Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
naam nieuwste hit
naam nieuwste hit
Ben pas terug van een fantastiche reis,waar ik iedere dag naar de radio luisterde en ook iedere dag een country en western liedje hoorde dat daar in de hitparade stond. MAAR,; WELK; ik zou dit graag downloaden maar zou iemand me kunnen helpen met de titel ervan? misschien via de top 10 of weet ik veel.
alvast bedankt
alvast bedankt
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Beetje moeilijk natuurlijk om je aan een titel te helpen met de info die je geeft... maar hieronder de huidige Country top 10, misschien dat je daar iets aan hebt?
1. Brad Paisley
2. Rascal Flatts
Take Me There
3. Toby Keith
Love Me If You Can
4. Brooks & Dunn
Proud Of The House We Built
5. Kenny Chesney
Don't Blink
6. Tim McGraw
If You're Reading This
7. Luke Bryan
All My Friends Say
8. Dierks Bentley
Free And Easy (Down The Road I Go)
9. Carrie Underwood
So Small
10. Garth Brooks
More Than A Memory
Weet je misschien nog iets van de tekst? En luisterde je naar een country station, of een regulier muziekstation? Dat maakt ook nog verschil, natuurlijk...
1. Brad Paisley
2. Rascal Flatts
Take Me There
3. Toby Keith
Love Me If You Can
4. Brooks & Dunn
Proud Of The House We Built
5. Kenny Chesney
Don't Blink
6. Tim McGraw
If You're Reading This
7. Luke Bryan
All My Friends Say
8. Dierks Bentley
Free And Easy (Down The Road I Go)
9. Carrie Underwood
So Small
10. Garth Brooks
More Than A Memory
Weet je misschien nog iets van de tekst? En luisterde je naar een country station, of een regulier muziekstation? Dat maakt ook nog verschil, natuurlijk...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Re: naam nieuwste hit
Zing eens een stukjepanita schreef:Ben pas terug van een fantastiche reis,waar ik iedere dag naar de radio luisterde en ook iedere dag een country en western liedje hoorde dat daar in de hitparade stond. MAAR,; WELK; ik zou dit graag downloaden maar zou iemand me kunnen helpen met de titel ervan? misschien via de top 10 of weet ik veel.
alvast bedankt

- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Tja, er staat in ieder geval een van zijn nummers in de Billboard Top 10... wellicht een nummer opnieuw uitgebracht ter ere van het een of ander?erki schreef:Die is (was?) toch gestopt?Dento schreef: 10. Garth Brooks
More Than A Memory
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Amerikakenner
lalalalaaaaaa lalala, lalalalaaaaaaaaa lalalalalaa4plus schreef:Zing eens een stukjepanita schreef:Ben pas terug van een fantastiche reis,waar ik iedere dag naar de radio luisterde en ook iedere dag een country en western liedje hoorde dat daar in de hitparade stond. MAAR,; WELK; ik zou dit graag downloaden maar zou iemand me kunnen helpen met de titel ervan? misschien via de top 10 of weet ik veel.
alvast bedankt
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Echt heel toonvast klink jij toch niet, vind ik.

Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Je wilt het niet geloven, maar dat heb ik es gedaan in Amerika in een platenzaak, en zowaar, de winkelbediende wist direct wat ik bedoelde, HA!a4plus schreef: Zing eens een stukje
('t ging toen om Tracy Byrd - Holdin' Heaven)
diny
Van mij mocht hij wegblijven......a4plus schreef:erki schreef: Die is (was?) toch gestopt?
Garth is weer helemaal terug en nu met een normaal kapsel

Inderdaad, geen liefhebber van Cooouunnntry and weeessternnnn.
Wel van de Bleugrass.
doeidoei,
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
ik luister bijna elke dag naar 181.fm kickin country . voor mij toch de beste country zender.hier heb je alvast de link. http://www.181.fm/ en klik dan op kickin country.daar spelen ze alvast constant de top tien van dit moment+ nog de beste songs van vroeger.
http://www.usaplates.be/ zie hier men collectie amerikaanse nummerplaten.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Ben zeer zeker wel een fan, wil hier dan ook van gebruik maken door te vragen of iemand voor mij het volgende eventueel mee zou willen/kunnen nemen uit de states : Garth Brooks: The Ultimate Hitsyarrah schreef:Van mij mocht hij wegblijven......a4plus schreef:
Garth is weer helemaal terug en nu met een normaal kapsel![]()
Wel van de Bleugrass.
doeidoei,
http://www.garthbrooks.com/dialup/ecom/index.cfm
WIE ?????? ( graag verder via PB ivm off topic )
vrouwen houden van de simpele dingen in het leven ........ zoals mannen 

-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
opzoeken welke platen er opstaan en dan limewire en je hebt het directSkuye schreef:Ben zeer zeker wel een fan, wil hier dan ook van gebruik maken door te vragen of iemand voor mij het volgende eventueel mee zou willen/kunnen nemen uit de states : Garth Brooks: The Ultimate Hitsyarrah schreef: Van mij mocht hij wegblijven......![]()
Wel van de Bleugrass.
doeidoei,
http://www.usaplates.be/ zie hier men collectie amerikaanse nummerplaten.
platesman schreef:opzoeken welke platen er opstaan en dan limewire en je hebt het directSkuye schreef: Ben zeer zeker wel een fan, wil hier dan ook van gebruik maken door te vragen of iemand voor mij het volgende eventueel mee zou willen/kunnen nemen uit de states : Garth Brooks: The Ultimate Hits
Lijkt mij niet verstandig om mensen aan te raden muziek illegaal te downloaden via LimeWire, daarnaast zal een echte verzamelaar ook graag de hoes willen hebben.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Yep zeker weten !! ( alvast bedankt voor de hulp HANS !! )a4plus schreef:platesman schreef: opzoeken welke platen er opstaan en dan limewire en je hebt het direct
Lijkt mij niet verstandig om mensen aan te raden muziek illegaal te downloaden via LimeWire, daarnaast zal een echte verzamelaar ook graag de hoes willen hebben.
Vorig jaar heeft Hekkie voor mij een verzamelbox dvds meegenomen van Garth ( is zeker ook een aanrader !! )
Dus iedereen die iets heeft van Garth ( mag ook oude cds/dvds zijn ) en je doet ze weg, neem contact met mij op !!
vrouwen houden van de simpele dingen in het leven ........ zoals mannen 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1402 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-