gerdian schreef:hotels inmiddels bekend:
In NY gaan we naar een hostel----hebben jaren lang kampeer ervaring dus weten wat delen van een douche en wc is
In San fransisco gaan we naar hotel Astoria kosten 88 usd per kamer inc.ontbijt.
En in Las Vegas is het circuscircus geworden.
Diana,
Bovenstaand bericht heb ik uit het andere topic verwijderd. Dat topic willen we graag zuiver houden. Dus alleen opgeven wanneer en hoe je naar Amerika gaat in 2008.
Pas je je andere bericht daar nog even aan v.w.b. de periode, vervoer, overnachting en globale route?
Arwinv schreef:Wie en met hoeveel personen: 2 volwassenen 1 kind; Igna, Arwin en Pieter-jan Hoeveelste keer: Igna 4e, Arwin 6e, Pieter-jan 2e Wanneer:25 april t/m 17 mei Waarheen: Canada Airline: Air Canada Vliegroute heenreis: Amsterdam-Londen-Vancouver Vliegroute terugreis: Toronto-Frankfurt-Amsterdam Vervoer: Camper Overnachting: 1e nacht hotel, rest op campgrounds, langs de weg en bij wal-mart Globale route: Begint in Vancouver en eindigt in Toronto, rest nog onbekend.
Dit is mijn eerste post, zal me ook nog wel even voorstellen...
Arwin,
Bovenstaand bericht heb ik uit het topic Wie, Wanneer en Hoe naar Amerika in 2008 verwijderd. We nemen alleen reizen naar Amerika op in het rijtje. Reizen die alleen naar Canada gaan horen daar (helaas voor jou) niet bij.
Sonnie1983 schreef:Wie en met hoeveel personen: Sonja en Michael (2 personen dus)
Hoeveelste keer: 2e keer Wanneer: Ergens in september 2008
Waarheen: Texas, New Mexico, Las Vegas, misschien nog wel iets
Airline: United Airlines als dat kan
Vliegroute heenreis: Willen waarschijnlijk beginnen in Houston Texas.
Vliegroute terugreis: Misschien vertrekken uit Las Vegas misschien vanuit ergens anders
Vervoer: grote huurauto
Overnachting: motels/hotels
Globale route: Van Houston Texas naar New Mexico en mischien nog wel een staat maar zeker ook Las Vegas willen we even terug.
Alleen je gegevens toevoegen als je daadwerkelijk hebt geboekt. Data bij benadering kunnen we niet opnemen in het rijtje. Deze regel wordt nu ook opgenomen in de voorwaarden in de openingspost van bovengenoemd topic.
ireejn schreef:Wie en met hoeveel personen: samen met mijn beste vriendin Hoeveelste keer: tweede keer voor mij in Amerika Wanneer:7 augustus 2008 Waarheen: Los Angeles en San Fransisco Airline: lufthansa Vliegroute heenreis: Brussel-frankfurt-los angeles Vliegroute terugreis: San Fransisco-munchen-brussel Vervoer: vliegtuig en bus Overnachting: hostels Globale route: 7 dagen LA en dan met de bus naar San Fransisco om daar ook nog 7 dagen te blijven.
Ireejn,
In het bovenstaand bericht in dit topic ontbreekt de einddatum van jouw vakantie.
Kun je dit alsnog toevoegen, anders ben ik genoodzaakt dit bericht te verwijderen. Ik kan je nl. niet toevoegen in het rijtje als de gegevens niet volledig zijn.
Aangezien we nu al te horen hebben gekregen dat de KLM onze vlucht van 28 april 2008 naar NY heeft gecancelled, vliegen we nu zondagavond 27 april 2008 naar New York.
Lauren schreef:Aangezien we nu al te horen hebben gekregen dat de KLM onze vlucht van 28 april 2008 naar NY heeft gecancelled, vliegen we nu zondagavond 27 april 2008 naar New York.
Groet, Lauren
Hoi Lauren,
Ik heb de datum voor je aangepast. Lekker een dagje eerder.....
albert gerrits schreef:Wie en met hoeveel personen: Albert en Karin Gerrits Hoeveelste keer: 2e keer Wanneer: 12 mei 2008 Waarheen: rocky mountains - yellowstone - las vegas Airline: US airways Vliegroute heenreis: Amsterdam - Philadelphia - Denver Vliegroute terugreis: Las vegas - Amsterdam Vervoer: Camper Globale route: Denver - Mount Rushmore - Yellowstone - Bryce Canyon - Grand Canyon - Las Vegas
Voor de 1e keer ooit met een camper.
Hoi Albert,
In het bovenstaand bericht in dit topicontbreekt de einddatum van jouw vakantie.
Kun je dit alsnog toevoegen, anders ben ik genoodzaakt dit bericht te verwijderen. Ik kan je nl. niet toevoegen in het rijtje als de gegevens niet volledig zijn.
Alvast bedankt.
Gr. Marjan
Note als mod:
Bericht is inmiddels verwijderd
Laatst gewijzigd door hekkie op 15 okt 2007, 20:46, 1 keer totaal gewijzigd.
danney schreef:Wie en met hoeveel personen: Daniella (Danney) Gerrit en kids, Sharon en Brian
Hoeveelste keer: 2e
Wanneer: 02/08/08
Waarheen: Noord Westen
Airline: Delta Airlines
Vliegroute heenreis: A´dam - New York - Las Vegas
Vliegroute terugreis: Denver - A´dam
Vervoer: camper
Overnachting: nationale parken en national forest campings
Globale route: 3dgn New York - Las Vegas - Havasupai Falls - Kanab - Salt Lake City - Grand Teton - Yellowstone - Mount Rushmore - Denver
Hoi Daniella,
Ik verzoek je om in dit topic de gegevens (einddatum) aan te vullen, zodat ik jullie ook kan toevoegen in "het rijtje".....
Hopelijk doe je het z.s.m. want na een paar dagen zal ik genoodzaakt zijn jouw bericht te verwijderen om het topic zuiver te houden.
RichardPhotography schreef:Wie en met hoeveel personen: Richard en Francis Hoeveelste keer: eerste keer Wanneer: 28 oktober t/m 25 november 2007 Waarheen: Los Angeles Airline: KLM Vliegroute heenreis: Amsterdam - Los Angeles Vliegroute terugreis: Los Angeles - Amsterdam Vervoer: Equinox jeep Overnachting: diverse Globale route: zie hiervoor: http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=12265
Hoi Richard,
Ik verzoek je om bovenstaande posting in dit Sticky te plaatsen. Je hebt nl. gepost in het schema van 2008 en jullie vertrekken al deze week (2007 dus)......
Jouw bericht heb ik inmiddels verwijderd. Zodra je het plaatst in 2007, voeg ik je alsnog toe aan "Op een rijtje...." in 2007.
Sta je al in het rijtje en wil je je ticketprijs ook vermeld hebben, vermeld die dan hier. Wij zullen de ticketprijs dan toevoegen. Vermeld er ook bij of het "all-in", een totaalprijs of een prijs per persoon is.
Wie en met hoeveel personen: stephanie 1 persoon
Hoeveelste keer: 1e x
Wanneer: 25 november 2007
Waarheen: omaha nebraska
Airline: american airlines
Vliegroute heenreis: amsterdam-londen-dallas-omaha
Vliegroute terugreis: omaha-chicago-dublin-amsterdam
Ticketprijs: $688.76 USD
Vervoer: auto van me vriend
Overnachting: bij me vriend
Globale route: sight seeing omaha nebraska
Wie en met hoeveel personen: stephanie 1 persoon
Hoeveelste keer: 1e x
Wanneer: 25 november 2007
Waarheen: omaha nebraska
Airline: american airlines
Vliegroute heenreis: amsterdam-londen-dallas-omaha
Vliegroute terugreis: omaha-chicago-dublin-amsterdam
Ticketprijs: $688.76 USD
Vervoer: auto van me vriend
Overnachting: bij me vriend
Globale route: sight seeing omaha nebraska
Hoi Stephanie,
Ik krijg de indruk dat je niet helemaal snapt wat de bedoeling precies is. Dit bericht van jou moet je plaatsen in Wie, wanneer en hoe naar Amerika in 2007. Je kunt gewoon op deze link klikken. Als je het daar geplaatst hebt, zorgen wij ervoor dat je in dit rijtje van 2007 wordt gezet.
Jouw bericht is op zichzelf wel goed hoor, je moet alleen nog de einddatum van je vakantie erbij invullen. De ticketprijs had je al wel ingevuld zag ik......
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.