Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Coyote's 14e reis naar Amerika
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
En toen waren we alweer anderhalve dag thuis en alweer aan het werk geweest...
Zondag tegen de middag zijn we weer veilig geland op Schiphol na een lange reisdag vanaf Seattle. Eerst een vlucht van ruim 4 uur, toen 2 uur wachten op Houston en vervolgens nog 9 uur naar Schiphol.
Mijn broer en ik hebben ons de afgelopen 2 weken (zoals verwacht
) uitstekend vermaakt in Amerika. We hebben zoveel gezien en gedaan dat we tijdens de vakantie echt een paar keer echt moesten nadenken wat, waar en wanneer we ergens waren. We stonden dan ook vroeg op om optimaal van de dagen te genieten.
Marloes heeft aardig wat foto's getoond. Het geeft een aardige indruk van wat we allemaal gedaan hebben. De laatste 4 nachten zijn we in één motel gebleven. De Howard Johnson in Tacoma, WA bleek een prima verblijfplaats voor onze laatste dagen in en rondom Seattle. Niet duur ( $ 53,00 per nacht) en kortgeleden helemaal gerenoveerd.
Nu is het weer "Back tot Business", alhoewel, Marloes en ik hebben de volgende trip al geboekt. In juni 2008 gaan we naar het zuidwesten en we zullen ons daar nu helemaal op storten. Altijd leuk om weer naar de volgende trip uit te zien.
Roland

Zondag tegen de middag zijn we weer veilig geland op Schiphol na een lange reisdag vanaf Seattle. Eerst een vlucht van ruim 4 uur, toen 2 uur wachten op Houston en vervolgens nog 9 uur naar Schiphol.
Mijn broer en ik hebben ons de afgelopen 2 weken (zoals verwacht

Marloes heeft aardig wat foto's getoond. Het geeft een aardige indruk van wat we allemaal gedaan hebben. De laatste 4 nachten zijn we in één motel gebleven. De Howard Johnson in Tacoma, WA bleek een prima verblijfplaats voor onze laatste dagen in en rondom Seattle. Niet duur ( $ 53,00 per nacht) en kortgeleden helemaal gerenoveerd.
Nu is het weer "Back tot Business", alhoewel, Marloes en ik hebben de volgende trip al geboekt. In juni 2008 gaan we naar het zuidwesten en we zullen ons daar nu helemaal op storten. Altijd leuk om weer naar de volgende trip uit te zien.

Roland
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Fijn dat je weer terug bent!
En dankzij Marloes hebben wij ook weer een beetje mee kunnen genieten van je reis.
En dankzij Marloes hebben wij ook weer een beetje mee kunnen genieten van je reis.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Amerika-expert
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
En ik heb niks van jou gehoord.doreennicole schreef:je had blijkbaar een druk programma, want heb niets van je gehoord. ik had best nog een Starbucks met je willlen drinken.

Maar het was geen onwil hoor. We hadden een druk schema, ook in Seattle en het is er helaas niet van gekomen. Een volgende keer zal ik absoluut tijd voor je vrijmaken, oké?

Roland
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
- Contacteer:
Ik dacht dat ik al gereageerd had hier, maar blijkbaar dus niet
Leuke foto's en fijn dat de vakantie zo goed is bevallen
Seattle lijkt me een erg leuke stad om een keer te bezoeken.

Leuke foto's en fijn dat de vakantie zo goed is bevallen

Info over mijn boeken:
http://www.suzannepeters.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.suzannepeters.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Amerika-expert
klopt. tegen de tijd dat ik door had dat je in seattle was, was je al weer weg, maar no harm, no foul. jullie hebben je prima vermaakt in mijn stadje, dus dat is alleen maar fijn. de foto's geven een goed beeld van mijn prachtige Seattle.Coyote schreef:En ik heb niks van jou gehoord.doreennicole schreef:je had blijkbaar een druk programma, want heb niets van je gehoord. ik had best nog een Starbucks met je willlen drinken.![]()
Maar het was geen onwil hoor. We hadden een druk schema, ook in Seattle en het is er helaas niet van gekomen. Een volgende keer zal ik absoluut tijd voor je vrijmaken, oké?![]()
Roland
next time

SEEING IS BELIEVING
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
En zo zit je voor dat je het weet weer in het oude (werk)ritme......Coyote schreef:En toen waren we alweer anderhalve dag thuis en alweer aan het werk geweest...![]()

Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad. De foto's zijn leuk en sommigen sprongen er echt uit. Volgens mij "verbeter" jij je nog steeds met het fotograferen.......

Groetjes Marjan en Jan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kun je hier voorbeelden van laten zien? Ik weet dat ik geen professionele fotograaf ben maar ik heb volgens mij niet veel aangepast aan mijn manier van fotograferen. Ben wel benieuwd wat jij dan mindere en betere foto's vindt.hekkie schreef:De foto's zijn leuk en sommigen sprongen er echt uit. Volgens mij "verbeter" jij je nog steeds met het fotograferen.......![]()
Even

Roland
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Coyote schreef: Kun je hier voorbeelden van laten zien? Ik weet dat ik geen professionele fotograaf ben maar ik heb volgens mij niet veel aangepast aan mijn manier van fotograferen. Ben wel benieuwd wat jij dan mindere en betere foto's vindt.
Je hebt mij niet horen zeggen dat er "mindere" foto's bij zaten. Wel vond ik bepaalde foto's verrassend en origineel qua onderwerp en ook een aantal mooi genomen foto's qua compositie en lichtinval. Het was als een welgemeend compliment bedoeld overigens......

Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
hekkie schreef:Je hebt mij niet horen zeggen dat er "mindere" foto's bij zaten.
Hieruit maak ik op dat je mijn foto's niet altijd even geslaagd vond. Dat mag, iedereen maakt foto's op zijn of haar manier. Het is dan wel zo prettig als je met voorbeelden komt, dan heb ik er tenminste ook wat aan.Volgens mij "verbeter" jij je nog steeds met het fotograferen.......
Roland
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Fijn Roland, dat jullie een goede vakantie hebben gehad. Leuk ook, dat Marloes diverse foto's heeft geplaatst en wij konden meegenieten van jullie reis.
Wat betreft kneuzingen (teen), meteen smeren met een product waar Arnica in zit. Bijvoorbeeld van VSM de Arniflor. Zie ook kneuzingen.
Als het na een paar dagen pijnlijk blijft en/of te teen een rare stand heeft, is het raadzaam om toch even een foto te laten maken. Mocht de teen gebroken zijn, dan kan men er misschien toch wel iets aan doen, voordat de botjes in een vervelende stand aan elkaar groeien en je de rest van je leven er last van blijft houden.
Wat betreft kneuzingen (teen), meteen smeren met een product waar Arnica in zit. Bijvoorbeeld van VSM de Arniflor. Zie ook kneuzingen.
Als het na een paar dagen pijnlijk blijft en/of te teen een rare stand heeft, is het raadzaam om toch even een foto te laten maken. Mocht de teen gebroken zijn, dan kan men er misschien toch wel iets aan doen, voordat de botjes in een vervelende stand aan elkaar groeien en je de rest van je leven er last van blijft houden.
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het ontgaat je denk ik welke kant ik op wil. Als jij vindt dat er "betere" foto's tussen zitten qua compositie en lichtinval, dan zou ik daar graag een voorbeeld van zien. Ik heb nl. niet anders gefotografeerd dan anders.hekkie schreef:Fout gedacht dus......Coyote schreef: Hieruit maak ik op dat je mijn foto's niet altijd even geslaagd vond.![]()
Roland
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht