Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Waarom zou je in Amerika willen wonen?

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Made in Holland
Amerikafan

Bericht door Made in Holland »

Sjeft schreef: Voor een mooi gevulde garage als Rperre te hebben 8)
Richard,

Zeker geen BPM, weinig wegenbelasting en niet al te dure brandstof. :wink:
(Of ben een handeltje begonnen :wink:

Groeten,

Leon
Kansas Wizard
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Kansas Wizard »

Steven schreef:
Made in Holland schreef:Raar om te zeggen op een Amerika forum maar zou Australië boven Amerika prefereren. :wink:

Leon
Ksssst! Ga 'ns weg! :x

:wink:
Das inderdaad nogal matig Leon > :idea: misschien een eigen site beginnen > AllesAustralie.com.

:hilarious:
"Toto... I have a feeling we're not in Kansas anymore."
ftwproductions
Amerikafan

Bericht door ftwproductions »

geen bericht is goed bericht
Laatst gewijzigd door ftwproductions op 26 mei 2005, 20:11, 2 keer totaal gewijzigd.
ftwproductions
Amerikafan

Laatst gewijzigd door ftwproductions op 26 mei 2005, 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Letsgo21
Amerika-ontdekker

Bericht door Letsgo21 »

ftwproductions schreef:Das inderdaad nogal matig Leon > :idea: misschien een eigen site beginnen > AllesAustralie.com.

Zijn ze in Nederland ook mee bezig :::::www.allesMarokko.nl
Sorry kon het niet laten
Niet alleen in Nederland :wink: :twisted:
Letsgo21
Amerika-ontdekker

Bericht door Letsgo21 »

1)Ik ben gek op reizen, de USA en Canada lijken me perfect vanwege hun grootte en diversiteit.
2)Minder belastingen op gebruiksgoederen, op auto's, benzine...,noem maar op...
3)Beter weer: motorrijden is mijn passie en daar kan ik hier maar hoogstens een maand of 4 per jaar van genieten.
4)Ik moet mijn leven nog opbouwen. (22) Ik hoop dat evengoed ginder te kunnen dan hier.
5)Weg uit het verstikkende-idd(België)-waar ik me absoluut NIET thuisvoel.

Dat is het zo een beetje... :wink:
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

Made in Holland schreef:
Sjeft schreef: Voor een mooi gevulde garage als Rperre te hebben 8)
Richard,

Zeker geen BPM, weinig wegenbelasting en niet al te dure brandstof. :wink:
(Of ben een handeltje begonnen :wink:

Groeten,

Leon
onder andere, maar geen handel :idea: :wink: , allemaal ons bezit (op de xterra na, die is op afbetaling, tot grote ergernis van mij als Nederlander)

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
soof

waarom? daarom!

Bericht door soof »

I LOVE THE USA!!!!!!!!!!!! :!:
USA fan
Amerikafan

Bericht door USA fan »

ik ben al sinds ik nog een klein jochie was hartstikke gek op amerika.
waarschijnlijk ga ik over en paar jaar een paar maanden of een jaar ofzo in de vs studeren.
ik hou heel erg van de cultuur daar en de grote steden, en ik kan nog wel heel veel dingen opnoemen, maar het is allemaal veel te veel om op te noemen.
wel is het uiterraard een nadeel dat je bij je familie en vrienden weggaat, je kunt ze natuurlijk af en toe opzoeken in nederland, maar dat is natuurlijk niet hetzelfde.
ik ben bereid om mijn koffers te pakken om een nieuw leven te beginnen in de verenigde staten, om één te worden met het land.
als je er eenmaal woont zul je vast wel wat nieuwe vrienden krijgen, en je moet natuurlijk ook werken en daar ontmoet je ook nieuwe mensen.
Maarten
Ronn3man
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Ronn3man »

Voor de 3D steaks.
Ronn3man
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Ronn3man »

neej maar serieus voor de natuur,steden, cultuur, autoos enzo, minder belasting, alles is goedkoper. Maja, ik kan natuurlijk nog niet zoals USA fan vooruit kijken, mischien word ik wel in een mooi huis in USA maar mischien blijf ik wel in NL en woon ik in een kartonnen doos. Maar het lijkt me zkr mooi om in de US te wonen/studeren ofzo.
USA fan
Amerikafan

Bericht door USA fan »

waarom zou je niet vooruit kunnen kijken?
toevallig zijn we even oud 8)
Maarten
Agirre

Bericht door Agirre »

Ik ben nu 16 jaar, ik wil dit jaar voor mijn eerste keer naar de USA. Na volgend jaar, waarin ik de middelbare school afrond, ga ik óf 4 jaar theater in Nederland studeren of één jaartje naar de VS studeren en dan 3 in Nederland. Hierna hoop ik werk te kunnen vinden in de Theaterstad L.A. en me daar definitief te vestigen, maar daar is nog een lange weg voor te gaan, maar niets is onmogelijk :)
Ronn3man
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Ronn3man »

USA fan schreef:waarom zou je niet vooruit kunnen kijken?
toevallig zijn we even oud 8)
Hmm jah dat is een goeie, agh in neem me woorden itrug, je hebt me overtuigt, maar we dwalen een beetje af.
StefanP
Amerika-ontdekker

Bericht door StefanP »

Het weer
De huizenprijzen en het soort huizen (allemaal vrijstaand met garage)
De autoprijzen
De benzineprijzen
De prijzen van overige goederen zoals kleding, CDs, DVDs, electronica
De vriendelijkheid van de mensen
De pracht van de natuur
De lage belastingen
De hoogte van mijn salaris

Ik ben hier het 2 maanden en wil NOOIT meer weg. Nederland is maar een lelijk, kaal, duur land waar je door de overheid helemaal kaal geplukt wordt.
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

StefanP schreef:Ik ben hier het 2 maanden en wil NOOIT meer weg. Nederland is maar een lelijk, kaal, duur land waar je door de overheid helemaal kaal geplukt wordt.
Een tip Stefan, want je bent er "nog" niet. Verloochen je afkomst niet!!!

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
jta
Amerika-expert

niet willen ?

Bericht door jta »

zopas in Humo, een weekblad, interview gelezen met schrijfster die een aantal maanden in de us gaan werken is als kelnerin, poetsvrouw..., dus niet hoger-gekwalificeerde beroepen.
haar conclusie is duidelijk : een groot aantal amerikanen leven net boven de armoedegrens en moeten hollen en rennen - 2 jobs - om er niet onder te raken. zelfs met 2 jobs lukt dat vaak niet.
en dan krijg je verhalen als : iemand raakt gewond aan een been, heeft niet het geld om antibiotica te kopen, krijgt een ontsteking aan dat been en wordt ontslagen omdat hij niet kan komen werken.
voor velen is amerika niet het beloofde land met de schitterende natuur en geen druk en geen drukte.
als we in het restaurant zitten misschien even aan denken dat die kelnerin amper een goede 2 $ /uur verdient, ze moet het vooral hebben van de fooien.
waarom wil je in amerika wonen? de voorwaarde is dan wel een goed en vast inkomen hebben.
jacques
Laatst gewijzigd door jta op 21 feb 2005, 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Ronn3man
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Ronn3man »

Daar zit wat in, maar met een goede opleiding ( ok, het is wel duur maar je haalt het er zo uit.) in de states ben je tog de goeie en veillige ( financieel dan ) weg op.
soof

Bericht door soof »

nederland is egt ***
en zodra ik weg kan hier ga ik
ik haat geen enkel land maar nederland haat ik meer dan
wie dan ook
ftwproductions
Amerikafan

Laatst gewijzigd door ftwproductions op 26 mei 2005, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer