Hoi Sandy,
Een erg leuk en gezellig verslag heb je gemaakt. Ik heb ervan genoten. Hier een klein beetje "commentaar" van mijn kant.....
dag 1: Erg leuke foto's van de kinderen in de cockpit. Dat dat zo maar mocht?
dag 2: Leuk he zo'n meeting met in Amerika wonende forumleden. Geweldig hoe gastvrij je door Annewiep en Ruby bent ontvangen.
dag 3: Vond ik ook heel bijzonder dat jullie naar zo'n grote kerk geweest zijn en de kinderen naar de sundayschool. Moet je op de meeting nog maar eens wat meer over vertellen.
dag 4: Wat zijn het mooie villa's he in Kissimee. Ik ken deze wel waar jullie inzaten. Mooi zwembad erbij en heerlijk om te relaxen.
dag 5: Geweldig dat jullie de lancering hebben meegemaakt. Jammer dat je niet dichterbij kon komen, maar als ik het zo lees, waren jullie toch net zo onder de indruk als wij destijds.
dag 6: Gatorland. Leuke foto's en alles zeer herkenbaar. Van de brand kan ik geen spoor meer ontdekken.
dag 7: Disney is altijd leuk voor de kids. Bij Red Lobster hebben wij ook een keer gegeten, maar ik had "ruzie" met die crab legs. Ik wist niet precies hoe ik ze goed open kon krijgen helaas. Knap van de kids dat ze dat zelf doen.
dag 8: T.G.I. Fryday, daar hebben wij ook een paar gegeten, maar ik wist nooit de betekenis van de letters (blond...), maar nu wel......
Bedankt voor het meebeleven!
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen: