Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Voorlopige route Sandy in Florida

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

We zijn net thuis en gaan zo allemaal op bed. De kinderen hebben weer niet geslapen in het vliegtuig, behalve het laatste halfuurtje vielen ze als een blok in slaap. Kinderen hadden wel veel aanspraak, dus die maakten her en der een praatje. En verder keken ze veel op het TV-schermpje. Het was een roerige vlucht, naast ons was een hartpatient onwel geworden. Twee artsen die aan boord zaten werden erbij geroepen. Ik kon het hele gesprek horen, het had niet veel gescheeld of we hadden een tussenlanding gemaakt. Vliegtuig vloog wel sneller om snel in A'dam te komen, we hadden ook voorrang gekregen om te landen. En eenmaal aangekomen, moesten we allemaal blijven zitten totdat de paramedics aan boord waren gekomen en die man hadden geholpen.

We hebben een fantastische vakantie gehad. Laatste avond zijn we naar TGIF geweest. Ik bestelde een Sangria en moest mijn ID laten zien. Ik zei tegen haar dat ik allang geen 21 meer ben en dat die vier van mij waren. Toen zei ze; dat kan iedereen zeggen. Volgens mij maakte ze een grapje .. hoewel ik verder niemand anders zag die een ID moest tonen bij het bestellen van een cocktail. Maar goed, ik neem het maar als een compiment. We hebben Seaworld toch maar overgeslagen. Het werd toch wel wat veel om dat op de laatste dag te proppen. Gatorland zijn Stefan, mijn neef en de drie jongste wel heen geweest. Jamie, de vrouw van mijn neef en ik bleven lekker in het huisje. DVD's kijken, zwemmen en zonnen. Wel mooie foto's van Gatorland. De kinderen met een kleine krokodil op schoot en Steven met een slang om zijn nek. Ze hebben ook extra betaald zodat ze de krokodillen konden voeren. Daar is ook een foto van gemaakt met die enge krokodillen op een paar meter afstand.

Ik ga vanmiddag de foto's uitzoeken en online zetten. Misschien ook een klein verslag erbij. hoewel het meeste al verteld is. Het huisje is ons zo goed bevallen overigens. Dat gaan we zeker nog eens doen. We willen graag 2 weken gaan in de meivakantie en dan meer parken aandoen. Disney was overigens prachtig. Echt genoten van de attracties. De 3D disneyfilm zijn we 3x in geweest. Ik heb het nog nooit zo mooi gezien. De parade is ook prachtig. Zoveel detail en ook de figuranten, spelen het echt goed ... Je ziet dat ze de characters die ze spelen goed geobserveerd hebben.

Ik ga naar bed :)
Mickey99
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Mickey99 »

Welkom thuis!

Leuk te lezen dat jullie een fijne vakantie gehad hebben. Ben erg benieuwd naar de foto's (en misschien toch nog een verslagje?).

Hopelijk valt het mee met de jetlag :wink:

Groetjes,
Sonja
Florida1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2004/2006/2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015
New York2006/2007/2009/2015 Zuidwesten:2008/2009/2010/2013 Noordoosten2009
Midwesten2010 Zuidoosten2011 Noordwesten2013 Alaska2014 Canada2013/2014

Afbeelding
Noa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Noa »

Welkom thuis, voor straks welterusten en succes met de jetlag. Tot zaterdag op de meeting. Dan wil ik de verhalen horen..

Groetjes Marja
Fan of the U.S.A.
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Hoi Sandy,

Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Ik ben heel benieuwd naar de foto's :)
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Welkom thuis!

Fijn om te lezen dat jullie zo'n goede vakantie hebben gehad!
Ik ben benieuwd naar de foto's!
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Veel succes met de jetlag!
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Sandy schreef:Laatste avond zijn we naar TGIF geweest. Ik bestelde een Sangria en moest mijn ID laten zien. Ik zei tegen haar dat ik allang geen 21 meer ben en dat die vier van mij waren. Toen zei ze; dat kan iedereen zeggen. Volgens mij maakte ze een grapje .. hoewel ik verder niemand anders zag die een ID moest tonen bij het bestellen van een cocktail. Maar goed, ik neem het maar als een compiment.
Zie het maar als een compliment. :lol: De afgelopen 2 weken in Amerika hebben ze mij nooit naar een ID gevraagd als ik eens een biertje bestelde, terwijl wij van hetzelfde bouwjaar zijn... :wink:

Ik heb wel een paar keer gezien dat ze altijd naar een ID zullen vragen als iemand er jonger als 27 jaar uitziet. Hoe ze dan bepalen wanneer iemand er jonger dan 27 jaar uitziet is mij ook een raadsel maar geeft misschien aan waarom ze er wel bij jou naar vroegen.

Overigens, mooi dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad en welkom thuis!

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Jammer dat het alweer voorbij is voor jullie, maar zo te lezen hebben jullie genoten en was dit niet de laatste keer Florida. (heel herkenbaar :lol: )
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Nu alweer terug Sandy? Dat is snel gegaan zeg.
Fijn dat jullie het zo naar je zin gehad hebben en leuk dat jullie in de Mei vakantie al weer terug gaan.
Sterkte met de jetlag en tot zaterdag.

Marjon
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Ik had er gewoon helemaal overheen gelezen dat jullie in de meivakantie nog een keer willen gaan! Leuk hoor! Willen jullie al in 2008 gaan? Dan moet je nl. erg snel gaan boeken, heel veel vluchten zijn nl. al volgeboekt!
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Marjol schreef:Willen jullie al in 2008 gaan? Dan moet je nl. erg snel gaan boeken, heel veel vluchten zijn nl. al volgeboekt!
Die United vlucht zit voor de helft vol met mensen van het Florida Forum en het Orlando Forum :)
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
CaroLine
Amerika-expert

Bericht door CaroLine »

Jullie zijn alweer terug, jeetje wat vliegt de tijd.
Ik ben benieuwd naar je verhalen volgende week. Kun je ons nog wat tips geven voor onze mei vakantie.
Tot zaterdag!
Carola
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Marjol schreef: Willen jullie al in 2008 gaan? Dan moet je nl. erg snel gaan boeken, heel veel vluchten zijn nl. al volgeboekt!
Toevallig heb ik een aantal weken geleden gebeld met AE, en zij vertelden mij idd dat de vluchten voor Florida voor de meivakantie al bijna niet meer te boeken waren.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Njit schreef: Die United vlucht zit voor de helft vol met mensen van het Florida Forum en het Orlando Forum :)
Nah, niet helemaal, maar wel voor een groot gedeelte inderdaad. Van het Orlandoforum zitten er in ieder geval 53 mensen in hetzelfde vliegtuig dat op 26 april vertrekt ;)
jerbia schreef: Toevallig heb ik een aantal weken geleden gebeld met AE, en zij vertelden mij idd dat de vluchten voor Florida voor de meivakantie al bijna niet meer te boeken waren.
Klopt, wij hebben eind juni al geboekt en zelfs toen waren al heel veel stoelen bezet. Dit komt omdat iedereen volgend jaar tegelijk meivakantie heeft, dit jaar was het nog heel erg verspreid.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Marjol schreef:
Njit schreef: Die United vlucht zit voor de helft vol met mensen van het Florida Forum en het Orlando Forum :)
Nah, niet helemaal, maar wel voor een groot gedeelte inderdaad. Van het Orlandoforum zitten er in ieder geval 53 mensen in hetzelfde vliegtuig dat op 26 april vertrekt ;)
Zo! :shock: Dat wordt dus een mini-meeting tijdens de vlucht begrijp ik. Kan nog gezellig worden. :wink: :D Ook van dit forum vertrekken er redelijk veel mensen op 26 april richting Florida (en de rest van Amerika).
April

26 t/m 30-04 - stijnec - New York
26 t/m 10-05 - Bert&Hanny - Florida
26 t/m 10-05 - Ceetje - Zuidwesten
26 t/m 10-05 - Irma - Noordoosten
26 t/m 10-05 - Marjol - Orlando e.o. - Planning - Liveverslag -
26 t/m 16-05 - DaXearo - Westen en Florida
26 t/m 25-05 - yvet - Florida - Planning - Liveverslag -

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
michael66
Amerikakenner

Bericht door michael66 »

Invasion of th bodysnatchers? :o

Afbeelding
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

Zo .. ben bruut gewekt door Stefan :(

Ik bedoel overigens niet dat we volgend jaar mei al willen gaan. Het is toch een hele hap geld dat we er doorheen gejaagd hebben. En bij ons werkt een vakantie zonder shoppen nu eenmaal niet. Wij gaan meestal goed op vakantie :D

We zijn inderdaad maar 9 dagen geweest, maar voor mijn gevoel waren we er veel langer. Ik vond de dagen heel langzaam voorbij gaan. Ik ga zo even kijken naar alle foto's ... Stefan is nu even naar de AH op het station die op zondag open is. We hebben honger en we hebben niets meer in huis. Alle kleding is al gewassen in ons huisje, ruikt heerlijk naar Amerikaans wasmiddel. Ik hoef het alleen maar uit te pakken, want volgens mij vallen de kreukels ook wel mee.

Morgen Sam halen ... we hebben hem zo gemist!
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

Welkom thuis en geniet nog even van het "Amerikaanse" geurtje.
De apekoppen waren zondag al op :oops: ...met de staesaus wachten tot hubby weer terug is.
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

PS. we hadden de lancering gemist. We namen de tolweg en kwamen daar helemaal vast te zitten Wat is overigens het nut van een tolweg als je om de 8 kilometer, steeds moet betalen en dus stoppen... en de file alleen maar meer opstapelt. Zal er wel meer over schrijven straks als ik mijn Florida blogje online heb ... (stel er niet veel van voor overigens, het was een kort reisje) ;)
Sandy
Amerika-expert

Bericht door Sandy »

wiepster schreef:Welkom thuis en geniet nog even van het "Amerikaanse" geurtje.
De apekoppen waren zondag al op :oops: ...met de satesaus wachten tot hubby weer terug is.
Hey Annewiep,

Ik heb een luchtverfrisser gekocht 'Clean Linnen' van Glade, en die ruikt naar Amerikaans wasmiddel. Jammer dat ik er maar 1 van gekocht heb. Maar ik heb in ieder geval het geurtje nog even in huis. Ik wilde nog zeggen dat ik het erg gezellig vond bij jullie thuis. Ik voelde me vrijwel direct thuis, jullie zijn erg gastvrij. Jammer dat Rod zo snel weg moest. Ook de kinderen vonden het erg leuk (Ik hoop dat Tommy & Rexy de zoete inval hebben overleefd) ;)

Ik heb de four cheeses en die ander sausjes waarmee je de broodjes had belegd allemaal gekocht, vond het heerlijk. Net zoals alle andere hapjes die je voor ons had klaargemaakt.

Groetjes van ons en een dikke knuffel van Steventje ...
Laatst gewijzigd door Sandy op 28 okt 2007, 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer