Vito schreef:Wat leuk dat jij al voor de derde keer gaat!
Dus eigenlijk is het geen goede beslissing om in Breckenridge te gaan wintersporten, omdat je dan niet anders meer wilt
Dat is inderdaad wel een groot risico
Vito schreef:
Gaan jullie naar een hotel of een app? En nemen jullie de ski's mee vanuit Nl. of huur je die daar?
Wij kiezen dit jaar weer voor een appartement. Overigens wel ietsje getwijfeld dit jaar, omdat we deze keer met 4-en gaan, vorige keren met meer en dan is appartement wel aantrekkelijk.
Maar ook nu weer appartement gedaan, een week voor $ 1.000. Dat is niet gek denk ik. In de buurt van de ski-lift en lekker ruim. Voordeel van hotel lijkt me dat die met name onderaan de piste liggen. En appartementen aan de piste zijn wel prijzig.
En ski's huren we daar. Mijn kinderen koop ik geen nieuwe spullen voor, die groeien nog te hard. Ik heb zelf wel ski's, maar het huren is echt goedkoop. Heb je goed op internet gezocht, er zijn echt veel goede aanbiedingen als je ze op internet huurt.
Vito schreef:
Heb je ook de hele week een huurauto of volstaat 2 x een shuttle vanaf Denver?
Wij hebben tot nu toe geboekt: vlucht, hotel en skihuur.
De skipassen en de evt. huurauto moet ik nog regelen.
Heb je daar misschien nog tips voor?
Wij huren een auto voor de hele week. Bij usareisen.de hebben we voor een week een Equinox voor EUR 186 inclusief eerste tank benzine. Wij vinden het zowiezo wel prettig lekker een auto te hebben om 's avonds bv naar Walmart te rijden, of nog naar de outlets, of ....
Skipassen heb je volgens mij niet heel veel keus. Ik koop ze een paar weken van te voren gewoon op internet op breckenridge.com. Dat is volgens mij meest voordelig. Al hoorde ik wel een keer van iemand in de ski-lift dat je ze ook erg voordelig gewoon in een supermarkt kunt kopen. Maar dat ben ik zelf nog niet tegengekomen, misschien dat Loek of Petra dat weet.