Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Thrift shop Orlando/Kissimmee, wie kent ze?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Plaats reactie
Almost_there
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Thrift shop Orlando/Kissimmee, wie kent ze?

Bericht door Almost_there »

Hallo allemaal,

We gaan volgende week 2 weekjes naar Kissimmee in de buurt van Orlando en willen een aantal thrift shops bezoeken voor oa retro spulletjes.
Is een van jullie er ooit geweest, wat is jullie ervaring en wat kun je verwachten?
Tips en suggesties zijn altijd welkom :)
zaandra
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door zaandra »

Hi,

Ik kan alleen vergelijken met "het leger des heils","petit riens" of Kringloop in Brussel, Antwerpen,... en de thriftshops rond Tampa area.

In Europa deed ik graag rommelmarkten en zulke winkels, vooral toen ik jonger was voor mijn opleiding modeontwerpen.

Als je er een paar op je weg tegenkomt, zou ik zeker even stoppen als je de tijd hebt. De prijzen zijn ook goed te doen. De meeste winkels zijn netjes en soms kan je afdingen.

Als je bordjes vindt met "garagesale", volg dan de wegwijzers! Amerikanen verkopen hun spullen voor een appel en een ei op hun oprit en soms kan je daar ook wel iets leuks op de kop tikken...of gewoon een gezellig babbeltje slaan :wink:

Groetjes
Life in the Sunshine State http://www.fliflaflo.blogspot.com
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Ga naar de fleamarket, in Kissimmee op de 192
Afrijden in oostelijke richting(St Cloud) tot voorbij de kruising met de turnpike
Open op vrijdag t/m zondag, op zaterdag de meeste deelnemers
In Sanford is er ook één (17-92) evenals in Daytona(Tomoka Farms road SR415)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer