We hebben een fantastische vakantie gehad. Laatste avond zijn we naar TGIF geweest. Ik bestelde een Sangria en moest mijn ID laten zien. Ik zei tegen haar dat ik allang geen 21 meer ben en dat die vier van mij waren. Toen zei ze; dat kan iedereen zeggen. Volgens mij maakte ze een grapje .. hoewel ik verder niemand anders zag die een ID moest tonen bij het bestellen van een cocktail. Maar goed, ik neem het maar als een compiment. We hebben Seaworld toch maar overgeslagen. Het werd toch wel wat veel om dat op de laatste dag te proppen. Gatorland zijn Stefan, mijn neef en de drie jongste wel heen geweest. Jamie, de vrouw van mijn neef en ik bleven lekker in het huisje. DVD's kijken, zwemmen en zonnen. Wel mooie foto's van Gatorland. De kinderen met een kleine krokodil op schoot en Steven met een slang om zijn nek. Ze hebben ook extra betaald zodat ze de krokodillen konden voeren. Daar is ook een foto van gemaakt met die enge krokodillen op een paar meter afstand.
Ik ga vanmiddag de foto's uitzoeken en online zetten. Misschien ook een klein verslag erbij. hoewel het meeste al verteld is. Het huisje is ons zo goed bevallen overigens. Dat gaan we zeker nog eens doen. We willen graag 2 weken gaan in de meivakantie en dan meer parken aandoen. Disney was overigens prachtig. Echt genoten van de attracties. De 3D disneyfilm zijn we 3x in geweest. Ik heb het nog nooit zo mooi gezien. De parade is ook prachtig. Zoveel detail en ook de figuranten, spelen het echt goed ... Je ziet dat ze de characters die ze spelen goed geobserveerd hebben.
Ik ga naar bed