- make up !!! (met de lage dollar,waren zelfs de Franse merken goedkoper dan bij ons met de euro) en dan ook kwastjes, sponsjes, etc (ik grimeer bij een toneelvereniging, vandaar!
- nep-nagels, plakkertjes, steentjes, nagellak, vijlen: het walhalla dus voor de nagel-liefhebber
- koffie neem ik niet mee, er gaat niets boven D.E. (die neem ik wel NAAR amerika toe)
- jelly pakjes, jelly-beans, maple syrop, bbq steaksauce en de standaard dingen natuurlijk.
- ik heb ook SCRAPBOOK-spullen meegenomen voor vriendinnen die dat doen, dit is afkomstig uit amerika en begint hier nu ook populair te worden. Er zijn bij ons speciale bladen en winkels maar dan ook tegen speciale prijzen. IN de Wall-mart hebben ze hele schappen vol met stickers, papier, sjablonen,etc.
Ik heb nu al weer spijt dat ik niet achter de HICKORY sauce (vd Hickory-burger bij Denny's) aangegaan ben, al is het maar het recept.......
He, ik raak helemaal op dreef van deze vraag. Balen dat ik net geweest ben. Heb ik toch WEER te weinig meegenomen!!!