Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickethulp dl 1(eerste hulp bij het boeken van vliegtickets)
Zo, dat heb je snel gedaan.
Dan ben ik denk ik toch nog goedkoper uit met €950 waar dan die $100 nog vanaf gaat.
Vlucht is via Schiphol, tussenstop in Washington-Denver en terug
San Diego, tussenstop in Chicago-Amsterdam.
Bedankt voor de moeite en ik laat het nog wel weten wat het preciese bedrag gaat worden.
Dan ben ik denk ik toch nog goedkoper uit met €950 waar dan die $100 nog vanaf gaat.
Bedankt voor de moeite en ik laat het nog wel weten wat het preciese bedrag gaat worden.
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
denk dat we dezelfde soort vlucht hebben, bij mij is het ook united dus dan zal je 100$ er ook wel af gaan....paula58 schreef:Zo, dat heb je snel gedaan.
can't wait to travel again.....
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
ndekker schreef:denk dat we dezelfde soort vlucht hebben, bij mij is het ook united dus dan zal je 100$ er ook wel af gaan.... Ik had speciaal gezocht op United. Met andere airline kwam ik iets van 100 dollar goedkoper uit, kortom lood om oud ijzer...paula58 schreef:Zo, dat heb je snel gedaan.
Via cheaptickets.com kan ik op dit moment nog voor $2550 een vlucht AMS - LAX boeken (27 juni, 2 volwassenen + 1 kind, vliegen met BA)
Bij de huidige koers is dat ongeveer 1725 Euro. Dat is veel goedkoper dan bij de Nederlandse ticketverkopers (het scheelt zo'n 400 - 500 Euro).
Ik heb echter geen ervaring met cheaptickets. Zijn ze betrouwbaar? Krijg je de tickets snel in huis of moet je afwachten of ze in juni nog bestaan?
Edwin
Bij de huidige koers is dat ongeveer 1725 Euro. Dat is veel goedkoper dan bij de Nederlandse ticketverkopers (het scheelt zo'n 400 - 500 Euro).
Ik heb echter geen ervaring met cheaptickets. Zijn ze betrouwbaar? Krijg je de tickets snel in huis of moet je afwachten of ze in juni nog bestaan?
Edwin
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Tickets krijg je nooit meer thuis, zijn allemaal e-tickets. dus met je passpoort naar de luchthaven is genoeg. Betalen is alleen met je creditcard. Stel je boekt die vlucht dan staat er op je creditcard statement dat jij direcht betaalt aan BA en dat je aan cheaptickets iets van 6.99 per ticket betaald. Dus je kan er gewoon boeken zonder problemen omdat zei enkelt de aanbieder bij de aanvrager samen brengen, soort van marktplaats idee.EPI schreef:Via cheaptickets.com kan ik op dit moment nog voor $2550 een vlucht AMS - LAX boeken (27 juni, 2 volwassenen + 1 kind, vliegen met BA)
Edwin
Ik heb er mijn vlucht voor Januari ook geboekt, mijn vorige vlucht had ik bijvoorbeeld via http://www.orbitz.com Ook prima site, bij orbitz betaal je wel je geld aan orbitz en niet direct aan de maatschappij.
Houdt er rekening mee dat je als je via London vliegt minimaal 3 uur overstap tijd hebt. Heb je minder dan is de kans heel erg groot dat je zonder bagage in de US aankomt. Terug is het geen probleem want is je bagage niet op schiphol dan bezorgen ze het een dag later bij je thuis of op je werk.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
alles is boekbaar... maar ja wat wil je betalen.. Het blijft vaak het voordeligst om te vliegen op steden als LA, NY, Chicago enz... Maar wil je het graag is het heel goed mogelijk met 1 of 2 keer overstappen..Jez schreef:Is Salt Lake City zo lastig dan? Ik zou namelijk op SLC willen vliegen en vanaf Denver terug, want dat scheelt me 2 dagen rijden. Maar als het zo lastig tickets vinden is..........
Heb je ervaring met overstappen op Heathrow?Houdt er rekening mee dat je als je via London vliegt minimaal 3 uur overstap tijd hebt. Heb je minder dan is de kans heel erg groot dat je zonder bagage in de US aankomt. Terug is het geen probleem want is je bagage niet op schiphol dan bezorgen ze het een dag later bij je thuis of op je werk.
Hoe lang heb je minimaal nodig? Is 1,5 uur te kort (terugweg) om door alle checks heen te komen?
Edwin
Ik heb nu 4x via LHR gevlogen, waarvan 2x 2 uur tijd en 1x 1.5 (de andere was 6uur;)) en ik heb het altijd ruim gehaald en geen problemen met koffersEPI schreef:Heb je ervaring met overstappen op Heathrow?Houdt er rekening mee dat je als je via London vliegt minimaal 3 uur overstap tijd hebt. Heb je minder dan is de kans heel erg groot dat je zonder bagage in de US aankomt. Terug is het geen probleem want is je bagage niet op schiphol dan bezorgen ze het een dag later bij je thuis of op je werk.
Hoe lang heb je minimaal nodig? Is 1,5 uur te kort (terugweg) om door alle checks heen te komen?
Edwin

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Het ligt er aan, moet je terminal wisselen ja of nee. Zo nee dan heb je aan anderhalf uur genoeg. Zo ja dan is 2 en half uur aan te raden. Het heeft ook te maken met landen op Heatrow als je daar aankomt vanuit amsterdam, vaak circel je nog even een half uurtje boven de luchthaven voor je land omdat het er zo druk is (1 start en 1 landingsbaan, en ze doen 50% meer vluchten als schiphol). Dus ja kom je half uur te laat aan en moet je dan nog naar een gate die weer vol staat omdat het toestel vertraagd is dan houdt je van je anderhalf uur weinig tijd over. Het is maar een tip van mijn kant. Ik heb zelf geen problemen gehad omdat ik er gewoon rekening mee houdt, zonder je bagage aankomen op je vakantie adres lijkt me zwaar *** namelijk, op de terugweg maakt het me niet uit of het wel of niet meegaat, bezorgen ze toch thuis paar dagen later.EPI schreef:Heb je ervaring met overstappen op Heathrow?Houdt er rekening mee dat je als je via London vliegt minimaal 3 uur overstap tijd hebt. Heb je minder dan is de kans heel erg groot dat je zonder bagage in de US aankomt. Terug is het geen probleem want is je bagage niet op schiphol dan bezorgen ze het een dag later bij je thuis of op je werk.
Edwin
Geweldig dat je dit wilt doen!
Wij willen graag 2 tickets naar Las vegas
Vertrek 21 februari 2008
Terug 1 maart 2008
of
vertrek 6 feb (mag ook 5 of 7 feb zijn)
terug 16 feb (mag ook15 of 17 feb zijn)
hoop dat je een goede deal voor ons vindt.
Ik had zelf al eens zitten kijken en had goede tickets gevonden met US airways via vliegtarieven.nl, maar nu kan ik US airways helemaal niet meer terugvinden bij vliegtarieven.nl
Eens kijken waar jij op uitkomt
groetjes,
Anne
Vertrek 21 februari 2008
Terug 1 maart 2008
of
Ik had zelf al eens zitten kijken en had goede tickets gevonden met US airways via vliegtarieven.nl, maar nu kan ik US airways helemaal niet meer terugvinden bij vliegtarieven.nl

groetjes,
Anne
Ik heb al een aantal maal bij Cheaptickets tickets gekocht. Is prima geregeld hoor!EPI schreef:Via cheaptickets.com kan ik op dit moment nog voor $2550 een vlucht AMS - LAX boeken (27 juni, 2 volwassenen + 1 kind, vliegen met BA)
Edwin
http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Info was wel heel nuttig, maar heb ook wat verder gezocht :ndekker schreef:Heb wat gevonden voor $998 per persoon wat dus maar 710 euro is. Helaas op de terugvlucht 2 keer stoppen, het kan ook met 1 keer stoppen maar dan gaat de ticketprijs in een keer naar $1700 per persoon.dieter schreef:Heel vriendelijk van jou.
Wij zoeken het volgende
BRU - NY (JFK of Newark) op 19/08/2008.
Blijven 3 nachten daar dan verder naar MCO (Orlando)
Terug op 30/08 naar BRU (tussenlanding om het even waar).
We zijn met 4, waarvan eentje 10 jaar is.
Alvast bedankt voor de hulp.
$998per personUSDselect
BRU > LGA
LGA > MCO
MCO > BRU
US Airways 12:40p
5:10p
3:23p 7:05p
9:34p
10:25a 1 (12h 25m)
1 (4h 24m)
2 (13h 02m)
details [print this result] [email this result] [add to favorites] [remove this result]
usairways.com: $998
DL 141 19AUG 2 BRUJFK HK4 1120 1335
DL1887 23AUG 6 LGAMCO HK4 1125 1432
DL 096 30AUG 6 MCOJFK HK4 1455 1748
DL 140 30AUG 6 JFKBRU HK4 1930 0930+1
588 PP en 493 voor kind. Denk dat dit met de huidige brandstofprijzen een goede deal is.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
nnbellie schreef:Geweldig dat je dit wilt doen!
Vertrek 21 februari 2008
Terug 1 maart 2008
of
Ik had zelf al eens zitten kijken en had goede tickets gevonden met US airways via vliegtarieven.nl, maar nu kan ik US airways helemaal niet meer terugvinden bij vliegtarieven.nl![]()
groetjes,
Anne
Leave – Thu 21 Feb 2008
US Airways
Flight 799 Departs: 12:35p
Amsterdam- Schiphol (AMS) Arrives: 3:25p
Philadelphia (PHL)
Coach | Fare code: SLE7XY | Aircraft: Boeing 767 Passenger | 8h 50m | 3724 miles | 9+ seats remain
[ Layover in Philadelphia, PA (PHL) for 5h 05m ]
US Airways
Flight 788 Departs: 8:30p
Philadelphia (PHL) Arrives: 10:52p
McCarran (LAS)
Coach | Fare code: SLE7XY | Aircraft: Boeing 757 Passenger | 5h 22m | 2171 miles | 6 seats remain
Return – Sat 1 Mar 2008
This flight leaves and arrives on different dates.
US Airways
Flight 250 Departs: 6:50a
McCarran (LAS) Arrives: 9:05a
Sky Harbor Intl (PHX)
Coach | Fare code: SLE7XY | Aircraft: 320 | 1h 15m | 255 miles | 9+ seats remain
[ Layover in Phoenix, AZ (PHX) for 1h 05m ]
US Airways
Flight 250 Departs: 10:10a
Sky Harbor Intl (PHX) Arrives: 4:56p
Philadelphia (PHL)
Coach | Fare code: SLE7XY | Aircraft: 320 | 4h 46m | 2070 miles | 9+ seats remain
[ Layover in Philadelphia, PA (PHL) for 3h 59m ]
US Airways
Flight 798 Departs: 8:55p
Philadelphia (PHL) Arrives: 10:30a
Amsterdam- Schiphol (AMS)
Coach | Fare code: SLE7XY | Aircraft: Boeing 767 Passenger | 7h 35m | 3724 miles | 6 seats remain
Airfare Taxes & Fees Cost per Ticket Total Cost
US Airways $442.00 $105.20 $547.20 $1094.40 select
of met 1 overstap op de terugweg:
Leave – Thu 21 Feb 2008
US Airways
Flight 799 Departs: 12:35p
Amsterdam- Schiphol (AMS) Arrives: 3:25p
Philadelphia (PHL)
Coach | Aircraft: Boeing 767 Passenger | 8h 50m
[ Layover in Philadelphia, PA (PHL) for 5h 05m ]
US Airways
Flight 788 Departs: 8:30p
Philadelphia (PHL) Arrives: 10:52p
McCarran (LAS)
Coach | Aircraft: Boeing 757 Passenger | 5h 22m
Return – Sat 1 Mar 2008
This flight leaves and arrives on different dates.
US Airways
Flight 433 Departs: 7:10a
McCarran (LAS) Arrives: 2:42p
Philadelphia (PHL)
Coach | Aircraft: Airbus Industrie A320 | 4h 32m
[ Layover in Philadelphia, PA (PHL) for 6h 13m ]
US Airways
Flight 798 Departs: 8:55p
Philadelphia (PHL) Arrives: 10:30a
Amsterdam- Schiphol (AMS)
Coach | Aircraft: Boeing 767 Passenger | 7h 35m
Airfare Taxes & Fees Cost per Ticket Total Cost
Orbitz $486.00 $116.00 $602.00 $1204.00
helaas wel lange overstap tijden.. maar vind het niet buitensporig duur.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik kreeg van iemand een tip hoe je soms een goedkopere vlucht kan vinden. Ik heb het uitgeprobeerd en het werkt in sommige gevallen. In ieder geval de moeite waard om te proberen.
