Iris_1982 schreef:de Maswik lodge bij Grand Canyon vonden wij erg goed en leuk
Wij waren daar in het jaar 2000 en toen waren wij ook tevreden. Parkeerplaatsen bij het gebouw. Er was toen een zelfbedieningsrestaurant bij. Geen idee hoe het nu daar is.
Het ligt op loopafstand van de canyonrand en vlak bij de opstapplaats voor de busshuttle naar het westelijke deel van de South Rim, waar je met eigen auto niet mag komen.
Mijn ervaring is ook dat het heel erg scheelt per motel/hotel.
Zo kregen we bij BW Lone Pine ook alleen maar een donut en coffee maar bij andere BW's weer een compleet ontbijt met fruit e.d.
Pancakes en waffles heb ik nog niet veel meegemaakt en wij zaten toch ook altijd bij Comfort Inn/Suites, Quality Inn en BW.
Moet ik wel bijzeggen dat ik al een paar jaar niet meer in de States geweest ben
Iris_1982 schreef:de Maswik lodge bij Grand Canyon vonden wij erg goed en leuk
Wij waren daar in het jaar 2000 en toen waren wij ook tevreden. Parkeerplaatsen bij het gebouw. Er was toen een zelfbedieningsrestaurant bij. Geen idee hoe het nu daar is.
Het ligt op loopafstand van de canyonrand en vlak bij de opstapplaats voor de busshuttle naar het westelijke deel van de South Rim, waar je met eigen auto niet mag komen.
een andere reden waarom we twijfelen tussen een lodge en een hotel in tusayan is een zwembad voor de kinderen.....Hoe zijn de temperaturen in juli aldaar? Wij waren er 15 jaar geleden in maart/april en toen was het 's middags al snel behoorlijk koud. Is het nog erg ver rijden van tusayan naar de rim? Ik dacht gezien te hebben dat het slechts 1 km is .....
Zoals zovelen hebben wij ook gelogeerd in Best Western,Days Inn en Ramada hotels . Het ontbijt scheelt niet veel van locatie.Overal heb je wel toast, koffie, cereals,oatmeal enz.De ene dag ligt er al eens een bagel bij en de andere dag een koek of een eitje. Maar toch genoeg om je dag al mee te beginnen.
Het enige minpunt is dat de ontbijtruimtes overal nogal aan de kleine kant zijn.Ofwel moet je wachten op een plaatsje ofwel op de kamer opeten. Maar dat zal wel bewust gedaan zijn zeker?
Wij hebben ook in 2 Radisson sas hotels gelogeerd (1 met couponnetje in Phoenix voor nog geen 60 dollar) en daar was telkens het ontbijtbuffet apart betalen ,maar het was uiteraard dan ook uitgebreider .
Groetjes
Wij hebben in verschillende BW gelogeerd voorbije zomer :
- Palm Springs
- Lone Pine
- Santa Barbara
- Santa Cruz
- Bishop
Wij waren telkens heel tevreden over het ontbijt en over de kamers.
Wij hebben ALTIJD een uitgebreid ontbijt gehad met : cornflakes,brood,croissants,meestal cinnamon koeken,zelf te maken wafels, vers fruitsap, koffie, thee, pannekoeken... .
De BW kosten iets meer, maar me een uitgebreid ontbijt sloegen wij dikwijls de lunch over en met vier mensen maakt dit de hogere prijs wel goed.
- Palm Springs - Lone Pine
- Santa Barbara
- Santa Cruz
- Bishop
Wij hebben ALTIJD een uitgebreid ontbijt gehad met : cornflakes,brood,croissants,meestal cinnamon koeken,zelf te maken wafels, vers fruitsap, koffie, thee, pannekoeken... .
De BW kosten iets meer, maar me een uitgebreid ontbijt sloegen wij dikwijls de lunch over en met vier mensen maakt dit de hogere prijs wel goed.
kunt u aangeven welke best western in palm springs? Er zijn er nl 2 .
markro schreef:
een andere reden waarom we twijfelen tussen een lodge en een hotel in tusayan is een zwembad voor de kinderen.....Hoe zijn de temperaturen in juli aldaar? Wij waren er 15 jaar geleden in maart/april en toen was het 's middags al snel behoorlijk koud. Is het nog erg ver rijden van tusayan naar de rim? Ik dacht gezien te hebben dat het slechts 1 km is .....
Op de website van Tusayan staat, dat deze plaats 5 mijl (8 km) ten zuiden van het Grand Canyon National Park af ligt.
Op de website van de National Park Service betreffende de Grand Canyon, kan je op de pagina Plan your visit vrij bovenin op het woord "Maps" klikken en dan kan je een aatal landkaartjes als PDF-bestand inzien en eventueel uitprinten.
Zo ook dit kaartje van Grand Canyon Village.
Misschien verduidelijkt dat nog iets de situatie.
Zo ver ik weet is er in het park geen overnachtingsmogelijkheid, waar een zwembad bij is. Dan kan je inderdaad beter in Tusayan een hotel zoeken. De afstand is nu ook weer niet zo groot.
thebes schreef:De hotelontbijten stellen meestal niet veel voor. Wij maken er zelden gebruik van, maar kopen een verse croissant, muffin of bagle met een flesje melk/chocolademelk erbij in een supermarkt en consumeren dat onderweg op een mooi plekje.
Dat is toch precies hetzelfde als wat je als motel ontbijt krijgt?
Ik begrijp niet goed waarom er zo negatief gedaan wordt over de ontbijten.
Schijnbaar hebben we erg veel geluk gehad want dit alles hadden we gewoon standaard erbij.
Een cheese bagel, glazed croissant of cinnamon roll heerlijk vers uit de supermarkt of bakery vind ik héééél wat anders dan de voorverpakte fabrieksrommel die we tijdens onze reizen in hotels tegenkwamen. Enige uitzondering was het Yellowstone Park Hotel in West-Yellowstone waar een waffel-apparaat stond. Eitjes en verse orange juice ben ik nog bij geen enkel gratis hotelontbijt tegengekomen.
Een cheese bagel, glazed croissant of cinnamon roll heerlijk vers uit de supermarkt of bakery vind ik héééél wat anders dan de voorverpakte fabrieksrommel die we tijdens onze reizen in hotels tegenkwamen. Enige uitzondering was het Yellowstone Park Hotel in West-Yellowstone waar een waffel-apparaat stond. Eitjes en verse orange juice ben ik nog bij geen enkel gratis hotelontbijt tegengekomen.
[/quote]
Hier gaat dit topic ook over, geldt bovenstaande ook voor de ontbijten bij de best westerns? Ik neem aan dat dit per best western verschilt echter adverteert de best western in Moab bv wel met eitjes enzo....Ik ben best bereid om wat meer voor een overnachting te betalen zodat we 's morgens met de kinderen niet iedere keer hoeven te zoeken .....echter als dit slechts een donut met wat slappe koffie is ( zolas onze ervaring in best western in monterey in 1992) dan is het extra betalen wel balen !
Ik heb als ik het me goed herinner geen ervaring met gratis ontbijten in Best Western in de USA.
Alleen met Comfort Inn, Super8 en Econolodge op diverse lokaties. En dat stelde dus weinig voor. Maar wat wij (verwende fijnproevers ) niet lekker vinden, vind een ander misschien juist wél smakelijk.
- Palm Springs
- Lone Pine
- Santa Barbara
- Santa Cruz
- Bishop
Ik weet niet of het per BW verschilt, maar in de onze is dit ook het ontbijt. Dagelijks alles vers: gekookte eieren, sap, bagels, croissants, 'luxe broodjes', koffie, thee, persoonsbakjes cereal, melk, vers fruit al dan niet voorgesneden... en bij de kamerprijs inbegrepen.
thebes schreef:Ik heb als ik het me goed herinner geen ervaring met gratis ontbijten in Best Western in de USA.
Alleen met Comfort Inn, Super8 en Econolodge op diverse lokaties. En dat stelde dus weinig voor. Maar wat wij (verwende fijnproevers ) niet lekker vinden, vind een ander misschien juist wél smakelijk.
Natuurlijk gaat het ontbijt ook evenredig met de prijs van het hotel. Wij logeren vaak in Hampton Inns en meestal is het ontbijt daar prima en vrij uitgebreid. Ook in Embassy Suites is het lekker en kun je zelfs een omelet laten maken. Met Best Western heb ik geen ervaring. Het moet ons trouwens nog overkomen, dat we een hotel in Nederland hebben met ontbijt inbegrepen. Even een off topic vraag: weet iemand een redelijk geprijsd hotel daar, waar dat het geval is?
Ik weet niet of het per BW verschilt, maar in de onze is dit ook het ontbijt. Dagelijks alles vers: gekookte eieren, sap, bagels, croissants, 'luxe broodjes', koffie, thee, persoonsbakjes cereal, melk, vers fruit al dan niet voorgesneden... en bij de kamerprijs inbegrepen.
Wij hadden bij BW Sahara Inn in Blythe ook zo'n prima ontbijt.
- Palm Springs
- Lone Pine
- Santa Barbara
- Santa Cruz
- Bishop
BuckeyeRed schreef:In Ohio (zie mijn naam). Maar daar komt vanaf hier nooit een hond dus de exact locatie doet verder weinig terzake vond ik.
ik had inmiddels al gegoogeld ! sorry !
Zijn er trouwens meerdere nederlanders die een hotel runnen in de usa?
Ik heb niet gezien of er ergens een topic over was . Ik zou het best leuk vinden om tijdens onze vakantie bij nederlanders te logeren.
Dit hebben we afgelopen zomer nog in Frankrijk gedaan in een chambre d'hote. Er rijst nu bij mij een nieuw idee voor onze usa vakantie....
Volgens mij gaat het erom wat je voor de BW gemiddeld meer moet betalen, en of je daar zelf dan niet goedkoper een ontbijtje voor kan scoren. Als ik bijvoorbeeld $30/nacht meer zou moeten betalen, ga ik liever (met z'n 2-en) ergens een vers ontbijt halen, dan in het hotel eten. Vind het persoonlijk nl altijd wel ff relaxed op gang komen, ergens even ontbijten. Wij slaan daarna de lunch altijd over.
Wij boeken voor goedkope overnachtigingen altijd Super 8, ontbijt slaan we altijd over (wellicht een glaasje appelsap of fruit mee, maar dat is het)
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.