Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Coyote's 14e reis naar Amerika

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

markro schreef:Wat betreft kneuzingen (teen), meteen smeren met een product waar Arnica in zit. Bijvoorbeeld van VSM de Arniflor. Zie ook kneuzingen.
Als het na een paar dagen pijnlijk blijft en/of te teen een rare stand heeft, is het raadzaam om toch even een foto te laten maken. Mocht de teen gebroken zijn, dan kan men er misschien toch wel iets aan doen, voordat de botjes in een vervelende stand aan elkaar groeien en je de rest van je leven er last van blijft houden.
Bedankt Marco voor je uitleg. Op het werk adviseerden ze dat ook al. De pijn wordt nu echter met het uur minder. Toen ik vanmiddag thuiskwam had ik erg veel last maar op dit moment lijkt het goed af te zakken, zowel wat pijn betreft als verkleuring en verdikking. Ik houd het echter goed in de gaten.

Morgen zal ik mijn privé doktersassistente (Marloes :wink: ) er eens met een kritisch oog naar laten kijken. Die maakt dit wel vaker mee op haar werk. :wink:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Ik zal het morgen wel even tapen. Dat geeft weer wat extra stevigheid.
Dat middel dat jij noemt, Marco, ken ik eigenlijk niet. Is dat iets homeopatisch?
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Hey Roland, welkom terug!

Ik had Marloes al eens gevraagd om aan jou te vragen of je op kon houden met foto's sturen, want ik zat stik jaloers te worden - maar luisteren, ho maar... :wink: :lol:

Volgens mij hebben jullie wel een supervakantie gehad - elke keer als ik weer wat foto's zag kriebelde het weer om zelf te gaan, 't zag fantastisch uit... ik zit zo af te tellen hier!

En zoals Marjan al zei - er zaten prachtige foto's tussen!

Nu nog aftellen tot Marloes! :wink: :lol:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Dento schreef:

Nog één nachtje slapen :dance: :wink:
Noa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Noa »

lelie schreef:
Dento schreef:

En dan nog 4 cadeautjes uitpakken heb ik gelezen... Bofkont :wink:
Fan of the U.S.A.
Mickey99
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Mickey99 »

lelie schreef:
Dento schreef:

En dan één nachtje niet slapen :hilarious:
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Mickey99 schreef:
lelie schreef: Nog één nachtje slapen :dance: :wink:
En dan één nachtje niet slapen :hilarious:
:hilarious: :hilarious:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

:hilarious: Ik zeg niets.... :wink:
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

:hilarious:

Hebben jullie allebei donderdah (en vrijdag?) vrij ??
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Nee hoor, donderdag gaat mijn wekker weer om 5.30 uur :(
(het leven is hard, haha!)
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Ik zou nu wat kunnen zeggen, maar dat doe ik dus niet... :wink: :lol:

Onze website | Mijn blog
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Afbeelding
Noa
Amerikakenner

Bericht door Noa »

lelie schreef:Nee hoor, donderdag gaat mijn wekker weer om 5.30 uur :(
(het leven is hard, haha!)

Dus dat wordt een héééél kort nachtje :whistling:
met hééél weinig slapen
Fan of the U.S.A.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

lelie schreef:Dat middel dat jij noemt, Marco, ken ik eigenlijk niet. Is dat iets homeopatisch?
Foei, ken jij dat als doktersassistente niet. :wink: Maar je bent nooit te oud om iets te leren en je kan er veel mensen mee helpen.
Ja, Arniflor is een crème of gel op homeopatische basis. Zie de link in mijn vorige bericht.
Tja, ik weet het, het is jammer dat er veel eenvoudige en goed werkende middelen op natuurbasis niet bekend zijn in de reguliere praktijk.
Een middel met Arnica erin kan in crème of gelvorm zijn voor uitwendige toepassing. Is het trauma groter, dan kan je Arnica ook oraal (via de mond) toepassen. Daarvoor zijn druppeltjes of korreltjes in een bepaalde potentie (verdunning) te verkrijgen. Het behoort tot de homeopatische, eerstehulp middelen en het werkt erg snel en effectief. Bijvoorbeeld bij een kneuzing, verstuiking, spierletsel. Ook werkt het goed indien iemand een operatie moet ondergaan. Dan gebruik je het oraal, zowel voor en na de operatie. Men herstelt veel sneller en heeft minder last van gezwollen en blauwe (bloeduitstorting) littekens. Zomaar een paar voorbeelden.
Laatst gewijzigd door markro op 23 okt 2007, 20:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
lelie
Amerika-expert

Bericht door lelie »

Nou als ik zelf mijn teen eens stoot (of iets dergelijks) dan zal ik het eens uitproberen. Als het echt goed bevalt, kan ik het de patienten ook aanraden.
Tja, we weten helemaal niks over homeopatische middelen in de praktijk, ook de huisartsen niet. Soms wel jammer voor de patienten, ze vragen er wel eens om.
Maar daar is weer een bepaalde studie voor, maar de artsen hebben geen interesse.
Ik denk maar zo, als het helpt, is het alleen maar fijn. Sommigen hebben er baat bij en dat is het belangrijkste. Ik zal even naar de link kijken.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

markro schreef:Is het trauma groter, dan kan je Arnica ook oraal (via de mond) toepassen. Daarvoor zijn druppeltjes of korreltjes in een bepaalde potentie (verdunning) te verkrijgen.
:hilarious: In het licht van de bovenstaande posts werkten deze woorden bij de puber in me op de lachspieren - tja, als je eenmaal in zo'n bui bent... :oops: :wink: :lol: (ja 't is erg, ik moet me schamen, enz. :oops: )

Vergeef me - ik zal stoppen :wink: :lol:

En weer terug on topic :wink:

Onze website | Mijn blog
Noa
Amerikakenner

Bericht door Noa »

Dento schreef:
markro schreef:Is het trauma groter, dan kan je Arnica ook oraal (via de mond) toepassen. Daarvoor zijn druppeltjes of korreltjes in een bepaalde potentie (verdunning) te verkrijgen.
:hilarious: In het licht van de bovenstaande posts werkten deze woorden bij de puber in me op de lachspieren - tja, als je eenmaal in zo'n bui bent... :oops: :wink: :lol: (ja 't is erg, ik moet me schamen, enz. :oops: )

Vergeef me - ik zal stoppen :wink: :lol:

En weer terug on topic :wink:
Je houdt je 3 november wel een beetje in hè? Daar kunnen onze tere kinderzieltjes niet tegen :wink: :wink: :lol:
Fan of the U.S.A.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Ja ik zal de puber in me thuis laten :wink: :lol:

Onze website | Mijn blog
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

lelie schreef:Tja, we weten helemaal niks over homeopatische middelen in de praktijk, ook de huisartsen niet. Soms wel jammer voor de patienten, ze vragen er wel eens om.
Maar daar is weer een bepaalde studie voor, maar de artsen hebben geen interesse.
Ik denk maar zo, als het helpt, is het alleen maar fijn. Sommigen hebben er baat bij en dat is het belangrijkste. Ik zal even naar de link kijken.
Ook als doktersassistente kan je, als je er in geïnteresseerd bent, vast wel een opleiding doen op dit gebied. Die kennis kan je voor jezelf en jouw (toekomstige) gezin, familie, kennissen e.d. gebruiken en ook als de artsen waar jij mee werkt het goed vinden, kan je er patienten mee helpen.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Noa schreef: Je houdt je 3 november wel een beetje in hè? Daar kunnen onze tere kinderzieltjes niet tegen :wink: :wink: :lol:
Wie heeft er tere kinderzieltjes dan ?? :wink:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer