Henriëtte schreef: Al willen we ook gaan kijken of er nog onverharde wegen zijn die we zelf kunnen gaan rijden, we huren immers niet voor niets een 4x4
Dat kan zeker!
Die Broken Arrow Route waar wij met de Pink Jeep op reden, daar reden ook mensen in hun eigen 4x4.
Dat gaan we zeker uitzoeken, Antonia. Al moet het niet al te lastig worden, we hebben weliswaar een 4x4 maar dat betekent niet dat we ook alle 4x4 wegen aandurven. Ken je de Shafertrail in Canyonlands National park?? Zo'n weg durven we wel te rijden, maar het moet niet zwaarder worden dan dat. En als ik de foto's van de Broken Arrow Route bekijk, dan twijfel ik toch wel of die within our league valt.
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's. http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
prima RV park heel dicht bij het centrum. je kunt er lopend naar toe en ligt heel dicht bij t`laquepaque.
je rijdt vanaf 89a de 179 op. na 200 meter ga je een bruggetje over. gelijk links af en na 150 meter weer links. dan ben je er.
veel plezier.
groet anja
Heb net even op de site gekeken, dat is ook niet de goedkoopste campground de prijzen (van 2005) beginnen bij $ 36,50 per nacht
Henriëtte schreef:Dat gaan we zeker uitzoeken, Antonia. Al moet het niet al te lastig worden, we hebben weliswaar een 4x4 maar dat betekent niet dat we ook alle 4x4 wegen aandurven. Ken je de Shafertrail in Canyonlands National park?? Zo'n weg durven we wel te rijden, maar het moet niet zwaarder worden dan dat. En als ik de foto's van de Broken Arrow Route bekijk, dan twijfel ik toch wel of die within our league valt.
Hier een filmpje dat ik heb gemaakt tijdens onze jeeptour, op een gegeven moment "hang" je met 40% dalingspercentage in je stoelriem!
En na al het hiken heb je dit vast wel verdiend (tenminste dat vonden wij wel! )
Secret Garden Café - Tlaquepaque
het is inderdaad een prachtig gebied met een heel prettige sfeer. wij zijn er 1,5 dag geweest, maar ik zou er, als ik nogmaals ga, er langer blijven.
rancho RV park kostte ons met een camper met 5 personen inderdaad zo`n 38 dollar. maar wij vonden het een prettige camping, schoon sanitair, lekkere douche en de ligging is perfect. `s avonds loop je lekker naar het stadje en hoef je niet weer in de camper te zitten. tja, ieder zijn keus dus. groet anja
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.