Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Auto huren via usareisen.de en Hertz/ANWB
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Ja, hoor. Dat klopt. Ik was de eerste keer ook ongerust.
Ik had nog een andere naam ook (kan er nu niet opkomen) .
Blijkbaar werken zij samen met verschillende organisaties.
Wij hebben daar ook een aantal motels geboekt, en een auto.
Van sommige kreeg ik een schriftelijke bevestiging. Van sommigen een mail...
Ik was er niet gerust in, maar alles is perfect verlopen !
groetjes,
Carine
Ik had nog een andere naam ook (kan er nu niet opkomen) .
Blijkbaar werken zij samen met verschillende organisaties.
Wij hebben daar ook een aantal motels geboekt, en een auto.
Van sommige kreeg ik een schriftelijke bevestiging. Van sommigen een mail...
Ik was er niet gerust in, maar alles is perfect verlopen !
groetjes,
Carine
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb net online geboekt (Chevy Equinox, Denver, 20-12-2007 / 04-01-2008, € 412,38 ).
Onmiddellijk een bevestigingsmail ontvangen, heel netjes allemaal. Ben eens benieuwd naar de verdere afhandeling, en hoe het op 20 december in Denver gaat!
Onmiddellijk een bevestigingsmail ontvangen, heel netjes allemaal. Ben eens benieuwd naar de verdere afhandeling, en hoe het op 20 december in Denver gaat!
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Bij welke autoverhuurmaatschappij kom je dan terecht?Dento schreef:Ik heb net online geboekt (Chevy Equinox, Denver, 20-12-2007 / 04-01-2008, € 412,38 ).
Krijg/huur je er dan ook sneeuwkettingen bij of moet je daar nog speciaal op af?
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
De Chevy is geboekt bij Alamo.
En wat de sneeuwkettingen betreft: daar heb ik eerlijk gezegd nog niet eens bij nagedacht...
En wat de sneeuwkettingen betreft: daar heb ik eerlijk gezegd nog niet eens bij nagedacht...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb het even opgezocht:
Tire chains
Tire chains are available on request at time of reservation in the following countries:
Austria
Chile
Croatia
France
Germany
Greece
Italy
Spain
A charge may apply.
Tire chains are not offered and not allowed for use on Alamo rental vehicles in the United States or Canada.
Er liggen dus winterbanden op, en er mogen geen sneeuwkettingen op...Snow Tires
Winterized Vehicles are equipped with all-weather tires.
Snow tires are supplied automatically from 15 Oct - 15 April annually
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
vorige maand ook via Autoreisen.de geboekte auto gehad.
Alles prima verlopen. In Denver naar de Alamo locatie, papiertje afgeven, extra verzekeringen daar afwimpelen, upgrade afwimpelen en dan buiten auto oppikken.
Bijkomend geluk was dat mijn Mid-size SUV er niet meer was en dus kreeg ik een gratis upgrade en heb ik lekker 3 weken in een gave Dodge Durango rond gereden....
Alles prima verlopen. In Denver naar de Alamo locatie, papiertje afgeven, extra verzekeringen daar afwimpelen, upgrade afwimpelen en dan buiten auto oppikken.
Bijkomend geluk was dat mijn Mid-size SUV er niet meer was en dus kreeg ik een gratis upgrade en heb ik lekker 3 weken in een gave Dodge Durango rond gereden....

- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vandaag heb ik de definitieve bevestiging ontvangen van de autohuur.
En een uur later nog een mailtje: "Ihre Kreditkarte ist leider ungültig".
Heb ik weer...
Wat blijkt: ik uilskuiken blijk enkele maanden geleden bij ontvangst van de nieuwe credit card vergeten te zijn om het ding te activeren...
Gelukkig was het met één telefoontje naar de Postbank opgelost. Daarna een snel mailtje naar USA Reisen dat e.e.a. opgelost was, en binnen een half uur had ik alweer antwoord dat alles geregeld was.
De vouchers hebben we inmiddels ook al binnen, dus het is inderdaad allemaal super geregeld.
Nu Denver nog...
En een uur later nog een mailtje: "Ihre Kreditkarte ist leider ungültig".
Heb ik weer...

