Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Motels met kookgelegenheid
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Waarom zou je koken in de VS terwijl eten in een restaurant zo goedkoop is, wordt hier gevraagd ?
Tja, er zijn ook toeristen die het eten de VS niet zo lekker vinden....
Daar zijn mijn echtgenoot en ik er dus 2 van.
Ik ben geen vegatariër, maar ook geen grote vleeseter. Als me zo'n grote burger, steak of vierkante meter sparerib wordt voorgeschoteld, zinkt de moed me al in de schoenen.
Heel veel gerechten (chicken, pork chops) worden gekruid gepaneerd geserveerd, waardoor je de eigenlijke smaak niet meer proeft.
Vaak alles overgoten met zoete barbecuesaus.
Mexicaans eten kan ik niet verdragen, daar word ik ziek van.
Maar eerlijk is eerlijk, we hebben in september wel 2x heerlijke zalm gegeten en een keer heerlijke turkey.
We zijn beiden 4 kilo afgevallen in 3,5 week. Hoera, hoera, het zit er na 3 weken nog niet weer aan.....
Terwijl de meesten aankomen in de VS. Hoe dat komt? 8 x Japans gegeten, daar word je niet dik van en daar smullen wij erg van. 4 x Chinees en dat zijn kleine porties. Een paar keer 's avonds een broodje van Subway.
Tja, er zijn ook toeristen die het eten de VS niet zo lekker vinden....
Daar zijn mijn echtgenoot en ik er dus 2 van.
Ik ben geen vegatariër, maar ook geen grote vleeseter. Als me zo'n grote burger, steak of vierkante meter sparerib wordt voorgeschoteld, zinkt de moed me al in de schoenen.
Heel veel gerechten (chicken, pork chops) worden gekruid gepaneerd geserveerd, waardoor je de eigenlijke smaak niet meer proeft.
Vaak alles overgoten met zoete barbecuesaus.
Mexicaans eten kan ik niet verdragen, daar word ik ziek van.
Maar eerlijk is eerlijk, we hebben in september wel 2x heerlijke zalm gegeten en een keer heerlijke turkey.
We zijn beiden 4 kilo afgevallen in 3,5 week. Hoera, hoera, het zit er na 3 weken nog niet weer aan.....
Terwijl de meesten aankomen in de VS. Hoe dat komt? 8 x Japans gegeten, daar word je niet dik van en daar smullen wij erg van. 4 x Chinees en dat zijn kleine porties. Een paar keer 's avonds een broodje van Subway.
Kijk eens op http://www.aimco.com/Communities daar vind je appartementen in veel staten en je kunt het ook voor een nacht huren.
Vaak incl. ontbijt, gebruik van zwembad enz. Wij huren komen zomer voor 69 euro per nacht. (excl belasting)
Vaak incl. ontbijt, gebruik van zwembad enz. Wij huren komen zomer voor 69 euro per nacht. (excl belasting)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2165 Weergaves
-
Laatste bericht door JeroenB