Ga rechtstreeks naar de site van unitedairlines.nl en voer een vlucht (met overstap) in naar je plaats van bestemming en weer terug. Het gaat dan in totaal om vier vluchten. Kies de vluchten uit en noteer de vluchtgegevens en de prijs.
Ga dan naar Multicity en voer dezelfde vluchten in, maar dan als losse onderdelen. Tot mijn stomme verbazing betaal je dan soms een paar honderd euro minder voor exact dezelfde vluchten.
Ik heb het uitgeprobeerd met een vlucht naar Phoenix v.v. met een overstap in Washington. Ik kreeg een prijs te zien van € 750. Daarna voerde ik dezelfde vluchten in via Multycity en toen kreeg ik een prijs van € 482.
Het werkte overigens niet bij heenvluchten op vrijdag en zaterdag en ook niet naar Denver (heb ik ook geprobeerd), maar wel dus bij Phoenix. Wellicht de moeite waard om dit ook eens uit te proberen bij andere bestemmingen.
Marjan
Ga rechtstreeks naar de site van unitedairlines.nl en voer een vlucht (met overstap) in naar je plaats van bestemming en weer terug. Het gaat dan in totaal om vier vluchten. Kies de vluchten uit en noteer de vluchtgegevens en de prijs.
Ga dan naar Multicity en voer dezelfde vluchten in, maar dan als losse onderdelen. Tot mijn stomme verbazing betaal je dan soms een paar honderd euro minder voor exact dezelfde vluchten.
Ik heb het uitgeprobeerd met een vlucht naar Phoenix v.v. met een overstap in Washington. Ik kreeg een prijs te zien van € 750. Daarna voerde ik dezelfde vluchten in via Multycity en toen kreeg ik een prijs van € 482.
Het werkte overigens niet bij heenvluchten op vrijdag en zaterdag en ook niet naar Denver (heb ik ook geprobeerd), maar wel dus bij Phoenix. Wellicht de moeite waard om dit ook eens uit te proberen bij andere bestemmingen.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik heb het geprobeerd met een vlucht naar LAX v.v. met een tussenstop op Washington. De "roundtrip" geeft een prijs van EUR 603, "multicity" een prijs van EUR 693, heen op een donderdag, terug op een zaterdag. Dat werkt dus niet.hekkie schreef:Ik kreeg van iemand een tip hoe je soms een goedkopere vlucht kan vinden. Ik heb het uitgeprobeerd en het werkt in sommige gevallen. In ieder geval de moeite waard om te proberen.
Vraag me af hoe het dan met het inchecken gaat. Het zijn immers 4 losse vluchten ipv 2 (heen en terug). Je mag je er wel van gewissen of je niet steeds opnieuw moet inchecken en de bagage moet ophalen en afgeven. Verder gaat dit alleen op als aankomst- en vertrekstad dezelfde zijn omdat je anders sowieso al "mulitcity" moet kiezen zoals bij de vlucht waar Jez om vraagt.
Roland
Bedankt alvast en ik heb de volgende vraag:
2x volw en 1x baby <1
15 mei - 13 juni
Vliegen op San Francisco en terug vanaf Los Angeles...
We kunnen evt ook iets eerder of wat later (zowel heen als terug).
Ik ben benieuwd waar jij op uitkomt...
2x volw en 1x baby <1
15 mei - 13 juni
Vliegen op San Francisco en terug vanaf Los Angeles...
We kunnen evt ook iets eerder of wat later (zowel heen als terug).
Ik ben benieuwd waar jij op uitkomt...
Laatst gewijzigd door chelled op 03 nov 2007, 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.
ik heb wel vaker losse segmenten geboekt, het inchecken gaat echt niet anders dan anders.Coyote schreef: Vraag me af hoe het dan met het inchecken gaat. Het zijn immers 4 losse vluchten ipv 2 (heen en terug). Je mag je er wel van gewissen of je niet steeds opnieuw moet inchecken en de bagage moet ophalen en afgeven. Verder gaat dit alleen op als aankomst- en vertrekstad dezelfde zijn omdat je anders sowieso al "mulitcity" moet kiezen zoals bij de vlucht waar Jez om vraagt.
Roland
diny
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 1630 Weergaves
-
Laatste bericht door Ikverzinnogweliets