Ha, ha, ha, wat is 1600 km in Amerika......thebes schreef:marjan,
In het rijtje staat 2.500 in 23 dagen, maar het moet zijn 3.500.
(scheelt maar zo'n 1.600 km....)

Maareh.... ik heb het voor je aangepast hoor!
Gr. Marjan
Hoi Mike,Mike schreef:Misschien leuk om er een gemiddelde van gereden miles per dag bij te zetten
Voor zover ik kan zien staan we nog niet op het lijstje.....Gypsygirl1 schreef:Afgelopen weken hebben wij 8800 km (canadese camper dus alles in km's) gereden in 32 dagen, omgerekend is dat volgens mij 5500 mijl.
Sorry Ingrid, maar ik had de laatste dagen weinig tijd om me met het forum bezig te houden (verhuizing, begrafenis).Gypsygirl1 schreef:Voor zover ik kan zien staan we nog niet op het lijstje.....Gypsygirl1 schreef:Afgelopen weken hebben wij 8800 km (canadese camper dus alles in km's) gereden in 32 dagen, omgerekend is dat volgens mij 5500 mijl.
Dank je wel en sterkte met al je drukke bezigheden!hekkie schreef:Sorry Ingrid, maar ik had de laatste dagen weinig tijd om me met het forum bezig te houden (verhuizing, begrafenis).Gypsygirl1 schreef: Voor zover ik kan zien staan we nog niet op het lijstje.....
Inmiddels heb ik jullie toegevoegd hoor....![]()
Groetjes Marjan
Eigenlijk is dit niet eerlijk, het is een Amerikaforum waar men rijd met mijlen en dan telt die canadeese hut die alleen maar km telt toch niet mee?Gypsygirl1 schreef:
Afgelopen weken hebben wij 8800 km (canadese camper dus alles in km's) gereden in 32 dagen, omgerekend is dat volgens mij 5500 mijl.
Voor zover ik kan zien staan we nog niet op het lijstje.....
SonjaV schreef:In 28 dagen hebben we 3574 miles gereden.
Dit is zonder de miles die we hebben gemaakt met onze gids naar de White Pocket en de afstanden die we met Loek en Gepke hebben meegereden.
Hoewel de miles van Loek voor ons wel zouden tellen, maar voor hem niet in dit topic.![]()
Sonja
Hoi Dennis,DPlane schreef:2 Jaar gelden ben ik met wat vrienden gaan rondrijden om naar het nieuwjaar op Times Square in NYC te gaan (nooit meer maar dat is een ander verhaal).
Vanuit IL via Detroit, naar Toronto, naar Niagara Falls, NYC, Washington D.C., Atlanta, GA en naar Chicago gereden in zo'n 7 dagen wat uitkomt op zo'n 2900 miles. (1 dag Toronto, halve dag Niagara (toen naar NYC), 2 dagen NYC, 1 dag DC, 1 dag Atlanta)
Veel ziten dus!
En waarom zo veel in zo weinig--last minute roadtrip, college begon weer.
Goh, meneerAlbertjeKretiekhimself, wat bent u streng......Albertje Kretiek Himself schreef:Eigenlijk is dit niet eerlijk, het is een Amerikaforum waar men rijd met mijlen en dan telt die canadeese hut die alleen maar km telt toch niet mee?Gypsygirl1 schreef:
Afgelopen weken hebben wij 8800 km (canadese camper dus alles in km's) gereden in 32 dagen, omgerekend is dat volgens mij 5500 mijl.
De mijlen die je volgend voorjaar bij mij in de auto zit mag je dan wel weer meetellen lieve Ingrid