Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Voorlopige route Sandy in Florida
Hallo vanuit Florida ... We zitten nu bij Annewiep, we zijn er al de hele dag en het is heel gezellig. We komen net van het strand .. Stefan is nu even mee in die stoere truck van hun. We genieten enorm, we hebben een mooi groot huis met redelijk groot zwembad in Kissimmee. De reis ging heel goed, overstap ook heel voorspoedig. We stonden vooraan in de rij bij immigration. In totaal heeft de reis van deur tot deur, zeg maar, 24 uur geduurd. De kinderen hebben niet geslapen in het vliegtuig. Het laatste gedeelte van Washington naar Tampa hebben we allemaal een uurtje geslapen. Behalve Lara die had een energie-pil ingenomen volgens mij. We hebben van middernacht tot de volgende ochtend 9.00 uur geslapen, dus wat dat betreft, zitten we wel in het schema.
We hebben een redelijk drukke week nog voor de boeg. We hebben geen Internet in het huis, dus ik ben verder niet meer online ...
Tot over een week
We hebben een redelijk drukke week nog voor de boeg. We hebben geen Internet in het huis, dus ik ben verder niet meer online ...
Tot over een week

Sandy
We zitten even in een Internet cafe. We zijn op zoek naar een adres van een Nike factory waar we een broek kunnen omruilen. Dus ik ben ook even online. Vandaag alweer de laatste dag, morgenvroeg gaan we naar huis. Gister zijn we naar Disney World geweest. Was echt fantastisch. Park ging om 19.00 uur dicht, omdat daarna 'Mickey's not so scary halloween party' begon. We hebben een fantastische vakantie gehad en ondanks het maar 9 dagen waren, gingen de dagen toch heel langzaam en heb ik het idee dat we hier al veel langer zitten. Elke avond gaan we lekker uiteten. Favoriet is toch wel Red Lobster. Kinderen zijn gek op de crablegs en wij genieten van de enorme Pina Colada's! We hebben een hoop CD's en DVD's gekocht en kijken elke avond DVD's in ons huisje (DVD speler en videorecorder staat in het huisje).
We hebben behoorlijk wat inkopen gedaan. Vraag me af of de 175 Euro die je mag meenemen per persoon, ook per kind telt. Dus in ons geval 6 x 175 Euro.
Groetjes en tot over een aantal dagen ....
We hebben behoorlijk wat inkopen gedaan. Vraag me af of de 175 Euro die je mag meenemen per persoon, ook per kind telt. Dus in ons geval 6 x 175 Euro.
Groetjes en tot over een aantal dagen ....

Sandy
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hoi Sandy,
Leuk om even een update van jou te ontvangen. Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben en genieten.
Ja, ja, die inkopen is wat in Amerika. Ik geloof dat iedereen daar "last" van heeft......
Wat die Nike Store betreft. Er zit eentje vlakbij Kissimmee. Het zit in een vrij nieuwe mall als ik het me goed herinner. Hier het adres:
Celebration Factory Store
6149 W. Irlo
Bronson Memorial Hwy
Kissimmee, FL 34747
407.397.1979
Veel plezier nog de laatste dagen en een goede terugvlucht.
Groetjes Marjan
Leuk om even een update van jou te ontvangen. Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben en genieten.
Ja, ja, die inkopen is wat in Amerika. Ik geloof dat iedereen daar "last" van heeft......

Wat die Nike Store betreft. Er zit eentje vlakbij Kissimmee. Het zit in een vrij nieuwe mall als ik het me goed herinner. Hier het adres:
Celebration Factory Store
6149 W. Irlo
Bronson Memorial Hwy
Kissimmee, FL 34747
407.397.1979
Veel plezier nog de laatste dagen en een goede terugvlucht.
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Noa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Sandy, leuk dat je even wat van je laat horen en jammer voor jullie dat het morgen weer over is. Ik wens je een goede reis terug en vast voor morgen
WELKOM THUIS.
Tot volgende week zaterdag op de meeting. Ik ben benieuwd naar je verhalen want.... volgend jaar willen we naar Florida. Nog een prettige (shop)dag .
Groetjes Marja
WELKOM THUIS.
Tot volgende week zaterdag op de meeting. Ik ben benieuwd naar je verhalen want.... volgend jaar willen we naar Florida. Nog een prettige (shop)dag .
Groetjes Marja
Fan of the U.S.A.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 2960 Weergaves
-
Laatste bericht door Spike123