting .... hier staan juweeltjes tussen, die kom op, inzenden maar!

groeten Paula
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Volgens mij bedoelen ze met panoramafoto's zo'n lange smalle. (Zoals die van Eric, pag. 2).paula58 schreef:Maar het mogen geen panorama foto's zijn en volgens mij zijn dat toch de meeste?nieuwenoord schreef:Eh, er zijn nog niet zoveel foto's voor de fotowedstrijd op de meeting .... hier staan juweeltjes tussen, die kom op, inzenden maar!
Foto's in 'landscape' mag wel.
Carola
Laatst gewijzigd door CaroLine op 05 okt 2007, 15:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Inderdaad ja, ontzettend leuk om zo te zien... het lijken zo wel maar kleine glooiende heuveltjes, terwijl je je toch echt in het zweet loopt als je ter plekke bentCaroLine schreef:San Francisco vanuit de lucht.
Het mooie van onderstaande foto vind ik dat je de hellingen zo goed kunt zien.
![]()

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
O.k. dan heb ik dat verkeerd begrepenCaroLine schreef:
Volgens mij bedoelen ze met panoramafoto's zo'n lange smalle. (Zoals die van Eric, pag. 2).
Foto's in 'landscape' mag wel.
Carola

groeten Paula
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
een 300 mm... maar zo veraf zaten we ook niet hoorVegasgirl schreef:Wauw Hans!!!!!!! Echt WAUW!!! Hoe lang is je telelens wel niet geweest om zo'n mooi moment erop te kunnen krijgen??
Ben heel jaloers!

Weblog Zuidwesten van 6 tot en met 28 Juni 2009: http://reizen.deveuster.eu
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
We zijn vanuit San Francisco naar Amsterdam gevlogen en na de start maakten we een grote draai over de stad. Een prachtig afscheid van een prachtig land. Ik heb echt heel veel foto's gemaakt, zat net aan de goed kant.phillybilly schreef:Ja idd. Mooi zeg !!!CaroLine schreef:San Francisco vanuit de lucht.
Het mooie van onderstaande foto vind ik dat je de hellingen zo goed kunt zien.
hebben jullie een vlucht boven SF gemaakt ??
Carola
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht