Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Coyote's 14e reis naar Amerika

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Karinita
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Oh wat een bekende plaatjes allemaal! Mooie foto's allemaal hoor. Toen wij in juli bij de Boeing fabriek waren stond de dreamlifter nog ingepakt.

Karin
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Roland en zijn broer Piet stappen zo op het vliegtuig richting Nederland.

Dus ik zeg alvast:

Afbeelding

:lol: :lol: :lol:
Mickey99
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Mickey99 »

Hoop dat ze een goede vlucht hebben en ook namens mij alvast Welkom thuis!

Ben ook blij voor jou Marloes :lol:
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
Noa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Noa »

lelie schreef:Roland en zijn broer Piet stappen zo op het vliegtuig richting Nederland.

Dus ik zeg alvast:

Afbeelding

:lol: :lol: :lol:
Daar sluit ik me bij aan!!!.

Marja
Fan of the U.S.A.
Purple
Amerika-ontdekker

Bericht door Purple »

He broers,
Ik hoop dat jullie een goede terugreis hebben en welkom thuis morgen!

Tot gauw!

Groet,
Saskia
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

En toen waren we alweer anderhalve dag thuis en alweer aan het werk geweest... :(

Zondag tegen de middag zijn we weer veilig geland op Schiphol na een lange reisdag vanaf Seattle. Eerst een vlucht van ruim 4 uur, toen 2 uur wachten op Houston en vervolgens nog 9 uur naar Schiphol.

Mijn broer en ik hebben ons de afgelopen 2 weken (zoals verwacht :) ) uitstekend vermaakt in Amerika. We hebben zoveel gezien en gedaan dat we tijdens de vakantie echt een paar keer echt moesten nadenken wat, waar en wanneer we ergens waren. We stonden dan ook vroeg op om optimaal van de dagen te genieten. :D

Marloes heeft aardig wat foto's getoond. Het geeft een aardige indruk van wat we allemaal gedaan hebben. De laatste 4 nachten zijn we in één motel gebleven. De Howard Johnson in Tacoma, WA bleek een prima verblijfplaats voor onze laatste dagen in en rondom Seattle. Niet duur ( $ 53,00 per nacht) en kortgeleden helemaal gerenoveerd.

Nu is het weer "Back tot Business", alhoewel, Marloes en ik hebben de volgende trip al geboekt. In juni 2008 gaan we naar het zuidwesten en we zullen ons daar nu helemaal op storten. Altijd leuk om weer naar de volgende trip uit te zien. :lol:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Fijn dat je weer terug bent!
En dankzij Marloes hebben wij ook weer een beetje mee kunnen genieten van je reis.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

je had blijkbaar een druk programma, want heb niets van je gehoord. ik had best nog een Starbucks met je willlen drinken.

next time dan maar.
SEEING IS BELIEVING
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

doreennicole schreef:je had blijkbaar een druk programma, want heb niets van je gehoord. ik had best nog een Starbucks met je willlen drinken.
En ik heb niks van jou gehoord. :wink:

Maar het was geen onwil hoor. We hadden een druk schema, ook in Seattle en het is er helaas niet van gekomen. Een volgende keer zal ik absoluut tijd voor je vrijmaken, oké? :D

Roland

Silent Dream
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1
Contacteer:

Bericht door Silent Dream »

Ik dacht dat ik al gereageerd had hier, maar blijkbaar dus niet :oops:

Leuke foto's en fijn dat de vakantie zo goed is bevallen :) Seattle lijkt me een erg leuke stad om een keer te bezoeken.:)
Info over mijn boeken:
http://www.suzannepeters.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Noa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Noa »

Welkom thuis, Roland. Ik had eigenlijk niet anders verwacht dan dat je het naar je zin hebt gehad. Op naar juni 2008, samen met Marloes
:lol:

Groetjes Marja :lol:
Fan of the U.S.A.
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

Coyote schreef:
doreennicole schreef:je had blijkbaar een druk programma, want heb niets van je gehoord. ik had best nog een Starbucks met je willlen drinken.
En ik heb niks van jou gehoord. :wink:

Maar het was geen onwil hoor. We hadden een druk schema, ook in Seattle en het is er helaas niet van gekomen. Een volgende keer zal ik absoluut tijd voor je vrijmaken, oké? :D

Roland
klopt. tegen de tijd dat ik door had dat je in seattle was, was je al weer weg, maar no harm, no foul. jullie hebben je prima vermaakt in mijn stadje, dus dat is alleen maar fijn. de foto's geven een goed beeld van mijn prachtige Seattle.

next time :)
SEEING IS BELIEVING
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Coyote schreef:En toen waren we alweer anderhalve dag thuis en alweer aan het werk geweest... :(
En zo zit je voor dat je het weet weer in het oude (werk)ritme...... :cry:

Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad. De foto's zijn leuk en sommigen sprongen er echt uit. Volgens mij "verbeter" jij je nog steeds met het fotograferen....... :lol: :wink:

Groetjes Marjan en Jan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

hekkie schreef:De foto's zijn leuk en sommigen sprongen er echt uit. Volgens mij "verbeter" jij je nog steeds met het fotograferen....... :lol: :wink:
Kun je hier voorbeelden van laten zien? Ik weet dat ik geen professionele fotograaf ben maar ik heb volgens mij niet veel aangepast aan mijn manier van fotograferen. Ben wel benieuwd wat jij dan mindere en betere foto's vindt.

Even :offtopic: : Overigens zat ik bijna alweer in de ziektewet. Gisteravond mijn linker (kleine) teen op een zeer ongelukkige en pijnlijke manier gestoten. :cry: De teen is kennelijk dubbel gegaan (misschien wel gebroken?) Is nu helemaal blauw en rood van de bloeduitstortingen. Dokter kan er niet veel aan doen is mij verteld door de doktersassistente en Marloes (die zelf ook doktersassistente is) Gelukkig lijkt het alweer wat af te zakken merk ik nu al is ie nog erg dik en pijnlijk. Ik ben blij dat dat niet tijdens mijn vakantie in Amerika gebeurd is. :wink:

Roland

PeeJay
Amerika-expert

Bericht door PeeJay »

Welkom terug Roland, je fotos laten inderdaad zien dat jullie een geweldige vakantie hebben gehad.

Sterkte met je teen :P

/PeeJay
Don't Call Me 'Sir'!

Afbeelding
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Coyote schreef: Kun je hier voorbeelden van laten zien? Ik weet dat ik geen professionele fotograaf ben maar ik heb volgens mij niet veel aangepast aan mijn manier van fotograferen. Ben wel benieuwd wat jij dan mindere en betere foto's vindt.

Je hebt mij niet horen zeggen dat er "mindere" foto's bij zaten. Wel vond ik bepaalde foto's verrassend en origineel qua onderwerp en ook een aantal mooi genomen foto's qua compositie en lichtinval. Het was als een welgemeend compliment bedoeld overigens...... :wink:

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

hekkie schreef:Je hebt mij niet horen zeggen dat er "mindere" foto's bij zaten.
Volgens mij "verbeter" jij je nog steeds met het fotograferen.......
Hieruit maak ik op dat je mijn foto's niet altijd even geslaagd vond. Dat mag, iedereen maakt foto's op zijn of haar manier. Het is dan wel zo prettig als je met voorbeelden komt, dan heb ik er tenminste ook wat aan.

Roland

hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Coyote schreef: Hieruit maak ik op dat je mijn foto's niet altijd even geslaagd vond.
Fout gedacht dus...... :wink:

Sterkte met je teen.
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Fijn Roland, dat jullie een goede vakantie hebben gehad. Leuk ook, dat Marloes diverse foto's heeft geplaatst en wij konden meegenieten van jullie reis.

Wat betreft kneuzingen (teen), meteen smeren met een product waar Arnica in zit. Bijvoorbeeld van VSM de Arniflor. Zie ook kneuzingen.
Als het na een paar dagen pijnlijk blijft en/of te teen een rare stand heeft, is het raadzaam om toch even een foto te laten maken. Mocht de teen gebroken zijn, dan kan men er misschien toch wel iets aan doen, voordat de botjes in een vervelende stand aan elkaar groeien en je de rest van je leven er last van blijft houden.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Coyote
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Coyote »

hekkie schreef:
Coyote schreef: Hieruit maak ik op dat je mijn foto's niet altijd even geslaagd vond.
Fout gedacht dus...... :wink:
Het ontgaat je denk ik welke kant ik op wil. Als jij vindt dat er "betere" foto's tussen zitten qua compositie en lichtinval, dan zou ik daar graag een voorbeeld van zien. Ik heb nl. niet anders gefotografeerd dan anders.

Roland

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer