Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Esther (schoonzus van Ingeping)
-
- Amerika-newbie
Esther (schoonzus van Ingeping)
Hallo mensen,
Mijn naam is Esther. Ik ben hier omdat ik mijn schoonzus moet missen die een half jaar geleden naar Amerika is geemigreerd. Ik vind het leuk om met haar samen op deze site te kijken wat er zoal te lezen valt over het land die me haar ontnomen heeft.
Kan ik tenminste nog meepraten over het land van de dromen.
*Edit moderator:
Esther, ik heb ook bij jou de onderwerpsregel aangepast, zodat het wat duidelijker is
Elke*
Mijn naam is Esther. Ik ben hier omdat ik mijn schoonzus moet missen die een half jaar geleden naar Amerika is geemigreerd. Ik vind het leuk om met haar samen op deze site te kijken wat er zoal te lezen valt over het land die me haar ontnomen heeft.
Kan ik tenminste nog meepraten over het land van de dromen.
*Edit moderator:
Esther, ik heb ook bij jou de onderwerpsregel aangepast, zodat het wat duidelijker is
Elke*
groetjes, Esther

-
- Amerika-newbie
-
- Amerikakenner
Hoezo we hebben gewoon een taxushaag als afscheidingestherleconge schreef:Ha ha, over onze afscheiding vertel ik liever niets...... :hilarious:michael66 schreef:Praat voral veel en over vanallesennogwat!! Laat ons aub meegenieten van jullie afscheiding.
Thanx!
Over onze scheiding misschien wel nog eens

Welkom Estherleconge
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:

Dennis
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, de toon is hier al duidelijk gezet!
Welkom dus, Esther, op dit grappige, informatieve en plezante forum!

Welkom dus, Esther, op dit grappige, informatieve en plezante forum!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Amerika-newbie
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9