Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
stephanie goes to Nebreska
-
- Amerika-newbie
- Contacteer:
stephanie goes to Nebreska
hey mensen
mijn naam is stephanie en ben 22 jaar en woonachtig in brunssum limburg..
me vriend komt uit nebreska omaha, en heb hem een paar maandjes geleden hier leren kennen en was love at first sight!!
nu heeft hij me 1,5 maand trug een ticket gestuurd om op 25 november een week na hem toe te komen, en dan gaan we verloven
erg spannend allemaal en een zeer grote stap..
heb ook nog nooit van me leven in een vliegtuig gezeten dus dat gaat nog leuk worden hehe
als jullie verder wta willen weten
just ask!!
mijn naam is stephanie en ben 22 jaar en woonachtig in brunssum limburg..
me vriend komt uit nebreska omaha, en heb hem een paar maandjes geleden hier leren kennen en was love at first sight!!
nu heeft hij me 1,5 maand trug een ticket gestuurd om op 25 november een week na hem toe te komen, en dan gaan we verloven
erg spannend allemaal en een zeer grote stap..
heb ook nog nooit van me leven in een vliegtuig gezeten dus dat gaat nog leuk worden hehe
als jullie verder wta willen weten
just ask!!
xxx steph en eric
-
- Amerika-newbie
- Contacteer:
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:

Veel succes met je avonturen - en je weet zeker dat je wilt trouwen met een Amerikaan?

Dennis
3 jaar geleden getrouwd met een Amerikaanse

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Amerika-ontdekker