Ik ben toch wel blij dat ik er niet alleen heen hoef te reizen. Lijkt me doodeng

Ik heb vandaag even gebeld en gevraagd of we met 8 personen om 14.00 uur kunnen inchecken.nieuwenoord schreef:Ach, Lotje, de eigenaresse van De Neust is een beetje 'typisch'. Beetje verwarde adel, echt zo'n verstrooide barones. Gewoon even bellen dat je met 8 mensen liefst om een uur of twee langs gaat komen om je spullen weg te brengen en vragen of er dan iemand kan zijn.
Hoi Carola,CaroLine schreef:Ik heb vandaag even gebeld en gevraagd of we met 8 personen om 14.00 uur kunnen inchecken.nieuwenoord schreef:Ach, Lotje, de eigenaresse van De Neust is een beetje 'typisch'. Beetje verwarde adel, echt zo'n verstrooide barones. Gewoon even bellen dat je met 8 mensen liefst om een uur of twee langs gaat komen om je spullen weg te brengen en vragen of er dan iemand kan zijn.
Dit kan dus niet. Ik heb gezegd dat het 's avonds erg laat kan worden. Is niet erg, ze zouden de sleutels van de kamers in het halletje klaarleggen.
Wat doen we nu?
- We kunnen ons bij De Notenboom treffen en ik wil dan best wel tussendoor de bagage gaan brengen en de sleutels meenemen. Laten we de auto's dan staan en gaan we dan gezamenlijk met een taxi naar het B&B?
- We kunnen ons ook om +/- 14.30 uur treffen bij het B&B, de auto's met bagage daar laten staan en dan samen met een taxi naar De Notenboom gaan. (En dan ook weer met taxi terug).
- We kunnen ook ieder voor zich vervoer regelen.
Carola
Monique, je hoeft je niet verantwoordelijk te voelen hoor. We lossen dit heus wel op en maken er wel iets leuks van.nieuwenoord schreef:Zucht, Lotje ....
Ook een arrogante eigenwijze "dame"? Wie nog meer dan?hekkie schreef:ook een arrogante eigenwijze "dame".....![]()
Ach ja, het is vrijdag en bijna weekend.........Dento schreef:Ook een arrogante eigenwijze "dame"? Wie nog meer dan?hekkie schreef:ook een arrogante eigenwijze "dame".....![]()
![]()
![]()
Nee hoor, geintje, ik snap 'm wel hoor!
(Kon het gewoon niet laten, vervelen op het werk en zo....)
Hardstikke mooi! We gaan dus gewoon naar Noteboom en in de loop van de middag op enig moment gaan een aantal van ons even naar het hotel om in te checken.paula58 schreef:Waar is de Brabantse gastvrijheid gebleven?![]()
Wat jullie besluiten, wij passen ons daar gewoon bij aan
Nou...hekkie schreef:Ze zullen ons dat kwartiertje vast niet missen, of wel?........![]()
Tja, dat klopt ook wel weerMack schreef:Gezien jouw posts altijd, doe je dit 24/7...Dento schreef:(Kon het gewoon niet laten, vervelen op het werk en zo....)
Mack schreef:En al mijn posts zijn onzin!![]()
![]()
Jij lokt dat uitDento schreef:Maarre... ik kan me herinneren dat iemand ooit in het draadje over "Ondertitels" en het behalen van een hoog aantal posts zei:
Mack schreef:En al mijn posts zijn onzin!![]()
![]()
Ah, nu begrijp ik hetnieuwenoord schreef:
Beesd is GelderlandIk woon in het Gelderse, maar ben geboren in Brabant