Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vlucht zomaar omgezet door KLM, dag van tevoren????
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik kreeg vandaag te horen dat onze KLM vlucht KL 645 (airbus) van 28 april 2008 (!) van Amsterdam naar New York, JFK gecancelled is. Ik heb gekeken op de site van de KLM en kan deze ochtendvlucht ook niet meer op andere data vinden. We vliegen nu maar een dag eerder en dan met de avondvlucht.
Lauren
Lauren
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 19
van wie kreeg je dat te horen?
wij hebben deze vlucht op 26 april, en bij mijn boekingen op de KLM site staan wel nog de datums, maar niet meer de vliegtijden. Heb pas 2 weken geleden geboekt (via klm site) en als er nu iets verandert ga ik toch eens even bellen.
Hij staat trouwens nog wel in de meest recente versie van de KLM world timetable
wij hebben deze vlucht op 26 april, en bij mijn boekingen op de KLM site staan wel nog de datums, maar niet meer de vliegtijden. Heb pas 2 weken geleden geboekt (via klm site) en als er nu iets verandert ga ik toch eens even bellen.
Hij staat trouwens nog wel in de meest recente versie van de KLM world timetable
-
- Amerikakenner
Ik kreeg een mail van mijn reisbureau Travel Trend (NBBS). Jouw vlucht van 26 april 2008 is er volgens mij ook uitgehaald. Op de site van de KLM is tie in ieder geval niet meer terug te vinden. Het reisbureau stelde de middagvlucht voor. Maar dat is een vlucht met een Mc Donnell Douglas, dat zijn wat oudere vliegtuigen. Daar heb ik geen zin in. Ik heb nu de avondvlucht een dag eerder geboekt en dat is met een Boeing 777, met ieder een eigen videoschermpje. Daar hadden de kinderen zich zo op verheugd
Ik zou zeker even informeren.
Succes,
Lauren

Ik zou zeker even informeren.
Succes,
Lauren
-
- Amerikafan
heb net de KLM gebeld, blabla wijzigingen enzo, hij was het met me eens dat het vreemd is dat je een vlucht kan boeken die ze helemaal niet gaan uitvoeren. Kan nu kiezen tussen 's middags om half 2 met de MD11, of anders vrijdagavond de 25e om 18:20. Weet je welke machine op vrijdagavond naar NY vliegt? als dat ook de 777 is zou dat nog een alternatief kunnen zijn
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
De Mc Donnell Douglas heeft vanaf volgend jaar ook eigen videoschermpjes: http://klm.com/travel/nl_nl/travel_info ... /index.htmLauren schreef: Maar dat is een vlucht met een Mc Donnell Douglas, dat zijn wat oudere vliegtuigen. Daar heb ik geen zin in. Ik heb nu de avondvlucht een dag eerder geboekt en dat is met een Boeing 777, met ieder een eigen videoschermpje. Daar hadden de kinderen zich zo op verheugd![]()
Lauren
Marjon
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
De KLM is weer bezig om een aantal vluchten volgend zomerseizoen toch wat anders uit te voeren dan de planning tot nog toe was. De vroege JFK vlucht de KL 645 gaat definitief niet door, de KL 641 dat is dus de middagvlucht van 13:30 wordt t/m 3 mei uitgevoerd met de MD-11, daarna met de Airbus A330, deze hebben dan beide eigen schermpjes, zoals Vana al schreef wordt de MD-11 deze winter voorzien van een nieuw entertainmentsysteem. De avondvlucht wordt meestal uitgevoerd door een 747 combi, en soms door een 777, de 747 heeft in de economy class geen eigen schermpjes, en het is ook niet bekend gemaakt of deze oudere toestellen ze nog krijgen tijdens hun levensduur bij de KLM. Je kunt het allemaal makkelijk nakijken op http://www.skyteam.com, maar bedenk wel dat het schema nog heel makkelijk kan wijzigen, ook afgelopen jaar heeft de KLM meerdere wijzigingen doorgevoerd voordat het zomerschema inging, het is te hopen dat ze voor volgend jaar een iets minder strak schema opzetten zodat ze kunnen voorkomen dat er zoals dit jaar bijna dagelijks vluchten uitvallen omdat er ergens in het schema wat mis gaat.
Harry
Harry
-
- Amerikafan
we gaan nu op 25 april om 18:20 met de 777. Heb wel gevraagd of de KLM nu mijn extra hotelovernachting vergoed, en de reserveringsmedewerker verwees mij naar de klantenservice. toch maar eens proberen.
Weet iemand een goedkoop hotel bij JFK, voor een nacht, 3 personen, indien mogelijk met complimentary shuttle bus?
Weet iemand een goedkoop hotel bij JFK, voor een nacht, 3 personen, indien mogelijk met complimentary shuttle bus?
-
- Amerikakenner
Hoi Stijnec, ik zou verbaasd zijn als dat lukt, aangezien je de mogelijkheid had nog een andere vlucht te nemen op 26 april. Wil je ons op de hoogte houden van deze claim?stijnec schreef:we gaan nu op 25 april om 18:20 met de 777. Heb wel gevraagd of de KLM nu mijn extra hotelovernachting vergoed, en de reserveringsmedewerker verwees mij naar de klantenservice. toch maar eens proberen.
Groet, Lauren
Vorig weekend heb ik op 12 mei 2008 de KL641 geboekt (Awardvlucht), mede omdat dit een A330 zou zijn. Helaas is de boel alweer gewijzigd en staat er bij een B747-400 ingepland.Harry schreef:De KLM is weer bezig om een aantal vluchten volgend zomerseizoen toch wat anders uit te voeren dan de planning tot nog toe was. De vroege JFK vlucht de KL 645 gaat definitief niet door, de KL 641 dat is dus de middagvlucht van 13:30 wordt t/m 3 mei uitgevoerd met de MD-11, daarna met de Airbus A330, [...]
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
KLM krijgt voor volgend seizoen weer een aantal nieuwe langeafstandtoestellen, ik kan me zo voorstellen dat het toch een heel gepuzzel is om een schema in elkaar te zetten, en het is natuurlijk nog lang geen zomerseizoen 2008, ik denk dat de veranderingen in het schema nog wel even door kunnen gaan. Ik ben wel zeer benieuwd naar de nieuwe 777-300 toestellen van de KLM, als de berichten juist zijn wordt de stoelconfiguratie in de economy-class 3-4-3, nu is het in de 777-200 3-3-3, en de romp van de 777-300 is precies even breed, ik ben bang dat de zitbreedte wel heel erg krap wordt. Er gaan dan ook 428 personen in, in een 777-200 zijn dat er 327.
Harry
Harry
- Harry
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Vlucht zomaar omgezet door KLM, dag van tevoren????
Voor alle mensen die dit zomerseizoen naar New York JFK vliegen, is er weer het nodige verandert in welk vliegtuigtype ingezet wordt.
De middagvlucht KL641 wordt op donderdag, zaterdag en dinsdag uitgevoerd met de nieuwe 777-300, waarvan de eerste vandaag op Schiphol aankomt, alle andere dagen wordt er een full-passenger 747 ingezet.
De avondvlucht KL643 wordt op vrijdag, zondag en maandag uitgevoerd met de 777-200, alle andere dagen wordt de 747-combi ingezet.
In alle 777's ook in economy uitgebreid entertainment voor elke stoel, in de 747's alleen voor de business-class passagiers.
Harry
De middagvlucht KL641 wordt op donderdag, zaterdag en dinsdag uitgevoerd met de nieuwe 777-300, waarvan de eerste vandaag op Schiphol aankomt, alle andere dagen wordt er een full-passenger 747 ingezet.
De avondvlucht KL643 wordt op vrijdag, zondag en maandag uitgevoerd met de 777-200, alle andere dagen wordt de 747-combi ingezet.
In alle 777's ook in economy uitgebreid entertainment voor elke stoel, in de 747's alleen voor de business-class passagiers.
Harry
Jammer, ik vlieg op een maandag....Harry schreef:De middagvlucht KL641 wordt op donderdag, zaterdag en dinsdag uitgevoerd met de nieuwe 777-300
Harry
Wij vliegen zaterdag 31 mei met KLM naar SF (KL605, 10.55 uur) maar waar kun je in de gaten houden of deze vlucht doorgaat? Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel wat zenuwachtig wordt van al deze berichten. Vooral als ik lees dat de dag ook nog wel eens veranderd. Zit je mooi met wegbrengen, hotel in SF, camper e.d.
Joycee
Joycee
2008: Zuid-West: SF-Yosemite-Sequioa-DV-Zion-Bryce-Moab (Arches)-Mesa Verde-Monument Valley-Page-Grand Canyon NR-Grand Canyon SR-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
2011: West: LV-GT-Yellowstone-Devils Tower-Badlands-Mount Rushmore-Custer SP-RMNP-Arches-Moab-Zion-LV
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 4318 Weergaves
-
Laatste bericht door Tantelotje
-
- 9 Reacties