Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

vraagje Denver hotel vlakbij vliegveld

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
paula58
Amerika-expert

vraagje Denver hotel vlakbij vliegveld

Bericht door paula58 »

Ik zit een beetje te zoeken naar een hotel vlakbij het vliegveld van Denver omdat we nogal laat aankomen en kwam Comfort Inn Airport tegen.
Iemand hier misschien al eens geweest?

Omdat dit het eerste jaar is dat we veel zelf gaan boeken heb ik nog wat vraagjes.
Bij "rates" staat ook iets van AAA korting, kan ik hier ook het ANWB lidmaatschap invoeren of gaat die vlieger niet op?

Dan staat er nog iets wat ik niet helemaal begrijp:

The Comfort Inn® Denver International Airport is conveniently located just seven miles from the Denver International Airport. Be sure to ask about Stay & Fly packages; this package must be booked in order to leave your car at the hotel when traveling from Denver International Airport.

Wat is Stay & Fly packages, heeft dit ook op mij betrekking en kan ik anders de auto daar niet neerzetten ? :oops: (tja alle begin is moeilijk)
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

Stay and Fly is voor mensen die van Denver Airport vertrekken, de nacht voor vertrek overnachten, en dan hun auto bij het hotel achterlaten.

Alle hotels bij de airport zijn ongeveer hetzelfde, allemaal dicht bij elkaar, en allemaal keten hotels. Mijn voorkeur gaat uit naar de La Quinta.
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Joke schreef:Stay and Fly is voor mensen die van Denver Airport vertrekken, de nacht voor vertrek overnachten, en dan hun auto bij het hotel achterlaten.

Alle hotels bij de airport zijn ongeveer hetzelfde, allemaal dicht bij elkaar, en allemaal keten hotels. Mijn voorkeur gaat uit naar de La Quinta.
O.k. dank je wel.
La Quinta had ik ook al gekeken maar die is $45 duurder en het is alleen maar voor de eerste nacht.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Hoi Paula,
Wij hebben overnacht in de Fairfield Inn, ook vlak bij de luchthaven. Ik denk dat het elkaar allemaal weinig zal ontlopen.

Wij maken altijd gebruik van de AAA korting. Gewoon de AAA rate boeken en dan ter plekke je ANWB kaart laten zien (hoewel ze daar meestal niet naar vragen).

Marianne
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Liz »

Wij hebben de 2 laatste nachten doorgebracht in het Holiday Inn Hotel in Aurora.
Dat ligt op 15 minuten rijden van het vliegveld van Denver.
Prima hotel, wel iets hogere prijsklasse.
16x USA / 30 staten
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

Aurora is heel groot. Even vertellen welke Holiday Inn in Aurora.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

De Days Inn en de Ramada Inn zijn ons prima bevallen bij aankomst in, en vertrek uit, Denver, CO. Ze liggen naast elkaar aan de Tower Road op minder dan een kwartier rijden van Denver International Airport.
Prima overnachtingsplaatsen, dichtbij het vliegveld, inbegrepen ontbijt (redelijk), gelijkwaardig aan elkaar.
Ze liggen wel een heel stuk van Denver Downtown.
Reserveren is noodzaak.
Aan de overkant van de weg ligt een goed restaurant. (situatie in 2005)

Zie onze reisverslagen van 2004 en 2005 bij aankomst en vertrek.

Kijk ook eens hier http://www.allesamerika.nl/reviews/ .
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Joke schreef: Aurora is heel groot. Even vertellen welke Holiday Inn in Aurora.
Ik vermoed dat de Holiday Inn bij Chambers en I-70 de enige is die 15 minuten van DIA ligt. In mijn ervaring is dit hotel het geld niet echt waard. Het is verouderd en de ligging naast de snelweg maakt het erg gehorig. Als je niet geinteresseerd bent in een nabije ligging bij downtown Denver zijn de hotels/motels bij DIA op Tower Road een redelijke keus wat kwaliteit en prijs betreft. Ze liggen echter erg geisoleerd, er is weinig of niets te doen in de omgeving.
Joke
Amerikakenner

Bericht door Joke »

Maar als je er alleen maar verblijft omdat je laat aankomt of vroeg vertrekt, zijn de hotels op Tower Road prima.
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Loek schreef: Als je niet geinteresseerd bent in een nabije ligging bij downtown Denver zijn de hotels/motels bij DIA op Tower Road een redelijke keus wat kwaliteit en prijs betreft. Ze liggen echter erg geisoleerd, er is weinig of niets te doen in de omgeving.
O ja, Loek dat had ik natuurlijk gelijk aan jou kunnen vragen :lol:
Het viel trouwens niet mee want heel veel zit al vol, waarschijnlijk doordat het 3/4 juli is.

Ik heb nu Quality inn besproken (Peoria way) en met AMWB korting en dat mijn dochter dan nog als kind door kan gaan(18) vielen de kosten me erg mee. ($63 )
Zit er nu nog over de denken om de tweede nacht daar ook te blijven en vandaar uit wat in Denver te doen of om toch maar te verkassen naar Downtown of een ander leuk district. (We hebben nog 1 dag extra in Denver en daarna via Rocky Mountains naar Estes park)
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Liz »

Loek schreef:[ In mijn ervaring is dit hotel het geld niet echt waard. Het is verouderd en de ligging naast de snelweg maakt het erg gehorig
We hebben daar geen last van gehad, we hebben het als een prima hotel ervaren.
16x USA / 30 staten
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

Paula,

ik weet niet wanneer je gaat en voor hoeveel nachten het is.
Wij hebben vorig jaar september aan het begin en aan het einde van onze reis in het Drury Inn http://www.druryhotels.com/properties/denvereast.cfm

Wij vonden dat helemaal geweldig. Uitgebreid complimentary ontbijt en 's avonds een uitgebreide gratis borrel, met (uiteraard) alcohol, dorito's, pizza, gepofte aardappel etc.etc.
Echt zo uitgebreid dat wij na de borrel niet eens meer zijn gaan eten in het restaurant dat we voor die avond gepland hadden.

Nogmaals ik weet niet wanneer je gaat en wat dan de prijzen zijn maar mochten wij ooit nog eens naar Denver gaan, gaan we zeker naar het Drury Inn.

Het centrum is ook goed te bereiken (hadden nog geen Tomtom en hebben gewoon via mapquest de route opgezocht).

Succes
Reny
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Paula,

Wij hebben met onze ski-vakantie vorig jaar twee keer in het Marriot Denver West geslapen. Was een prima hotel, wel een klein stukje (half uurtje dacht ik) rijden over de rijksweg naar vliegveld. Geboekt via priceline voor ik dacht ongeveer $ 55. Echt een koopje voor zo'n mooi hotel.

Daarnaast hebben we ook nog in een Red Lion hotel gezeten, echt superdicht bij het vliegveld (onze laatste nacht). Volgens mij iets van $ 35 via priceline. Hotel was ok, standaard motel achtig. Op het moment was er toevallig een grote travestieten bijeenkomst, maar voor de rest prima :wink: ! Zie ook nog onze website van Breckenridge vorig jaar voor foto's.

Volgend jaar februari gaan we weer naar Breckenridge en overnachten we ook 1 keer in Denver (op de dag van aankomst). En dat wordt zeker weer priceline. Dus ik zou het overwegen :lol: !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Vito
Amerika-expert

Bericht door Vito »

Wij hebben een paar jaar geleden in de Best Western Airport gezeten en dat is op zich prima bevallen.
Prijsniveau weet ik niet meer :oops:
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

MattRob schreef:Paula,
Geboekt via priceline voor ik dacht ongeveer $ 55.
Ja, daar heb ik me ook eens mee bezig gehouden maar zie daar dat het voor maximaal 2 personen is met 1 queen of 1 king bed. Boek je dan twee kamers?
MattRob schreef:Op het moment was er toevallig een grote travestieten bijeenkomst, maar voor de rest prima
Leuk lijkt me dat, alle heren in een jurk?
zeearend
Amerika-ontdekker

Bericht door zeearend »

Wij waren in 2006 hier

http://www.comfortinn-dia.com/
3e camperreis naar USA van 29-6-2008 / 1-8-2008 naar het Mid westen.
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Martin & Marianne schreef:Hoi Paula,
Wij hebben overnacht in de Fairfield Inn, ook vlak bij de luchthaven. Ik denk dat het elkaar allemaal weinig zal ontlopen.

Wij maken altijd gebruik van de AAA korting. Gewoon de AAA rate boeken en dan ter plekke je ANWB kaart laten zien (hoewel ze daar meestal niet naar vragen).

Marianne
Hey dat hotel heeft Jan Doets voor ons geboekt voor a.s. mei.
Is dat wat? Zit er ook ontbijt of iets dergelijks bij?
markro
Moderator
Contacteer:

Bericht door markro »

Gypsygirl1 schreef:
Martin & Marianne schreef:Hoi Paula,

Marianne
Hey dat hotel heeft Jan Doets voor ons geboekt voor a.s. mei.
Is dat wat? Zit er ook ontbijt of iets dergelijks bij?
Als het aan de Tower Road ligt, dan zal het deze wel zijn. En heeft "Free continental breakfast, including fresh-brewed coffee, cereal and fresh fruit".
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Ah, dank je Marco, dat ziet er wel goed uit! :wink:
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

Gypsygirl1 schreef:Ah, dank je Marco, dat ziet er wel goed uit! :wink:
Is van Marriot en behoorlijk aan de prijs.
Omdat wij alleen de eerste nacht een hotel zochten hebben we de comfort inn geboekt voor $80,00, bij de Fairfield inn zouden we $160,00 zijn kwijt geweest.
Het is dus maar net wat je er voor over hebt. :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer