Gok dat het dezelfde is als deze.
Is volgens mij een Regio 1 DVD. Zelf zitten we in Regio 2.
Je zult dus een DVD speler moeten hebben die Regio 1 kan afspelen. Veel DVD-spelers zijn met een foefje zo in te stellen dat ze alles afspelen.
Weet iemand hoe dat zit met spelletjes op een psp? (playstationportable)
Heb je daar ook regio's? Mijn zoon wil volgend zomer tijdens ons bezoek aan de VS een paar van de nieuwste spelletjes kopen.
Wel uitkijken met het afspelen van DVD's in je computer. Ik heb gehoord dat die DVD speler namelijk een aantal keren kan wisselen tussen verschillende regiocodes, maar dat ie de 5e keer de regiocode vasthoudt.
houstonwehaveaproblem schreef:Wel uitkijken met het afspelen van DVD's in je computer. Ik heb gehoord dat die DVD speler namelijk een aantal keren kan wisselen tussen verschillende regiocodes, maar dat ie de 5e keer de regiocode vasthoudt.
Er is eventueel een programma te downloaden, die je dvdspeler in je PC laat denken dat hij regiovrij is AnyDVD heeft het volgens mij.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation. Clint's Thoughts
ja hoor je kan amerikaanse film wel op een nederlandse dvd afspelen.helaas omgekeerd niet tenzij je met idd met codes gaat werken of ze gaat branden dan lukt het wel
Antoinette schreef:
Tip van Coyote over de Route 66, deze gaan wij volgend jaar op de motor rijden.
Lijkt me leuk voor de voorbereiding.
Is het dan een soort reisfilm/documentaire?
Ik heb begrepen dat het een serie is over de hele Route 66 met o.a. de hotels en pompen, ook worden er mensen geintervieuwd die wonen of werken aan de route 66.
Ik heb hem inmiddels besteld en ben benieuwd, lijkt me een leuke voorbereiding voor de reis.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.