Wij hebben Antelope Canyon bezocht op 14 september om 11u30.
Ik moet zeggen het was er ontzettend mooi ook al was het bij ons geen al te goed weer. (veel wolken)
Wij hebben betaald voor de fotografie-tour en naar mijn mening is dit zijn geld niet waard. Ik denk dat we daar met meer dan 100 mensen rondliepen. Het was echt niet plezant! Je kon niet op uw gemak genieten van al dat moois, laat staan een foto trekken.
Uiteindelijk zijn de meeste groepen vertrokken en bleven wij achter. Dit was veel plezanter. Je kon op uw gemak rondkijken, rondlopen en af en toe een foto nemen. Volop genieten
Naar mijn mening zouden ze het aantal mensen per tour / dag beter beperken zodat de mensen op hun gemak zijn. Indien dit niet kan, zouden ze het toch beter mogen organiseren en daar niet allemaal tegelijk aankomen...
Eigenlijk heb je er wel een statief nodig maar je kan wel je plan trekken zonder.
Het volgende is wel belangrijk voor mensen met een (professioneel) fototoestel:
ongeveer in het midden van de canyon kan je veel last hebben van zand. Het regent er gewoon zand.
Persoonlijk vond ik wel dat ze dit hadden kunnen vermelden...
Wij hebben dus zand in 1 van onze lenzen gekregen en deze is nu terug naar de winkel om deze grondig te laten kuisen. Een dure grap
Groetjes!