Gelukkig was het met één telefoontje naar de Postbank opgelost. Daarna een snel mailtje naar USA Reisen dat e.e.a. opgelost was, en binnen een half uur had ik alweer antwoord dat alles geregeld was.
De vouchers hebben we inmiddels ook al binnen, dus het is inderdaad allemaal super geregeld.
Nu Denver nog...

Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Yep, Frosch Touristik, hoewel er op de papieren weer een logo met een andere bedrijfsnaam stond.
Vooralsnog lijkt het allemaal wel goed te gaan, althans het is in lijn met eerdere berichten over USA Reisen hier op het forum.
Vooralsnog lijkt het allemaal wel goed te gaan, althans het is in lijn met eerdere berichten over USA Reisen hier op het forum.
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maakt niet uit zolang het je maar geld spaart, toch?ben_ schreef:Ik vind het nogal een schreeuwerige en rommelige site :s

Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Vito schreef:Dento, gaat het bij jou dan ook via Frosch Touristik?
Dit is altijd al zo geweest. USAReisen koopt hun auto's in bij FTI. Ze zijn met hun aanbiedingen goedkoper dan FTI zelf. Erg vreemd maar wel waar...Dento schreef:Yep, Frosch Touristik, hoewel er op de papieren weer een logo met een andere bedrijfsnaam stond.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ik heb deze week ook een Equinox geboekt bij USA-reisen.de voor mijn trip volgende week naar Los Angeles en retour via San Francisco.
Heb gekozen voor het U-25 inklusive pakket. Moet ik nog ergens op letten of bij betalen bij aankomst? Het begrepen dat alles bij hun normaal inclusief is.
Hoe zit het met het risco aan de huurauto zelf afkopen? Is dat erg duur of echt niet noodzakelijk?
Heb gekozen voor het U-25 inklusive pakket. Moet ik nog ergens op letten of bij betalen bij aankomst? Het begrepen dat alles bij hun normaal inclusief is.
Hoe zit het met het risco aan de huurauto zelf afkopen? Is dat erg duur of echt niet noodzakelijk?

- Bushmaster
- Amerika-expert
Net terug uit Las Vegas, had ook auto geboekt bij USAreisen.
Alamo, Chevy Equinox werdt Pontiac Torrent
Alles perfect verlopen.
Wel weer de bekende taktieken van Alamo:
- wilt u mischien toch een full-size-SUV huren? kost u "maar" $12,00 extra per dag
- road site assistance? kost u "maar" $4,00 per dag
Alamo, Chevy Equinox werdt Pontiac Torrent
Alles perfect verlopen.
Wel weer de bekende taktieken van Alamo:
- wilt u mischien toch een full-size-SUV huren? kost u "maar" $12,00 extra per dag
- road site assistance? kost u "maar" $4,00 per dag
-
- Amerikafan
- Contacteer:
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Amaai dat kan je wel zeggen ja. Ik check al 14 dagen elke dag (soms zelfs meerdere keren per dag) of ze er nu eindelijk opstaan.
Ergens in de zomer hadden we een mailtje gestuurd naar usareisen om te vragen of ze de prijzen al kende voor mei volgend jaar en toen kregen we dit terug:
Ergens in de zomer hadden we een mailtje gestuurd naar usareisen om te vragen of ze de prijzen al kende voor mei volgend jaar en toen kregen we dit terug:
Eind oktober/begin november is toch alweer bijna 2 weken voorbij en er staat nog altijd niets op hun site. Misschien zijn we ook te ongeduldig.Dear Mr.,
thank you for your inquiry over http://www.usa-reisen.de
We are sorry, but we do not know the prices for next summer either.
The prices are coming out at the end of october/ at the beginning of november.
Please have a little patience.
Thank you!
Groeten en bedankt, Jeroen.
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010
CO-UT-ID-WY-MT-SD-NE-CO 2014
Florida 2015
The Deep South 2017
Zuidwesten 2008
NY 2009
West-Canada 2010